Wie wil/kan er kaarten voor me leggen?

Gestart door Kleintje, april 29, 2017, 20:58:17 PM

Kleintje

Hoi allemaal,

Wie wilt er voor mij een legging Doen?
Nu weet ik niet zo goed hoe beginnen, ligt nogal gevoelig om zomaar op een forum te pennen...
Zet ik het hier of in een Pb?
Het gaat over vriendschap/liefde toekomst....

Wil graag meer uitleg geven, anders word het waarschijnlijk moeilijk lezen en interpreteren.
Zet ik het hele verhaal hier of via Pb?

Alvast bedankt! X

Damaris

Dag kleintje.
ik ben er altijd voorstander voor op het forum te werken. Tenslotte kan iedereen er dan van leren.

liefs
Damaris

Kleintje

Ok, geen probleem dan pen ik het hier neer.

Beetje ingewikkeld dus....

Ik werk sinds een jaar op een nieuw bedrijf, en nu opleiding gehad voor op een andere afdeling. Heel leuk en interessant vind ik zelf.
Ik ben getrouwd en 2 kindjes. Een collega  (man) heeft een vriendin en 2 kinderen.  Er is een aantrekking tussen ons. Hij heeft me gekust,  ik heb hem niet tegengehouden... wat moet ik nu?
Wat wilt hij? Is er Meer?  Heeft hij oprechte gevoelens? Ziet hij me als een speelgoedje? Voel ik meer voor Hem?  Wil ik Meer?
Hij zegt dat hij heel gelukkig is....maar dan doe je dat toch niet, wel? Als je relatie thuis goed zit.
Ben ik verliefd? Ik weet 't niet, heb hem graag ja, dat wel maar wil ik meer? Wil ik dit?
Wat laat de toekomst zien?  Is hij te vertrouwen?  Of ben ik de zoveelste?

Heel ingewikkeld dus. Ben er ook helemaal niet trots op. 't Is me wat overkomen/overvallen.
Zit even helemaal vast  :-[ wie helpt me wat met een meer heldere blik geven....ik ben toch even kwijt, helemaal in de war...

Liefs Kleintje

Damaris

Hallo Kleintje.

Ik ben met een legging bezig (wel met tarotkaarten), maar ik heb nog geen tijd gehad om hem uit te schrijven. Dus ik vraag om geduld.

Liefs
Damaris

Kleintje

Hey Damaris,

Wat lief van je!  Echt alvast heel erg bedankt. Kijk enorm uit naar je legging.

Groetjes Kleintje x

Damaris

dag kleintje

je legging staat bij de tarot kaarten.

liefs
Damaris.