Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

vlinders

Gestart door mieke, maart 07, 2017, 16:29:54 PM

mieke

hallo,laatst had ik een droom dat mijn gezicht vol zat met bruine vlinders ,en in mijn haar een kroontje met paarse vlinders ,mijn dochter ging een foto ervan nemen maar op haar toestel zaten er ook een massa bruine vlinders op .graag wou ik een beetje uitleg a.u.b grts mieke
MIEKE

Damaris

bruine vlinders zijn voor mij motten. vlinders staan voor mij voor transformatie. Maar motten zijn nachtvlinders en niet de mooie fladderaars die wij overdag te zien krijgen. En dat doet mij denken. De nacht voorbij. Pamela kribbe heeft een boek geschreven de nacht van de ziel. ik heb het boek ooit geleend van de bieb, maar ik kan me niet meer herinneren wat er geschreven is, behalve haar verhalen over haar ervaring die ze heeft gehad in reïncarnatie therapie. Ze heeft verschillende levens beschreven, daar  heb ik van genoten. En mezelf in kunnen vinden en herkennen. de kroon van paarse vlinders staat namelijk ook mijn inziens voor sterfelijkheid. de kleur paars is verbonden met de dood. en mijn gedachten tollen rond. waarom kan ik je niet zeggen. vlinders is lucht en beweging dat staat tegenover de starheid van de dood. loskomen van donkere gedachten. Ik weet niet of dat het is. De vlinders zitten op je gezicht, en daar probeer ik mij een voorstelling van te maken. Hoe voelt dat, komt erin mij op. kriebelt dat, kun je nog zien? jij kunt het weten, tenslotte is het jouw droom.

je dochter gaat er een foto van maken, dus je kunt zien. Maar met aardse ogen? de nachtvlinders zitten op haar toestel, dus misschien ook voor de lens. kan zo'n toestel een foto maken? En wat zie je dan? waarom weer de nachtvlinders? vragen, vragen en nogmaals vragen. Heb jij veel vragen? En durf jij veel te vragen, want er zijn vele donkere motten.

motten, moeten? gebrek aan ontspanning, tenslotte  proberen wij de leuke momenten in ons leven vast te leggen met een camera. Maar deze camera zit vol met motten of te wel moeten. teveel in het leven gemoeten. geen vrije wil.

Waarom gaat je dochter er een foto van maken? ik weet niet of je meerdere kinderen hebt. en ik weet ook niet hoe je band is met je dochter. het toestel is niet van jouw, maar van haar. De vlinders zitten dus niet op het kind zelf. Maar je dochter weet wel van de motten, en heeft het vastgelegd. je dochter heeft je dus in de picture. Ze is hoe kan ik het beste omschrijven, bewust van jouw verdriet. daar heeft ze naar gekeken.

een kroontje, heeft te maken met macht. en terug komend op paars volgens wiki pedia

Paars (violaceus) - tijdens de adventstijd en de vastentijd oftewel veertigdagentijd (de 40 dagen vóór Pasen). Paars kan ook gebruikt worden in de missen en officies voor de overledenen
(ik heb een katholieke opvoeding gehad, dus sommige dingen zijn geconditioneerd)
Maar ik probeer open te blijven dus verder gezocht.
Paars, kleur van verder zien  dan je kunt kijken
Paars, kleur van geloof, hoop en veel liefde

en dat geeft toch een hele andere kijk. misschien een ander manier gaan kijken naar macht? Ik verzin maar wat, want de enige die het "echt"weet ben jij.

liefs
Damaris

mieke

Hallo Damaris ,eerst en vooral hartelijk bedankt voor de mooie duiding  van mijn droom ,zoveel uitleg had ik niet verwacht,en neen de motten of vlinders in mijn gezicht voelde ik niet eens ,maar ik zag heel duidelijk mijn dochter staan met een hele ouderwetste camera voor haar buik klaar om er een foto van te maken iets dat maar niet lukte ,nochtans heb ik een hele goede hechte band met mijn dochter dat wilde ik nog even vermelden warme groet mieke  en nogmaals bedankt  :)
MIEKE

Damaris

in de zomer zat ik op een bankje te lezen. Plotseling zat er een vlinder op mijn boek. en na mum van tijd zat er een vlinder op mijn hand. toen voelde ik een vlinder boven op mijn hoofd zitten. Ik kon niet om het gevoel heen, die beesten kriebelen, zelfs op een hoofd met haren.

Het gezicht is een ongelofelijke gevoelige plek. Een aai over je wang. Waarom voel jij die vlinders niet? Masker van vlinders?  een ouderwetse camera, vastleggen in de tijd.

je eigen dochter kan ook staan voor je jongere stuk van jezelf. Tenslotte zijn wij één met onze kinderen. mijn kinderen zijn mijn jongere zelve, zoals mijn grootouders mijn oudere zelve zijn, een keten in een leven. in ieder geval is zij degene die de picture maakt. Ze had de camera voor haar buik, de plek van de baarmoeder. Maar het is niet gelukt. Ze heeft het dus niet kunnen vastleggen. Jammer ik zou graag de foto willen zien. het plaatje helder en scherp. Maar het is jouw droom en jij bent je eigen droommeester.

Het is een hele mooie droom, die je iets wil aanreiken. daar ben ik van overtuigd.Maar de enige die het echt weet is jouw innerlijk zelf.

liefs
Damaris.

mieke

hallo damaris ,Ja het was een mooie droom ,en nogmaals bedankt voor het duiden hartelijke groet mieke :-*
MIEKE