Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Vloedgolf

Gestart door san, februari 09, 2017, 15:43:55 PM

san

Hallo
Ik heb een terugkerende droom, hij verloopt alleen steeds anders. De eerste keer dat ik me herinner was ca 28 jaar geleden (ik was zwanger) toen liep ik langs de waterweg en kwam er een vloedgolf over me heen. Het water was weg en ik liep gewoon door. Ik had toen het idee dat het door de zwangerschap kwam.
Nu had ik afgelopen week weer een gelijkende droom en besefte me ineens dat hij vaker bij me komt. In het algemeen gaat het zo, ik ben op het strand of in de zee aan het spelen of zwemmen. Dan zie (of voel) ik een hele hoge (vloed)golf aankomen, ik duik onder water en kom boven als de golf weg is. Ik ben opgegroeid bij het strand en vroeger doken wij altijd onder de golven door. Afgelopen week dook ik ook weer onder water toen de golf eraan kwam, maar de golf kwam niet en ik had hem echt achter mij zien aankomen. Ik ben terug gelopen naar het strand, omdat deze droom zo anders is blijft het me bezig houden. Anders heb ik na een gelijkende droom de gedachten, o daar was hij weer. Ik heb bij de uitleg gekeken en een vloedgolf heeft met emoties te maken, het klopt wel dat er vanaf mijn zwangerschap heel wat gespeeld heeft. Mijn huwelijk is voorbij en een tweede relatie inmiddels ook, kan het betekenen dat de emoties (golf) nu eindelijk tot rust komen aangezien de golf niet kwam? Het voelt wel zo aangezien ik nu voor mezelf heb gekozen en ik sinds dien veel meer rust ervaar in mij leven.

Leeuwin

Een vloedgolf, vooral een tsunami, geeft goddelijke bescherming aan. Je zou kunnen ook kunnen stellen dat hier een geleidegeest aan het werk is. Het helpt je met ordenen van contacten, vriendschappen en relaties die je op dit moment hebt. Zijn deze heel erg aan veranderingen onderhevig?

GABRIELLA