Mijn moeder herbegraven

Gestart door danseres, januari 03, 2017, 13:00:47 PM

danseres

Even vooraf: mijn moeder is 2 jaar geleden overleden. Net voor de kerst. Dus deze dagen ben ik heel veel met d´r bezig. Vandaar mijn droom misschien:

Droomde at we mijn moeder opnieuw moesten begraven (zal wel betekenen dat we dr moeten loslaten). We gingen haar voeten schoonmaken. De eelt eraf slijpen en modder wegschrapen. We zeiden ook ze heeft nog nooit zulke zachte voetjes gehad.

Daarna was ik in de hemel. Ik was haar. T was zo mooi. Ik lachtte (zij dus) van oor tot oor. Heel groen en mooie kleuren. Ook zag ik schimmen van mensen die op dr wachten maar die werden nog niet onthuld want ze werd eerst tijdelijk ergens ondergebracht met andere mensen die net waren overleden. Zaten aan n tafel.
Kwamen daarna ook 2 jonge jongens. Waren verongelukt na op de begrafenis van mama te zijn geweest. Noemden haar mevr van loon en mama/ik zei dat ben ik (die achternaam slaat nergens op want zo heten we niet). En 2 oudere zussen troffen elkaar (met van dat paarsgrijze haar met watergolf :P). En de eerste zei; Jeetje! ben net n week hier. Was daarna dieandere ook dood gegaan.

Er waren n soort begeleiders. Engelen. Brachten mama en de rest naar n soort onderkomen. Ook was er n groep die psychisch niet ok was. Die kwamen in n ander gebouw. Soort gevangenis. Dat was t vagevuur. Afhankeñlijk van hun gedrag mochten ze verder of niet. Daar brak n rel uit. 2 begeleiders, 1 was jezus probeerde ze te overhalen niet te doen maar ze gingen door en hij trok zn handen van ze af. Ook zag ik n groep spelende kinderen op n soort basketbalveld. Grote lol hadden ze.

Daarna droomde ik over de nieuwe begrafenis van mijn moeder. Al haar kinderen en kleinkinderen waren erbij (dit was in het echt niet het geval). Er was in ieder geval een soort pretpark met zo´n springkussen. Ik ging erop met een neefje van me. We hadden de grootste lol. Dit was zoals mijn moeder ons wilde zien. We lachten allemaal.

Aangezien ik de afgelopen dagen (oud en nieuw) veel heb gehuild omdat ik haar met deze dagen zo mis, heb ik het gevoel dat ze me via een droom wat probeert duidelijk te maken. Toen ik wakker werd voelde het net of ze bij me was.

Gabriëlla

Hoi Danseres,

Voor mijn gevoel wil je moeder je via deze weg duidelijk maken dat het goed met haar gaat! Die groene kleur (groen betekent vruchtbaarheid, wat ook veel mogelijkheden kan betekenen. Haar ziel moet eerst bijkomen van haar bestaan hier op aarde, vandaar dat ze tijdelijk ergens anders wordt ondergebracht. Die onrust lijkt ook in je droom zichtbaar te zijn. Haar hemelse naam van Loon, loon kan ook beloning betekenen. Maar wat dat weet je nog niet en zijzelf ook niet.

Welke rol speelt het spirituele in het leven van je zussen? Die grijze kleur zegt mij dat ze in een soort van transformatieproces zitten, (mede) veroorzaakt door het overlijden van je moeder.

GABRIELLA

danseres

Dankjewel voor je reactie! ik heb ook het idee dat mijn moeder via mijn dromen met mij communiceert en dat ze mss wilde laten weten dat het ok gaat en ik moet proberen verder te gaan met mn leven.
Wat ik overigens wel doe hoor maar met momenten mis ik haar zo verschrikkelijk.

Die 2 zussen waren niet mijn zussen maar mijn zus is, net als mijn vader niet zo spiritueel. Mijn moeder en ik waren de spirituelen in huis. Al is mijn zus wel net als wij hoogsensitief.

Dankjewel! hier kan ik wel wat mee!