liefde

Gestart door danielle, juni 07, 2017, 13:01:47 PM

danielle

hai ik heb een vraagje over mij en de vader van mij kinderen of wij weer samen zullen komen ik zou hier echt heel graag antwoord op krijgen mvg danielle

libram

Hallo Danielle,

Het is een beetje lastig om op je vraag hier een ja of nee antwoord op te geven. Ik weet niet of ik het juist zie, maar ik vat je vraag ook op als een verlangen naar een samenkomst. Aan de scheiding is uiteraard één en ander vooraf gegaan en een nader tot elkaar komen in een harmonieuze sfeer is wenselijk (en belangrijk) voor het welzijn van jullie kinderen.

Voor de huidige situatie van jou heb ik de kaart zwaarden 10 getrokken. Deze kaart vertelt dat jij je wellicht in een neerslachtige, wanhopige fase in je leven bevindt. Emotioneel misschien een beetje uitgeput. Je zit in een periode waarin onvoorziene omstandigheden ten gevolge van de scheiding, zich aandienen en die je het hoofd moet bieden. De kaart staat voor het eind van een cyclus, er is een keerpunt bereikt maar daarmee ook het begin van een nieuwe. Laat de illusies die hebt zijn voor wat het is, hou je er niet aan vast , kijk vooruit en laat het verleden achter je.

De kaart getrokken voor het verleden (van de relatie) liet De Maan zien. Dit kan erop duiden dat in jullie relatie  Misleiding, Illusie, Jaloezie, Angsten ingrediënten waren die een grote rol speelde en jou en/of je partner in onzekerheid en verwarring brachten.

Voor de toekomst trok ik de Zwaarden vier, een kaart die zegt laat de relatie een time out nemen, zodat jullie beide de rust kunnen krijgen om de gedachten op orde te krijgen en op kracht te komen. Alles heeft zijn tijd nodig. (Crowley noemt deze kaart “wapenstilstand”!)
Zwaarden vier geeft tevens aan dat er een tijdelijke breuk ontstaat, er een stap terug op de plaats gedaan wordt waardoor helderheid,  objectieviteit kan ontstaan om te komen tot een constructieve communicatie met elkander die noodzakelijk is.

Hoe het samen zijn er uit zal zien, welke vorm deze zal krijgen zou ik jou niet kunnen vertellen. Diep in jou en in jou partner weten jullie al hoe die zal worden.

Liefs,

libram

danielle

hai sorry voor de laate reactie bedankt voor de legging  :) :)

libram

hallo Danielle,
geen dank en je hoeft je ook niet te verontschuldigen hoor.
kun je wel wat feedback geven en vertellen wat je herkent/vindt van de legging, leer ik ook weer wat van.

liefs
libram