Jaarkaart magiër en hulpkaart de zon

Gestart door Nordlead, februari 17, 2017, 04:54:01 AM

Nordlead

Hallo een vraagje van Nordlead wie kn mij uitleggen wat dit jaar voor mij wil zeggen met als jaarkaart de magiër en hulpkaart de zon ? Ik wilde ook even terugkomen op mijn eerdere berichtje ben nu gewend aan de nieuwe website en vind hem echt fantastisch hoor mijn complimenten liefs nordlesd ;) ;) :) :) ;)

Carla

Ha ha, nou fijn dat je gewend bent en de site beter bevalt dan je eerst dacht  ;D

De Magiër laat zien dat het tijd wordt vorm aan je plannen te geven, de Zon ondersteunt dit, het zorgt voor zelfvertrouwen en optimisme. Je gaat een mooi jaar tegemoet!

Nordlead

Echt waar? Waarom trek ik dan alleen negatieve kaarten ? Wordt er eerlijk gezegd down van  :-[ maar lief van je :D

Damaris

hoi Norlead.

ik heb als jaarkaart bekers 9, en dan denk je dit wordt het jaar van genieten :D. Maar toch......vanmorgen stootte ik mijn teen en dat deed behoorlijk pijn. Alles behalve genieten roep ik dan woedend naar de kaarten. Het lijkt wel of ik iedere keer voor de gek word gehouden. En dan zie ik een grote glimlacht op het gezicht van de man van bekers 9, en ik weet.....het is nog maar februari, nog 10 en een halve maand te gaan. De magier geeft aan dat je dit jaar mag gebruiken om vorm aan je plannen te geven, zoals Carla al schreef, en zon kan je daarbij helpen. Dit wil  nog niet zeggen, dat iedere dag de zon schijnt, maar vang wel alle kleine straaltjes die er zijn. Dan kunnen we kijken op 31 december wat de magier voor je in petto heeft gehad. En down worden, ach, op het diepste punt kun je alleen maar naar boven :P

Damaris

Nordlead

Hey wat leuk krijg gelijk weer een smile op mijn toet :D ik kan altijd weer naar boven thanx  groetjes Nordlead,  :D

Nordlead

Hallo berichtje van nordlead 😊  de magiër. En de zon hebben wonderen verricht ben tot nu toe heel tevreden over dit jaar ik heb mooie dingen waargemaakt en de zon heeft Me kracht en licht gegeven. Heb een hele lieve nieuwe. Man ontmoet 😊 heb Mijn dingen op orde  wen bieuwe zaak geopend in oldenzaal wat Mijn droom was heb genoten van elk zonnetstraaltje niet gezeurd over gestoten tenen haha Mijn kids hebben goede Baan gekregen krijg weer wen will van den kleinzoon 😊 heb zon beetje alles op orde financieel en prive en tot Mijn grote verassing GA ik trouwen in December ja kan wel zeggen dat de magier echt in her teken heeft gestaan fit maar ik heb echr heel feel verwezelijkt  en fit gun ik jullie allemaal en Ben vrijwilligersproject gestart voor alleenstaande moeders jaa Ben ER bijna thanx love you 😍  knuffel nordlead.

Nordlead

Ja sorry voor wat spelcouten mijn zoon zit op de ipad en ik op een klein mobieltje maar goed die tekstvoorspelling mag de pret niet drukken haha jongens en meiden een topjaar 2017!!😊

Puckje

Wat fijn dat je zo’n mooi jaar hebt gehad. Dit jaar is de magiër mijn jaarkaart met hulpkaart zon. Ik hoop dat de uitkomst net zo mooi gaat zijn ðŸ˜,,

Carla

Wat een fantastisch bericht Nordlead!!!

En ook erg leuk dat je dat hier nog even laat weten. Hoop dat 2018 je net zo gunstig gezind zal zijn  :-*

Cel

Hoiiii Nordlead, wat geweldig voor je... mijn jaarkaart voor 2018 magier en hulpkaart de zon  ;) ;)