uitslag onderzoeken moeder

Gestart door Lief, maart 23, 2017, 09:03:14 AM

Lief

Vandaag krijgen we de uitslag van onderzoeken. We weten al dat het een ernstige ziekte is. Nu vernemen hoe erg en wat eraan te doen, als dat nog mogelijk is.
Al tijden geen kaarten gelegd, maar nu even de behoefte...

zon    hond    kist =   wolken    mc/zeis
    kind     boek   vrouw
        schip     toren
                weg

liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Uitslag gekregen....

Eierstokkanker, dat wisten we eigenlijk al. De arts bracht het als nieuws, maar de dame die een echo maakte kwakte het vorige week er klakkeloos uit. Owww, overduidelijk zei ze, eierstokkanker. Fijn om te horen als je alleen bent en nog geen onderzoek verder gehad hebt.

In ieder geval. Kist wolken zie ik toch als problemen die voorbij gaan. Zeis gaat schoon schip maken. Er komt overleg uit de kaarten. Dat klopt. Ze gaan een 2e keer alles bekijken in ander ziekenhuis. Er zijn twijfels bij iets wat ze bij de milt zien. littekenweefsel van maagoperatie of uitzaaiingen. Het is lastig daar een biopt te nemen vanwege gevaar voor bloedingen bij de milt. Nav de bevindingen tweede ziekenhuis gaan ze beslissing nemen, de weg.....keuze maken. Wordt het direct opereren of toch eerst chemo.

Al met al een klap. Eierstokkanker is lastig te bestrijden en komt vaak terug. We gaan er toch  maar positief instaan.

Damaris

lieve Lief.

Wat ontzettend erg om dit te lezen. Het blijft bij afwachten, maar ik zie één hele positieve kaart in de legging. De zon. Dus positief blijven. De zon laat zich niet door de wolken verjagen, ze zal in het hele proces voor je blijven schijnen. Tenslotte was het ook de 1e kaart die je omdraaide, alsof het Universum meteen aan je duidelijk wilde maken, wij zijn er voor je lieve lief.

liefs
Damaris. :-*

Lief

Dank je Damaris. We geven ons zeker niet gewonnen!
De enige persoon op de hele aarde die onvoorwaardelijk van mij houdt en er aktjjd voor mij is laat ik niet zomaar gaan.

Woensdag hele dag in het AMC voor 2e kijk op de uitkomst van onderzoeken. We gaan zorgen voor het beste behandelplan wat er is...

Liefs, Lief :-*

Damaris

heel veel sterkte  :-*

liefs
Damaris

libram

een lichtje voor je moeder
zal woensdag branden op
het altaartje hier

sterkte Lief,

libram

Lena

Lieve Lief

Veel sterkte , moed en kracht wens ik jullie in deze moeilijke tijd.

Ik brand een kaarsje , deze zal 10 dagen branden en ik vraag aan mijn engeltjes om jullie bij te staan en te begeleiden.

Liefs.

Lena

Lief

Dank jullie wel allemaal. Heel lief :-* Ik houd jullie op de hoogte.

Lief

Goedemorgen,

Vandaag naar het AMC voor verdere onderzoeken.
Kaartjes erbij:

Tuin.    Roede.    Beer=   Zeis.  Mc/lelie
     Zon.      Boek.      Ring
         Berg.        Beer
                 Kruis

Straks eens naar kijken.

Lief

Ik heb werkelijk geen idee wat hierin te zien. Mss sta ik er re dicht op...

Lief

Bevindingen arts....

Er zit een proces, 13x8 cm. Wat niet enorm groot is. Het ligt vrij van de darmen dus dat is een plus.
De markers inhet bloed zijn verhoogd. Dat duidt op kanker, maar kan zelfs ook nog bij niet kwaadaardige kanker.
Mss wishfull thinking. In ieder geval heeft ze geen vocht in de buikholte wat een pré is.
Nu een kijkoperatie plannen. Mochten er meer plekken in de buik zijn starten ze met chemo, dan opereren en dan weer chemo.
Is de buik verder schoon tijdens kijkoperatie dan gaan ze gelijk over tot het verwijderen van de tumor.
Hoe ik dit moet vertalen qua kaarten weet ik het niet.

We houden hoop.

Liefs, Lief  :-*

Damaris

En weer is er bescherming (lelie) vanuit het Universum. En soms is het beter om de kaarten maar met rust te laten en te blijven vertrouwen. Ik wens jullie heel veel sterkte.

liefs
Damaris

Lief

Dank Damaris,

Vertrouwen is er zeker hoor. De 2 onderzoeksdagen had ik even de behoefte aan de kaarten.
Nu is het afwachten tot de dag vd operatie over een week of 4.
Ik heb er nog steeds een hoopvol gevoel bjj.

Liefs, Lief  :-*

Damaris

en ik blijf met je mee hopen. ;D

Damaris

Lief

hoihoi,

Vandaag de dag van de operatie. Het wordt spannend. Blijft het bij een kijkoperatie en gaan ze eerst chemo doen. Of ziet het er gunstig uit zodat ze door opereren?

kaartjes zijn:

wolken     hart     berg     = beer       mc/brief
         lelie     ruiker   kruis
              schip      vogels
                    beer

mijn moeder weet niet hoe ze moet voelen. Er is geen duidelijkheid. Wolken/hart. Ze ziet als een berg tegen de operatie op. Berg/beer.

Verteld de arts haar goed nieuws en hebben ze alles kunnen verwijderen?
lelie-ruiker-kruis

er wordt verteld dat er een andere koers gevaren gaat worden?

In ieder geval een spannende dag voor ons allemaal. Ik ga nu naar haar toe. 12 uur is de operatie.