Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

" Explosie "

Gestart door frommeltje, januari 13, 2017, 09:20:56 AM

frommeltje

Hoi allemaal,

Ik wil graag de volgende droom met jullie delen,ik hoop natuurlijk dat iemand deze kan verklaren:

Ik sta gewoon binnen in mijn huis en ik hoor ineens een hele harde knal,explosie,ontploffing!!!
Ik loop naar buiten en zie dat de explosie bij de buren vandaan komt.Het dak ligt er vrijwel helemaal af,op een paar latten na.
Er hangt een hele donkere wolk (zwart) om het huis.
De buurman staat met een ladder tegen het dak aan,wat er nog van over is.
In de verte zie ik een helder blauwe lucht met een heleboel kleine witte vliegtuigen.Die zijn ver weg maar ze komen allemaal kijken naar de explosie.
De buurman heeft mij niet gezien dus ik loop weer naar binnen.Het huis grenst aan ons eigen huis dat gelukkig nog helemaal intact is.Ik zeg tegen mijn man dat hij moet komen kijken......ik word wakker.

Ik vond deze droom toch wel indrukwekkend,hoop dat iemand me iets meer kan vertellen.
Alvast bedankt voor de moeite,groetjes.... :)

Gabriëlla

Een ontploffing duidt op woede en het huis staat voor de persoonlijkheid. Wolken, zeer zeker zwarte :o, duiden op problemen. In het geheel genomen, denk ik dat het hier om een groot persoonlijk conflict gaat wat in ieder geval met de buren te maken heeft. Die ontploffing is misschien wel een waarschuwing om niet je beheersing te verliezen!

Kleine, witte vliegtuigjes: houding veranderen?

GABRIELLA

frommeltje

Hoi Gabriella,

Bedankt dat je mijn droom hebt willen uitleggen.
In sommige dingen kan ik me wel vinden.Woede,ja,ik heb wel een beetje woede in me zitten,die er misschien wel een keer uit kan komen.
Met de buren heb ik helemaal geen moeite,betere buren kun je je niet wensen,dus daar kan ik me niet in vinden.

Mijn houding veranderen,ja daar zit wat in,kan altijd beter.

Bedankt in ieders geval,groetjes.... :)

Gabriëlla

Hoi Frommeltje,

Kan het misschien ook zijn dat die buren zodanig invloed op je hebben, dat dit een verandering in je persoonlijkheid teweeg brengt? '

frommeltje

Hoi Gabriella,

Nee,heel onwaarschijnlijk.Ik heb hele fijne buren.We spreken elkaar op straat weleens maar we komen niet bij elkaar over de vloer.
Zo heel goed ken ik ze nou ook weer niet.Maar als er iets is staan we voor elkaar klaar. :)

Gabriëlla