"Liefde", wie wil/kan met mij meekijken?

Gestart door Audrey, december 31, 2016, 14:25:36 PM

Audrey

Hoi iedereen,

Hoop dat een ieder het goed maakt. Sas, Kreeft, Lief etc. etc.

Op de valreep van 2016 heb ik een "hulpvraag" aan jullie allen. Is er iemand genegen om voor mij de kaarten te leggen op relationeel vlak? Ik weet zelf even geen legging, en zit er emotioneel te dichtbij waardoor ik er geen grip op krijg.

Het betreft geen relatie, maar wel een contact met "warme gevoelens" waaraan een einde is gekomen. Het enige dat ik graag zou willen weten is hoe de persoon in kwestie er tijdens en na beëindiging van het contact erin stond.

Dat was het eigenlijk. Alvast dank voor de genomen moeite.

Warme groet,
Audrey

Gabriëlla

1. Hoe die persoon tijdens dit warme contact er tegenaan keek;
-De Tuin
-De Klaveren
-De Sterren

Ik heb het idee dat hij jullie contact als heel open heeft ervaren (De Tuin) en dat zijn zelfvertrouwen mede dankzij jou is gegroeid (De Sterren). Hij heeft denk ik ook weer nieuwe aspecten van zichzelf en/of het leven aangeboord.

2. Hoe hij na het beëindigen van dit contact er tegenaan kijkt.
-De Ruiker
-Het Huis
-De Dame

Ik heb eerlijk gezegd het idee dat hij niet veel anders tegen jullie contact aankijkt. Het lijkt er alleen op dat hij er behoefte aan heeft om tot zichzelf te komen. Een soort van bezinning van wat wil ik nu eigenlijk. Ik denk dat de persoon in kwestie het heel eng vindt om zekerheden los te laten.

Audrey

Hoi Gabriëlla,

Tof dat je even hebt willen meekijken en de krtjs voor mij hebt willen trekken. Stel dit zeer op prijs.
Ik ben helaas niet de makkelijkste als het aankomt op "romantische aangelegenheden", en heb het gevoel/terugkijkend op mijn gedrag, dat ik de persoon in kwestie van me heb afgeduwd. Heb het hem in ieder geval niet makkelijk gemaakt, terwijl mijn hart dat wel wilde.
ik denk ik geef even wat achtergrondinfo. Dan is "het plaatje" wat duidelijker en tevens op zijn plaats (jij hebt ook je tijd en energie genomen om te antwoorden).

Nogmaals dank! Voor jou en alle andere leden, een veilige jaarwisseling en een sprankelend 2017!

Gabriëlla

Ik heb wel het idee dat hij bewust even afstand neemt, ook om voor zichzelf meer duidelijkheid te krijgen. Welke factoren houden jou tegen om met hem een romantische relatie aan te gaan? Ik heb het idee dat jij over een of meerdere dingen sterke twijfels hebt, over jezelf maar ik denk ook over hem.

Audrey

Hoi Gabriëlla,

Hij heeft inderdaad zeer bewust en weloverwogen  (heeft het mij ook toegelicht) het contact verbroken. Ik schrijf bewust contact verbroken, omdat hij echt afscheid van mij nam en geen afstand.

Hoewel ik absoluut gevoelens voor hem heb, heb je het juist dat ik ook twijfels heb. Deze twijfels hebben echter met mezelf te maken dan met de ander. Ik vertrouw niet gemakkelijk meer, en moet dit zien te veranderen voor mezelf los van hem of een ander.

Sas-8314

heej Audrey,

een mooi nieuwjaar gewenst :-)

Ik heb geen legging gedaan maar richt me even op de legging die Gabriëlle voor je heeft gelegd en geduid.

1. Hoe die persoon tijdens dit warme contact er tegenaan keek;
-De Tuin
-De Klaveren
-De Sterren

het geeft mij het idee, dat het voor hem uiteindelijk te oppervlakkig werd. Wat niet wil zeggen dat de tijd(en) waarop jullie samen waren niet juist fijn waren, wellicht te fijn. Het missen van bepaalde 'zekerheden' (ook al bestaan die feitelijk verstandelijk niet) op gevoelsmatig vlak. Wisselvalligheid roept het ook bij mij op ergens.

2. Hoe hij na het beëindigen van dit contact er tegenaan kijkt.
-De Ruiker
-Het Huis
-De Dame

deze kaarten roepen bij mij iets op in de zin van de verschillen tussen jullie, man en vrouw algemeen, de wijze waarop jullie met elkaar / de situatie omgaan.
Maar ook het rolmodel ... een verbintenis maak je in je hart met elkaar, misschien zou het een stukje relaxter zijn als je gewoon een fijne tijd met elkaar waarin je (beide) op jezelf leert vertrouwen ...

benieuwd of je er iets mee kunt :-)
liefs Sas
what defines us is how well we rise after falling

Lief

Morgen nog een dagje werken. Daarna zal ik hier eens naar kijken...

Liefs,Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Audrey

Heey Sas,

Zie nu pas je reactie!! Dacht dat ik de topic op slot had gedaan, maar dank je wel, lieverd. Jij ook de beste wensen voor 2017.  :-*
Herkenbaar hoor, wat je schrijft. Inmiddels, is het goed zo. Ik ga verder.
@Lief: jij ook de beste wensen voor 2017. De topic ga ik, hoop ik ditmaal wel goed??, op slot doen. Ben er voor mezelf namelijk al uit. Maar thnks voor je intentie.

Dames, veel liefs....