Dagkaartjes Knoekie

Gestart door Knoekie, december 11, 2016, 21:31:31 PM

Knoekie

En maar weer eens mijn eigen dagkaartjes getrokken, ben benieuwd wat anderen hiervan vinden

Berg Lelie Huis = Toren
Beer vissen Muizen
      Kind Berg
          Vissen

MC Vissen

Ik ben wat geblokkeerd vandaag door het verleden, zonder mezelf wat af om overzicht te krijgen
Mn kracht loopt wat uiteen en neemt wat af, een nieuw begin word hierdoor wat geblokkeerd, advies is volgens mij "Go with the flow" aangezien vissen in mijn legging prominent aanwezig is

Sas-8314

heej lieve dame :-)

Ik ga weer eens een poging wagen met die doom en gloom kaarten van je ;-)
Berg Lelie Huis = Toren
Beer vissen Muizen
      Kind Berg
          Vissen

Het roept bij mij iets op in de zin van het 'zicht' wordt geblokkeerd .. Te ver vooruit neigen te willen denken wellicht. Vissen zijn er genoeg, vissen-muizen doet me denken aan meer geld haha
Maar ook aan spiegeling ... (zelf)reflectie zeg maar
Goed kijken naar waar je innerlijke en diepere doel ligt, maar dan niet gericht op buiten, niet gericht op morgen, maar juist het moment van nu .. Het lijkt wat zwart wit ook.

Benieuwd of je er iets mee kan :-)
liefs Sas

what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

ik zat idd ook wel aan financieen te denken, vooral met die beer erbij en de toren welke bij mij vaak voor mijn werk staat.....
Heb juist besloten om niet meer vooruit te willen denken en wel te zien wat er op mijn pad komt... vandaar denk ik juist die vissen, go with the flow.... aangezien de legging begint met berg, ben ik wel al bezig met de obstakels in mezelf... verder op de legging kind voor de berg, de obstakels worden al kleiner om idd te gaan met de stroming...

Damaris

hoog en laag.
berg en toren
laag vissen en muizen. hetgeen er in mij opkomt. vissen en muizen zijn voor mij kleine dieren die alle kanten kunnen opschieten. waar je geen vat op hebt. Behalve als je een professionele visser bent, en de beer is als hij geduld heeft, een goede kans die prooi te vangen.
https://www.youtube.com/watch?v=83lo0b-AciM
misschien is dit wel een heel goed filmpje voor je. Hoog op de berg staat een beer rustig te wachten, en de prooi springt in zijn bek. erboven blijven staan, met heel veel kinderlijk vertrouwen.