Dagkaartjes Lena

Gestart door Lena, december 04, 2016, 20:34:16 PM

Lena

Lieve forumgasten

Heb deze legging voor mezelf.

ruiker zon roede = beer MC wolken
huis wolken boek
zeis maan
wolken

Als beginnende kaartlezer zie ik onmiddellijk dat er veel wolken heersen.

Mijn interpretatie van deze kaartlegging.

Aan een gelukkige toestand met veel zonnige momenten komt er strijd en tegenstand?
Veel kracht nodig om deze situatie te overwinnen? Ligt nog in het geheim, of geheime toestanden.
Een negatief bericht op ons huis, waar dit bericht om draait kan ik niet plaatsen.

Iemand wijze raad misschien?

Liefs en knuf .

Lena

Gabriëlla

Een zeer dominant persoon die geen tegenspraak duldt en nogal jaloers is aangelegd? Een tijdelijke breuk op het huiselijk vlak?

Lena

Lieve Gabriëlla

Eerst hartelijk dank om jou reactie.
Door dit forum grondig uit te pluizen wist ik al dat jij zou antwoorden  :-* En door de vraagsteller hun reactie zit je behoorlijk  goed . Helaas / of gelukkig zie ik voorlopig geen herkenning in jou duiding . Maar tijd brengt raad waarschijnlijk ? Mag ik jou een directe vraag en zie jij ergens ontrouw in onze situatie ? Wat is jou gevoel ?Ik begrijp best dat dit een moeilijke vraag is om te beantwoorden . Liever niet ,geen enkel probleem hoor .Deze vraag  koppel ik eigenlijk terug naar jou duiding .

Dank voor jou tijd.
Liefs X
Lena

Gabriëlla

Dank je voor je lieve reactie Lena en gelukkig maar dat je er niks in herkent!
Ik zie of voel tot op heden geen ontrouw, wel een ruzie, mogelijk met tijdelijke breuk.

Lena

Goedemorgen Gabriëlla

Vreemd , onze relatie heeft al veel stormen en onweer doorstaan , maar mijn gevoel zegt ,ééns een breuk ,altijd een breuk .Carpe dium, fijne dag .
Lena

Gabriëlla

Hoi Lena,

Het kan natuurlijk ook om een vakantie gaan, niet echt om vakantie te vieren maar om een tot vier weken afstand te nemen van de situatie. Maar ik ken jullie situatie natuurlijk niet persoonlijk.

GABRIELLA

Lena

Neen je kent onze situatie niet ,begrijp ik maar al te best ,toch bedankt om even te zien .

Wens jou fijne dagen .
X

Lena