Zeer vroege indicatie voor 2017

Gestart door Gabriëlla, december 08, 2016, 00:32:50 AM

Gabriëlla

Hallo allemaal,

Ik ben dit jaar heel vroeg omdat ik mijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen. Ik heb voor verschillende thema's al kaarten voor 2017 gelegd. Ik vind het een leuke legging, mogelijk kunnen jullie hier voor jezelf ook iets mee. Voor elk thema heb ik twee kaarten getrokken.

Verleden     : Zwaarden 3/Kelken 4
Heden        : De Hogepriester/Kelken 6
Toekomst   : De Geliefden/De Dwaas
Gezondheid: Pentakels 10/De Dood
Rijkdom      : Kelken Koningin/Zwaarden Koningin
Liefde          : Staven Koning/Kelken Schildknaap
Carriere       : De Hogepriesteres/Zwaarden Ridder

Mede door een teleurstelling in het recente verleden (Zwaarden 3/Kelken 4) zal ik in een andere dimensie terecht komen (De Hogepriester/Kelken 6). Op een gegeven moment zal ik een keus gaan maken (De Geliefden) die ik niet op zekerheid maar puur uit mijn hart moet maken.
Die twee dames duiden op gedeelde rijkdom maar ook dat ik moet oppassen voor roddel en mogelijk jaloezie. Kijk uit aan wie je wat vertelt lijkt mij. Ook een zeer pril begin in de liefde. Arbeidskansen door een leidinggevend figuur (De Hogepriesteres/Zwaarden Ridder).

GABRIELLA

Lief

Mooi!

Mis ik nu we het stukje gezondheid ???

Ik ga er van de week ook eens naar kijken om het zo te leggen.

liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Astarte

Interessante legging. Gelukkig is Zwaarden 3 in het verleden. Pentakels 10 is een goede gezondheidskaart, weet alleen niet wat ik van de Dood moet denken.

Gabriëlla

De Dood staat voor ziekte die tot bezinning leidt. Gezond tot op hoge leeftijd maar dan een tijd ziek, dan weer beter denk ik dan. Is althans mijn eerste ingeving.

Ik wed dat jij deze legging ook voor jezelf gaat doen Astarte ;D

GABRIELLA