Auteur Topic: Legging  (gelezen 1345 keer)

JustMe

• Nieuw lid
  • *
Legging
« Gepost op: december 13, 2016, 06:52:36 am »
Hallo,

Kan iemand voor mij een legging doen op liefdesvlak aub?

Gr

Gabriëlla

• Master lid
Re: Legging
« Reactie #1 Gepost op: december 13, 2016, 12:18:33 pm »
1. Situatie                   : Zwaarden 2
2. Dit kruist het          : Pentakels 9
3. Nabije toekomst     : De Zon
4. Ver verleden            : Zwaarden 7
5. Recent verleden       : De Geliefden
6. Latere toekomst      : Kelken 6
7. Jijzelf                       : De Dwaas
8. Omgevingsinvloed   : Zwaarden Koning
9. Hoop en angst         : Staven Koning
10. Uitkomst                : De Duivel

Hoi JustMe,

Ik heb deze legging enige aan het bestuderen en krijg steeds sterker de indruk dat je door iemand flink belazerd bent/wordt, mogelijk door een zeer onverbiddelijk en/of geraffineerd iemand. Gelet op Zwaarden 2, heb je dat misschien nog niet helemaal door. Kan het zijn dat het om een vriend gaat die nu je zaken of liefdespartner is? Je vertrouwt hem maar naar mijn gevoel is hij (Zwaarden Koning) niet helemaal of helemaal niet.
Ik heb ook het idee dat dit niet de eerste keer is dat jou dit overkomt.

Ik kijk vervolgens naar jouw achtergrondkaarten (De Geliefden/Staven Koning) dan heb ik het idee dat jij veel meer in je hebt dan je zelf denkt. Ik heb zelfs het idee dat jij niet veel verwacht van jezelf en daarmee ook niet van mogelijk toekomstige liefdespartners. Jij hebt ontzettend veel te geven (De Zon) en goed in staat om relaties aan te gaan (twee koningen in de legging) maar ik heb het idee dat jij door diepgewortelde angsten in jezelf naar de verkeerde mensen wordt getrokken (De Zon/Zwaarden 7). Het lijkt wel of er een verkeerd stukje bewijsdrang in je zit, kun je dit plaatsen?

Je bent heel open, tolerant en vriendelijk voor iedereen en je hebt een hekel aan ruzie maar je vindt het eigenlijk eng om je te binden en je weet niet zo goed hoe je een relatie vorm moet geven.

Gelet op Kelken 6 en De Duivel, weet ik haast wel zeker dat het zeer raadzaam voor je is om je huidige relatiepatronen te doorbreken. Grote kans dat je op den duur vastloopt (De Duivel). Ik voel ook veel woede bij je zitten, klopt dat? Je bent ergens woedend over, waarschijnlijk over iets wat vroeger gebeurd is en (onbewust) draag je dat op potentiële partners over.

Ik denk dat je er goed aan doet om eerst eens voor jezelf (beter) in kaart te brengen wat je in de toekomst voor jezelf en voor ('soort) partner je wilt. Ontdek wat je allemaal nog in je hebt!
Werk tevens aan die eventuele onderdrukte gevoelens van woeden en/of wanhoop.
Luister vanaf nu véél beter naar je intuïtie want die is haast uitstekend hé! Jij hebt vaak dingen door die anderen niet zo snel door hebben. Doe wat je intuïtie je ingeeft! Niet meer vragen aan anderen, zelf doen! Wees niet bang om te mogen zijn wie je bent want daar zit hem volgens mij de kneep! Weet dat je als mens goed genoeg bent en evenveel waard bent als anderen!!

Op den duur schiet Cupido zijn liefdespijlen ook jouw kant op maar eerst moet je deze fase uit!

JustMe

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #2 Gepost op: december 13, 2016, 17:55:38 pm »
Hallo Gabriella,
Bedankt voor je antwoord. Ik kan me er wel niet direct in vinden. Ik heb momenteel geen relatie.  Vandaar mijn vraag om een liefdeslegging te doen.  Had gehoopt dat er daar iets van kon gezegd worden.

Alvast bedankt
JUstMe

JustMe

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #3 Gepost op: januari 06, 2017, 19:51:46 pm »
HAllo Gabriëlla,
Denk dat ik ondertussen moet toegeven dat je legging gegrond was. Gisteren is er iets aan het licht gekomen over iemand die me beliegt...
ik wou het je langs deze weg toch nog eens zeggen.
Mijn excuses dat ik het eerst niet kon plaatsen.

Gr
JUstme

Gabriëlla

• Master lid
« Reactie #4 Gepost op: januari 06, 2017, 22:18:07 pm »
Lieve JustMe,

Allereerst wil ik je schrijven dat ik het ontzettend rot voor je vind dat je zo belogen bent. Ik hoop dat je er niet al teveel financiële en/of emotionele schade door hebt opgelopen.

Verder vind ik het heel lief van je dat je mij op de hoogte stelt van en je excuus aanbiedt, hoewel dat niet voor mij hoeft hoor!

Ik hoop voor je, dat je snel iemand vindt die wel eerlijk tegen je is!

Liefs van

GABRIELLA