Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

" Overgeven "

Gestart door frommeltje, februari 25, 2017, 11:00:39 AM

frommeltje

Hoi,

Wat ik vannacht heb gedroomd:

Ik ben volgens mij gewoon thuis en mijn moeder is er ook.Ik heb pas contactlenzen en kan hier blijkbaar niet tegen.Ik moet de hele tijd overgeven.

Hij was maar heel kort en dit is wat ik ervan heb onthouden.Weet niet of iemand hier iets mee kan.Het beetje wat ik heb onthouden zal niet voor niks zijn.Dus als iemand iets meer kan vertellen,graag.

Alvast bedankt,groetjes.... :)

libram

Hallo frommeltje

Allereerst ben ik de mening toegedaan dat de dromer degeen is die het beste de droom verklaren kan, doch wellicht helpt het eerste wat bij mij naar boven komt je een beetje op weg .
Kan het zijn dat jij dat er in je wakend leven een verschil van opvatting is met jou moeder, (of jij het met jezelf oneens bent)  of er iets gebeurt is dat voor jouw onverteerbaar is en er gevoelens zijn ontstaan waarbij je confrontaties moet aan gaan om het los te kunnen laten. (Je zal er echter eerst een heldere blik op moeten werpen)

Liefs,
libram

frommeltje

Hoi Libram,

Allereerst heel erg bedankt dat je mijn droom hebt uitgelegd.
Je slaat de spijker op de kop.Er is inderdaad iets gebeurt wat voor mij onverteerbaar is.Het is alweer een tijd geleden dat dit gebeurt is,maar het blijft in mijn systeem zitten.
Er zijn dingen die ik gewoon niet kan loslaten,wetende dat dit beter zou zijn.

ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken!Tot op heden is me dit nog niet gelukt.

Maar toch bedankt voor dit inzicht,groetjes.... :)

Damaris

hoi Frommeltje.

mijn aandacht gaat uit naar contact lenzen.
lenzen een middel om dingen te kunnen zien, als je eigen ogen falen, misschien is dit niet juist omschreven, want wat is falen?  Dus is het schijnbaar falen. Maar het heeft wel te maken met de manier hoe je tegen zaken aan kan kijken. En dat kan voor ieder oog verschillend zijn, komt er bij mij op. Onverteerbare zaken voor jouw, dat is moeilijk op te lossen. Het enige wat ik kan zeggen, kijk er op een andere manier tegen aan. Ook het woord contact maakt veel in mij los. Hoe is het "echte"(niet het schijnbare) contact met je moeder? zijn er misschien zaken die jullie beide niet onder ogen willen zien. Ook  onverteerbare zaken voor je moeder, die pas opgelost worden als je er "beide"(contact) naar durft te kijken.

liefs
Damaris

frommeltje

Hoi Damaris,

Jij ook bedankt voor je uitleg.Klinkt eigenlijk heel logisch wat je schrijft,over contact lenzen.
Het zou voor mij beter zijn als ik anders kijk naar bepaalde dingen.Misschien wat positiever,maar dat is niet makkelijk.
Een bepaalde situatie vreet me van binnen helemaal op!!

Wat mijn moeder betreft,dat contact is er na genoeg niet echt meer (dementie).
Dus wat mijn moeder in die droom deed,geen idee.

Heel erg bedankt in ieders geval,groetjes.... :)

Damaris

hoi Frommeltje.

Citaat van: Damaris op maart 03, 2017, 14:47:27 PM
hoi Frommeltje.
Hoe is het "echte"(niet het schijnbare) contact met je moeder? zijn er misschien zaken die jullie beide niet onder ogen willen zien. Ook  onverteerbare zaken voor je moeder, die pas opgelost worden als je er "beide"(contact) naar durft te kijken.

misschien moet ik deze zin omdraaien.
Hoe is het "schijnbare"(niet het echte) contact met je moeder?

ik heb een dochter die aan de drugs is geweest. Op de momenten dat ze flink stoned/weg was, en ik met haar (moest) praten, had ik (voor mijn gevoel) geen echt contact me haar, maar wel een schijnbaar. Tenslotte ze lijken hier niet te zijn, terwijl ze er wel zijn (moeilijk om te omschrijven). Ik heb dat gevoel bij dementie ook sterk. Hoe is het contact, en hoe moet je er mee omgaan. Misschien ervaar je geen contact met je moeder, maar misschien wil je moeder je duidelijk maken dat die er wel is, als jij je contactlenzen gebruikt.

liefs
Damaris.

frommeltje

Hoi Damaris,

Heel mooi zoals jij dat beschrijft.Ja,het contact is er nauwelijks,ze is eigenlijk niet echt goed meer te bereiken omdat ze al ver heen is.
Maar zoals jij het beschrijft,is het contact er wel,maar op een andere manier.Die contact lenzen maken duidelijk dat het contact er wel is maar ik moet het anders zien of bekijken.

Heel mooi beschreven.Dank je wel.
Groetjes.... :)