Algemene legging?

Gestart door Meis, mei 08, 2017, 19:28:56 PM

Meis

Hi lieve mensen,

Ben zo benieuwd wat mij aankomend half jaar/jaar te wachten staat. Persoonlijke groei/liefde/werk. Zou iemand een mooie legging voor mij kunnen leggen?

Alvast bedankt!

Groetjes Meis 😊

Meis

Iemand? Moet het wat specifieker?

libram

hallo Meis,

zou je de legging zelf willen doen, je concentreren op je vraag en de kaarten trekken?.

plaats de legging dan op het forum

wellicht krijg je er reacties op terug.

liefs,

libram

Meis

Hoi Libram,

Ik weet niet zo goed welke legging hier het beste voor is?
Zelf heb ik geen kaarten, vandaar de vraag aan anderen of is de jaarrekening van internet ook prima?


Meis

Zou iemand deze legging willen uitleggen voor mij? Ik heb de kaarten gelezen maar weet niet zo goed hoe ik er een samenhangend verhaal van kan maken.

Ik heb 3 maanden geleden afstand genomen van iemand die nog niet klaar was voor een relatie, nu kwamen wij elkaar tegen en hebben we een gezellige avond gehad, waarin ik de klik weer heb gevoeld.

Ik heb bij de legging het Keltisch kruis de vraag gesteld hoe nu verder met M...
Het volgende kwam eruit :

1 Kracht
2 Pentakels 5
3 Staven koning
4 Staven Ridder
5 zwaarden 2
6 de hogepriesteres
7 de duivel
8 pentakels 4
9 zwaarden tien
10 kelken koning

Je zou mij er erg mee helpen, om het voor mij wat duidelijkheid te geven! :)


nickel

Kan je erbij zetten waar de posities voor staan? Waarschijnlijk is het een Keltisch Kruis en dei komt in verschillende smaken (verschillende volgorde van waar de kaarten voor staan)

Meis

Ja hoor dat wil ik wel :)

1 uitgangspositie hier gaat het om. Kracht
2 wat het kruist. Pentakels 5
3 hierop rust het. Staven koning
4 het verleden, de oorzaken. Zwaarden 2
5 bewust niveau, dat wat het doel is. Staven Ridder
6 de toekomst. De hoge priesteres
7 de vragensteller. De duivel
8 de omgeving. Pentakels vier
9 hoop en vrees. Zwaarden tien
10 vooruitzicht. Waar leid het naartoe. Kelken koning.

Je zou me er erg mee helpen.

Meis

Vind het jammer, dat het topic veel gelezen word, maar niet iemand die mij wil/kan helpen met de duiding van de kaarten.

Damaris

Lieve Meis.

Jij bent boos, heel boos. Je kunt maar niet vooruit komen en er is niemand die jouw helpt. Alles loopt vast. Een relatie die jouw/jullie zoveel zou kunnen geven (kracht) wordt geblokkeerd door 2 lastige zwervers die rondstrompelen in de koud. De één wil vooruit, maar de ander niet. Die blijft maar klagen en zeuren, en drama schoppen. Daar wordt je moe van, en hopeloos chagrijnig. Het vuur van de koning staven, wil niet gaan branden, terwijl het er in potentie is. Want hier rust het kruis op. De oorzaak zwaarden 2. Een kaart die heel veel van je kracht (heeft) (ge)kost. Want houdt de zwaarden maar eens in de lucht op een stenen bank. Terwijl jij bij mij overkomt als de ridder staven. Een vurig iemand die heel graag vooruit wil. Weinig geduld, want het paard moet in galop. Maar wil het paard wel? Duivels wordt je ervan. en je woede wordt omgezet en je veranderd tot een persoon die maar probeert vast te houden (klampen). Niet los kunnen laten. Dit gaat je killen, hier kan je aan onderdoor gaan. En toch ondanks heel veel negatieve kaarten zie ik ook prachtige kaarten geven. De zwaarden 2 vrouw kan uit groeien tot de Hoge Priesteres. Een mooie vrouw met levenservaring en een hoog ontwikkelde Intuïtie. Maar daar is geduld voor nodig, en veel geduld. Van koning staven groeien tot de koning van het water. Vuur (temperament) omzetten in Water (diepe emotie), daar is een proces voor nodig. Een levensproces. Wil je die aangaan? Deze relatie is voor jouw een leermoment. Leren geduldig te zijn, je vuur in te leren dammen. Of je de kracht kunt opbrengen (hij is aanwezig) daar kan ik niets over zeggen. Kun jij bevriend raken met de strompelende zwervers, of spring je weer op het paard van de ridder staven?

Damaris.