Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Achthoek

Gestart door Ayla, december 08, 2016, 11:47:21 AM

Ayla

Ik heb vannacht zo raar gedroomd. Ik zat in een auto met een onbekende man. We moesten ergens een pakketje afgeven in de vorm van een achthoek.De man reed onderweg 3x het water in. We konden er wel (met auto en al) weer uitkomen. De 3e keer dat hij het water inreed werd ik echt heel boos op hem. Vervolgens werd ik wakker.... ik heb dit toen maar even in mijn kladblokje opgeschreven.
Vanmorgen herinnerde ik mij alleen de achthoek nog. Ik weet niet wat dit mij te zeggen heeft, maar heb het gevoel dat het belangrijk is. Hopelijk kan iemand mij duiden.

Lieve groet,
Jolanda

Gabriëlla

Hoi Jolanda,

Ik begrijp dus dat die man achter het stuur zit. Als jijzelf niet degene bent die stuurt, dan ligt je lot of de beslissing bij die man. Je hebt dus zelf niets te vertellen of je bent de situatie gewoon niet machtig. Gaat het om een dominante man die maar vooruit wil in het leven, waardoor hij heel slecht naar jou luistert? Doordat je je overrompeld voelt krijg jij tot drie keer toe een conflict met hem?
Achthoeken op zich zijn zeer gunstig. Hoewel ik met deze term zelf wat voorzichtig ben, symboliseert een achthoek zelfs volmaaktheid.

Maar gelet op de rest van jouw droom, denk ik dat de achthoek je hier erop wil wijzen dat de mogelijkheden zijn uitgeput. Je hebt je best gedaan maar het houdt op krijg ik nu door.

Ayla

Dank voor je reactie Gabriëlla.
Je uitleg maakt me wel iets duidelijk, maar ik ben er nog niet helemaal uit.
In mijn droom zit 3x een man achter het stuur. Ik zit ernaast en houd de achthoek vast.
In het echte leven heb ik 3 langere relaties gehad met 3 "foute" (dominante) mannen.
Sinds 2,5 jaar ben ik alleenstaand (moeder).
Welke mogelijkheden zijn dan uitgeput?

Gabriëlla

Een hele goede vraag Ayla, dank je voor je feedback.

Die uitputting heeft te maken met het feit dat dergelijke dominante mannen niet voor jou zijn weggelegd. Dat je in die droom in een sloot terecht komt wijst er naar mijn idee op dat je verder in de problemen kunt komen als je met dit "slag" mannen verder gaat.

Deze droom wijst erop dat je relaties met mannen voor noodzakelijke verandering vatbaar is. Je moet een nieuwe weg opgaan in relaties. De vraag die jij jezelf dan kunt stellen is: hoe komt het dat ik steeds op dominante mannen val en wat is dan de factor voor ruzie?

Wat mij in relaties tot anderen toentertijd erg heeft geholpen, is een uitgebreide enneagram test. Die test geeft aan waarin je in relaties tot anderen overdrijft en waarin je jezelf afremt. Tussen deze twee uitersten zit een disbalans die weer hersteld dient te worden, waardoor je relaties evenwichtiger worden.