Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

geboorte

Gestart door mieke, mei 24, 2017, 10:21:41 AM

mieke

hallo,mijn man had onlangs een rare droom ,ik zijn vrouw had een baby gebaard door een gat in mijn voorhoofd ,het kind was dood en in windels gewikkeld alleen met zijn gezichtje bloot ,ze staken het dode kindje in een kastje waar er veel kastjes waren met andere dode baby maar die zag hij niet ,de baby geleek zeer op mijn man ,zou iemand die droom eens kunnen duiden a.u.b dank alvast daarvoor grt mieke
MIEKE

libram

hallo Mieke,

het is alweer een tijdje geleden dat je de droom hebt geplaatst en wellicht heb je e.e.a. al kunnen verklaren.
Toch nog even het beeld dat deze droom bij mij oproept.

wellicht is het zo dat er een idee of plan vanuit jou gedachten naar boven kwam om samen iets nieuws te beginnen of te ondernemen. Dit echter is niet tot ontwikkeling gekomen of verder niet met elkaar besproken. (dood gezwegen?) Het is in de kast gezet naast eerdere initiatieven om ergens nieuw leven in te blazen?. Dat het kind in doeken gewikkeld was kan er op duiden dat het nog niet losgelaten wordt.

groet,

libram

mieke

libram dank uw wel voor het duiden van mijn droom hoor warme groeten mieke :-*
MIEKE