indicatie 2017

Gestart door Lief, december 12, 2016, 15:08:28 PM

Lief

Even kijken naar de legging zoals Gabriella hem heeft gelegd...

verleden:      staven 10/munten 8
heden:          kelken 3/aas van zwaarden
toekomst:     ridder van kelken/koningin van munten
gezondheid:  ridder van zwaarden/koning van munten
rijkdom:       aas van staven/schildknaap van staven
liefde:          schildknaap van zwaarden/kelken 7
carrière:       4 van zwaarden/staven 9

Eens even kijken wat voor inzichten mij dit geeft.

staven10/munten 8 vertellen mij over een verleden van veel opoffering, zelfverkozen wel te verstaan, maar deze ervaring heb ik wel. Veel gelaten om anderen het naar de zin te maken. De munten 8, vaak werk/financiën gerelateerd interpreteer ik niet als werk/financiën, maar meer ook op persoonlijke vlak. Het zijn behaalde mijlpalen zoals hier op het forum staat. Zo voel ik dat zeker. Enerzijds de positieve ervaringen, anderzijds de soms harde lessen die het mij heeft gebracht.

mijn heden kelken 3/aas van zwaarden. De eerste ingeving is de 3 vrouwen zijn mijn nog 2 in huis wonende dochters en mijzelf. een 3 eenheid. Het delen, gelukkig zijn als gezin kan ik nog niet helemaal toelaten gevoelsmatig. De Aas van zwaarden brengt mij onderscheidend vermogen wat tot helderheid gaat leiden. Het brengt mij inzichten.

De toekomst gaat een rustige, liefdevolle sfeer brengen. Harmonie! Iets waar ik ontzettend naar verlang. Er komt een stabiele periode waarin ik stevig sta. Ik ga met groot vertrouwen de toekomst in.

De ridder van zwaarden verteld mij dat ik niet door moet draven wat betreft de gezondheid. Een pas op een de plaats is soms noodzakelijk. Een gezonde dosis doorzettingsvermogen kan nooit kwaad. De Koning van Pentakels leert mij tevreden te zijn met wat ik heb en ontspannen te zijn.

Qua rijkdom komen er veel kansen. Rijkdom zie ik vooral als dingen doen die ik leuk vindt, waar ik passie voor heb. Als je zo geld kunt verdienen ben je bevoorrecht. Misschien ontwikkeling in mijn fotografiewerk. Iets wat ik het liefste doe. Vernieuwingen in creativiteit. Ik hoef niet eens moeite ervoor te doen. Het komt zo in mijn schoot. De schildknaap versterkt het begin van een nieuwe periode met kansen.

Wat de liefde betreft blijft ik voorlopig in mijn hoofd zitten (schildknaap van zwaarden), ga ik discussies uit de weg en blijf de kat uit de boom kijken. Wat is waar en wat niet?
Kelken 7 is te complex voor mij om hem de combineren met de schildknaap. Ik ben nu geneigd om te zeggen dat de liefde een illusie is, maar dan ben ik net zo impulsief als de schildknaap van zwaarden....

De carrierekaarten verbazen mij....
tijd van bezinning, terugtrekking, rust zeg zwaarden 4 mij. Op dit moment ervaar ik mijn carrière als zeer prettig en schrik is hier best wel van.
Ik schijn mijzelf ergens in te gaan beperken? Ik hou maar vast aan die stok.....waarom? Het is zo niet Liefs om dat te doen. Ben dus zeer benieuwd.

Morgen nog eens kijken of ik aanvullingen hier en daar kan doen.

liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Gabriëlla

Hey Lief,

Verleden: iets uit het verleden komt weer naar boven c.q weer in je leven. Staven 10 zegt mij dat je iets uit dat verleden gaat loslaten. Iets wat je nu belast, waar je nu jezelf tekort mee doet. Teveel opgeofferd dus, op een gegeven moment krijg je beloning.

Heden: jouw inzichten zullen steeds meer toenemen! Er wordt nu iets onder het vloerkleed geveegd voor jou, je mag iets niet ter sprake brengen en dat blijft jou niet lekker zitten. Je gaat meer inzicht krijgen in jezelf en je relatie.

Toekomst: inderdaad een hele mooie! Kan het zijn dat jij twijfelt aan de open en eerlijkheid van Kelken Ridder, dat je daarom dat speciale gevoel hebt?

Gezondheid: af en toe even wat rustiger aan doen, makkelijker gezegd dan gedaan vrees ik! Ik heb bovendien makkelijk praten.

Rijkdom: vind ik heel goed passen bij je ontwikkelingen in het heden! Bij jouw rijkdom behoort ook levens- en ondernemingslust denk ik. Hier heb je je wat in afgeremd of je hebt dit kantje ietwat verkeerd gebruikt (zie wat ik bij verleden heb geschreven).

Liefde: op dit vlak zul je helaas nog tegenslag krijgen :( Je krijgt met onbetrouwbaarheid en asociaal gedrag te maken. Je relaties met je naasten ondergaan ook veel veranderingen, zowel positief als negatief. Kan het zijn dat er heimelijk drankgebruik in het spel is?

Werk: tijdelijke werkonderbreking door ziekte?


GABRIELLA