Wie wil er een legging voor mij doen?

Gestart door zonnetje70, mei 10, 2017, 01:13:12 AM

zonnetje70

Hallo!
Zou iemand alsjeblieft een legging voor me willen doen? Ik heb een prille lange afstandsrelatie met iemand die ik wel al 10 jaar ken. Zou iemand willen kijken hoe deze zich verder ontwikkeld en wat er in het verschiet ligt?
Alvast bedankt hiervoor, ik waardeer het heel erg  :).

zonnetje70

libram

hallo zonnetje,

zou je de legging zelf willen doen, je concentreren op je vraag en de kaarten trekken?.

plaats de legging dan op het forum

wellicht krijg je er reacties op terug.

liefs,

libram

zonnetje70

Ja, dat wil ik:
Tuin-schip-toren

Bedankt  :)

Iemand die alsjeblieft wilt helpen?

Damaris

ik vind je vraag erg moeilijk.

Citaat van: zonnetje70 op mei 10, 2017, 01:13:12 AM
Hallo!
Zou iemand alsjeblieft een legging voor me willen doen? Ik heb een prille lange afstandsrelatie met iemand die ik wel al 10 jaar ken. Zou iemand willen kijken hoe deze zich verder ontwikkeld en wat er in het verschiet ligt?
Alvast bedankt hiervoor, ik waardeer het heel erg  :).

een lange afstandrelatie (schip), tuin staat voor bloei (pril), toren staat voor mij ook voor eenzaamheid, opgesloten zijn. dat komt weer door de afstand. Hoewel de toren ook levensloop(10 jaar)betekend. Nu is lenormand ook niet mijn ding, maar ook de vraag is mij niet helemaal duidelijk.

Damaris.

zonnetje70

Beste Damaris,
Bedankt voor het antwoord.
Mijn vraag is hoe de relatie verder veloopt, komen we samen? Hier, daar? Of blijft de afstand voorlopig?

Damaris

hallo Zonnetje.

Ik heb een KK voor je gelegd en gepubliceerd in een topic bij tarot.

liefs
Damaris.

libram

Hallo Zonnetje,
Met lenormandkaarten ben ik niet zo bekend vandaar hieronder even deze schets van het beeld  wat ik hier uithaal m.b.t.  “relatie” en de omstandigheden

Kaart 1, Het schip, voor mij schoppen- en zwaarden 10, staat voor het heden
Kaart 2, De tuin, schoppen- en zwaarden acht voor het verleden, wat vooraf ging
Kaart 3, De Toren, niet te vergelijken met toren kaart XVI uit de tarot, doch de schoppen- en zwaarden 6  die verwijst naar de ontwikkeling, alsmede verandering in omstandigheden.

Het eerste wat bij de kaarten opvalt is dat schoppen/zwaarden alom vertegenwoordigd zijn. Dit kan erop duiden dat op het gebied van relaties het met veel  zorgen, pijn en teleurstellingen gepaard is gegaan. Tevens geeft het aan dat jij alles vanuit het denken, analyseren benaderd, wellicht om de emotie/gevoelens op afstand te houden. Het denken en het voelen komt hierdoor in conflict.
Als jij kijkt naar het verleden (ook het verleden van de 10 jaar relatie, en relaties in het algemeen) dan zie je alleen maar hindernissen en obstakels opdoemen, en wellicht komen er angsten bij je naar boven.  Misschien heb jij je opgesloten, machteloos en slachtoffer gevoeld in het verleden. Onevenwichtigheid is de globale betekenis

Voor het heden krijg je de zwaarden tien (het schip). Deze kaart staat voor het einde van een cyclus en het begin van een nieuwe reis. Wat echter noodzakelijk is voor dat je deze reis kan beginnen is je los maken van je oude gedragspatronen. Je emotionele rugzak zal geleegd moeten worden. (misschien heb je hier hulp bij nodig) Slachtofferrol dient  achter gelaten te worden. Wellicht is e.e.a. niet zo erg als jij denkt en worden problemen overdreven.

De kaart De Toren wijst erop dat je in rustiger vaarwater terecht komt, nieuwe perspectieven bieden zich aan, het verleden wordt achter- en losgelaten. Moeilijkheden worden overwonnen. Een tijd om te beslissen en besluiten zal zich aandienen.
De ontwikkeling van de relatie zal zich mijn inzien uiten in een beter elkaar leren kennen en begrijpen door communicatie en uitwisseling van ideeën.

Liefs,

Libram

zonnetje70

Beste Libram,
Bedankt voor je reading! Vind ik heel fijn.
Je hebt idd gelijk mbt het verleden. Ik heb een relatie gehad met een narcist waar ik een kind mee heb. Dat verleden is idd niet rooskleurig. Het heden klopt ook, ik ben bezig die rugzak dragelijk te maken en oude patronen te processen mbv een therapeut. Er komt veel oud zeer bij kijken.

Wat fijn te lezen dat de toekomst er positief uitziet. Hij houdt zich zeer neutraal tov mij en spreekt geen gevoelens over mij uit en dat maakt mij erg onzeker. Terwijl mijn intuitie me nog steeds zegt dat hij wel voor me voelt maar door mijn eigen wankeligheid, durf ik er niet op te vertrouwen omdat ik niet weet wat van hem of mij is. Vertroebeld is het.

Klopt het volgende mbt lenormand vs tarot:
Schoppen=zwaarden
Ruiten=pentakels
Harten=bekers
Klaver=staven
Heb ik dat correct?

libram

hallo zonnetje,

het klopt wat je schrijft. de 36 speelkaarten kan je ook zien als de kleine arcana van de tarot.
De schoppen kaarten hebben dragen dezelfde eigenschappen en symbolieken in zich als de zwaarden kaarten.

Jij begeeft zich op het moment in schoppen 10 omstandigheden. bespreek alles met je therapeut.
Bewustzijn, helder inzicht, zelfvertrouwen, emotionele veiligheid ligt allemaal in het verschiet.

liefs,

libram

zonnetje70

Dank je wel Libram! Ik hoop gauw wat rust te ondervinden.

Fresia

Hallo

Ik heb eerder het gevoel dat de ene liever dichtbij en samen wilt zijn en de ander het liever op lange afstand.
Als JIJ diegene bent die graag samen dan lange afstand relatie wilt dan bespreek het eens met je partner.

warmtevolle groet