dagkaartjes van Sas

Gestart door Sas-8314, december 11, 2016, 22:01:33 PM

Sas-8314

mijn kaartjes op 11 december

LELIE   HART   KIST  =  BOEK
     HOND   MAAN   VISSEN
            VOS    LELIE
                 KIST
MC= KIST

veel rode kaarten, weinig weerstand ...eerder steun, mogelijk door eigenwijsheid haha
Ik heb verder echt geen idee, dus (Knoekie) B my guest  ;)

what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

2x lelie en 2x kist, een verandering is gaande, iets wat langzaam op gang is gekomen
Het lijkt wel alsof je je gevoelsleven lang verborgen hebt gehouden, ook hier zie ik hond als zelfvertrouwen met de vos eronder, op dit moment laat je jezelf meer gaan en wil je meer gezien worden, toch nog een stukje onzekerheid die er van oudsher is, echter dit zal je langzaam achter je laten

Sas-8314

thx voor je duiding Knoekie :-)

Ik volg je wel ergens. Meer zelfvertrouwen klopt wel, maar dat houd ik idd grotendeels voor mezelf in de regel.
Maar waarom idd haha. Onzekerheid zal er wel altijd zijn te vinden, maak me geen illusie dat dit gevoel helemaal weggaat, niet bij mij en niet bij de meeste mensen, ook dat maakt ons mens denk ik dan.
Maar zo lang Monkey mind mijn opdrachten uitvoert en niet (meer) andersom, zal het wel goed zijn en alleen maar beter kunnen worden haha

liefs Sas
what defines us is how well we rise after falling

Damaris

we kunnen niet om de kist heen 8). afsluiten, ordenen in kistjes stoppen.

opgezocht wat kisten kan betekenen.

Het bij slecht weer laten dobberen van je schip. Door het motorloos drijven zal het schip afhankelijk van de bovenbouw een bepaalde positie ten opzichte van de wind innemen. Hoewel hierbij praktisch geen water wordt overgenomen zal het schip hevig gaan slingeren. In oude zeemanstaal "daveren". Bij een rondspant redelijk veilig, maar een marteling voor de bemanning. Hier komt de uitdrukking "Laat je niet kisten" vandaan

maar gelukkig heb je bij deze marteling de lelie (bescherming) met een groot hart tot je beschikking. misschien gedraagt hij zich wat honds samen met de vos. En zal er gejankt worden naar de maan. Maar een oplossing kan er gevonden worden, tenslotte is het boek de overkoepelende kaart.

https://www.youtube.com/watch?v=FOt3oQ_k008

Sas-8314

thx voor je duiding Damaris  :)
I like your style  ;) Leuk nummertje ook ..
Ik las je duiding tav het schip / kistje en het deed mij denken aan afgelopen avond, een verjaardag waarbij ik zonder het in te gaten te hebben iets te veel dropshot had ingenomen haha

kistjes een opeenstapeling van .... ordenen en afsluiten zodat er een nieuwe fase kan zijn .. vooral de bereidheid daartoe denk ik dan.

liefs Sas



what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

Na een weekje gedobberd te hebben nu klaar voor het weekend :)
kaartjes op 16-12

VISSEN  KRUIS  TUIN  = OOIEVAAR
    SLEUTEL    TOREN   RUITER
               STER      TUIN
                      KRUIS
MC= BEER

De ooievaar roept meteen geduld bij me op ..
Het lijkt erop alsof mijn gedachtegang (ruiter) wat beperkt moeten/mogen worden of iets ..?
Meer maak ik er nu niet van.

Fijn weekend voor wie wil :-)
what defines us is how well we rise after falling

Lena

 Lieve Sas

Dit is een forum van leren en uitwisselen , toch?
Ik probeer voor je en deze heb ik, vergeef me als het niks voorstelt. :-[ :-[ :-[

Speelt er iets met een erfenis of een andere geldkwestie?
Je bent gezegend van hierboven, ben je een controlefreak?
wat is er met jou potten en pannen, staan ze ergens ingepakt, in dozen verpakt?
ik heb een beetje een zwevend gevoel, begrijp me niet fout, je bent niet zweverig, toch dat gevoel, waar     komt dit vandaan?
de vernoemde gelkwestie zal wel een poosje aanslepen, heb je verhuisplannen, hierbij trek je je een beetje weg in jou "ivoren" toren, heb jij een oeroude kracht in je ? door positieve berichten op jou toren zal het snel weer beter gaan met je.
Hopelijk kan je er iets mee?

Liefs

Lena


Sas-8314

Dank voor je duiding Lena :-)
Al doende leert men inderdaad .. Goed van je dus vind ik !

Geen echte erfenis, wel een afkoopsom van een pensioenfonds dat er aan zit te komen, iets uit vanuit het verleden dus. Dat zou je kunnen vertalen als een soort van erfenis denk ik dan.

Gezegend van boven .. ik mag het hopen dat ook ik gezegend ben net als alle anderen, maar heb het idee dat dat wel goed zit ;-)
Ik vind mezelf geen controlefreak in het algemeen, maar er zijn uiteraard wel momenten waarop het gevoel van controle extra belangrijk is. Ik ben wel iemand die overzicht wil hebben, dingen in kaart wil brengen zodat ik dingen kan begrijpen. Wellicht zou je dat wel onder een vorm van controle kunnen plaatsen.

mijn potten en pannen staan niet ingepakt. Ik heb geen concrete verhuisplannen maar ben me wel aan het oriënteren over mogelijke locaties uiteindelijk. Alles in kaart brengen dus ;-)
Zweverig kan ik niet plaatsen in de letterlijke zin, wellicht is het de behoefte om met beide benen op de grond te willen (blijven) staan en dus niet willen zweven in die zin.

Geen idee welke oeroude kracht er in me zou zitten, instinct komt dan bij me op ..

Ik heb niets te klagen op dit moment, maar ik gun het mijzelf natuurlijk dat het nog beter mag gaan :-)

Lekker blijven oefenen Lena :-)
liefs Sas
what defines us is how well we rise after falling

Lena

Lieve Sas

Hartelijk dank om dit te delen , zie je veel herkenning in mijn duiding "mag "je ook "enkel "dat vernoemen ? is voor mezelf al voldoende bevestiging dat ik het goed zie , misschien zitten er enkele details in mijn verhaal die je liever niet kwijt wilt , dan snap ik dat wel hoor ,met alle respect naar jou toe .
Wel ,ik wil je eerlijk bekennen dat ik mijn gevoel "probeer "te koppelen aan jou dagkaarten ,vandaar de vermeende erfeniskwestie .

Nou ,zo te zien toch wel enkele raakpunten .

Ik wens ..........dat het jou nog beter mag gaan !!!😚
Liefs

Lena




Sas-8314

@ Lena,
dank voor je reactie :-)
Wees gerust, ik reageer enkel op de wijze waarop ik me prettig voel ;-)
Ik zou idd kunnen volstaan met een ja of nee als herkenning voor jou, maar op zo'n moment probeer ik weer te geven waar een herkenning vandaan komt, tevens leerzaam voor mij en wellicht ook andere ...
Spelen met woorden noem ik het ook wel :-) interpretaties kunnen heel verschillend lijken, maar niet altijd hoeft dit zo zeer te zijn.

liefs Sas
what defines us is how well we rise after falling