Bekers Koning

Gestart door Ricca, augustus 30, 2004, 20:56:53 PM

Morgain

Citaat van: Ricca op december 05, 2012, 14:00:03 PM

De Duik van de Visserkoning

Hey Ricca

sorry dat ik hier zo met de deur in huis kom vallen. Ik heb net een interessante man leren kennen, voor wie ik serieuze gevoelens heb. Ik had ivm met hem een relatieleging gedaan en de kaart die hem vertegenwoordigde was bekerskoning. Ik was hier even komen lezen om meer te weten te komen over de kaart en jou uitleg sloeg echt in als een bom bij mij!

Want zoals jij hier bekers koning beschrijft, dat is nu exact hoe ik die man zie. Hij is vanbinnen enorm gevoelig, diepzinnig, empathisch, echt een pracht van een mens en ik voel een enorme band met hem ... als hij mij zichzelf laat zien. En dat is het juist, hij laat maar af en toe een glimp zien van wie hij werkelijk is. Voor de rest trekt hij muren rond zich heen, speelt in mijn ogen meer een rol dan dat hij zichzelf is en komt enorm gemaakt over. Als hij zo is tijdens een gesprek heb ik het gevoel dat ik geen connectie krijg met hem. Ik heb het er zelfs met hem over gehad en hij beaamt dat hij zichzelf moeilijk kan open stellen. Hij is al veel gekwetst geweest en daardoor zit er een muur rond zijn hart en hij weet niet hoe hij die moet neerhalen. Hij zei ook dat hij zich heel sterk inleeft, invoelt in anderen en dat hij zich daartegen moet beschermen door zich af te sluiten. Hij zou precies wel een relatie willen met mij, maar zijn hart zit op slot.

Ik zou moeten uitvinden hoe ik de dolfijn voor hem kan zijn, hoe ik hem in het water van zijn emoties kan lokken.

Dit maar om te zeggen dat jou omschrijving voor mij wel goed aanvoelt  ;D