Dagkaart bekers7 tav gemaakte keuze

Gestart door Elfje, november 27, 2016, 10:24:33 AM

Elfje

Heb besloten mijn katertje met heel slechte bloedwaarden van de niertjes als laatste hoop op nog wat tijd om goed afscheid van hem te kunnen nemen met veel liefde, een driedaagse spoeling te laten ondergaan. Het is nu erop of eronder of we dat beetje tijd nog krijgen. Mijn angst is nu dat het niks oplevert en ik hem dan in zijn laatste dagen daar moederziel alleen achter laat. Maar wil ook niet het gevoel hebben om niet alles geprobeerd te hebben.. Een duivelsdilemma. Wil iemand zich hier over buigen? BVD

Astarte

Dat is een moeilijke beslissing. Mijn vorige hond had het ook aan de nieren. We hebben haar toen geen dialyse gegeven. Omdat het te stressvol voor haar was, en ook dat ze dan de hele dag bij de dierenarts zat. Het was een grote hond, en hoe groter het dier, hoe meer tijd de spoeling kost. Mijn hond kreeg wel veel medicijnen. Het is erg moeilijk ik kan je geen advies geven. Konden dieren maar praten. Heel veel sterkte met deze beslissing. Kan alleen maar zeggen, volg je gevoel.

Gabriëlla

Hoi Elfje,

Wat een zéér droevig nieuws is dit :o Hij is dus met een nierafwijking geboren neem ik aan? Mag je tijdens deze drie dagen niet bij hem op bezoek komen?
Je hebt nu angst dat het je niks oplevert maar als je niks zou doen en je zou de moed nu opgeven, dan krijg je daar zeer zeker later spijt van. En als had ik maar komt is hebben te laat zeg ik altijd maar.
Je zit nu in een enorme spagaat! Je wilt hem dolgraag bij je hebben omdat je zielsveel van dat beestje houdt. Anderzijds kun je er niet meer tegen dat hij zo ziek is en zo lijdt, wil je hem het liefs zo snel en veel mogelijk van dat lijden verlossen! Een haast onmogelijke keus!

Heel veel sterkte en liefs,

GABRIELLA

Elfje

Dank jullie voor de reactie. Mag gelukkig af en toe op bezoek. Vanmorgen ging het beter maar dat is door de spoeling. Morgen de bloedwaarden, dat wordt spannend.

Gabriëlla

Ik hoop voor je dat hij nog een poosje naar huis kan en jij hem met liefde kunt overladen! Het is moeilijk om je beestje zo te zien lijden. Bij de mijne had ik tenminste zoiets van had IK het maar!!

Elfje

Inderdaad, heb heel veel problemen die niet mis zijn maar voor nu is Ukkie mijn grootste zorg. Nog iemand misschien zin om een legging te doen? Qua financiën, woonruimte, relatiegebied, gezondheid, vooral geestelijk. Alvast heel erg bedankt

Gabriëlla

1. Jouw persoonskaart: De Keizerin
2. Geld en bezittingen  : Zwaarden Koning
3. Nabije omgeving      : Staven 4
4. Gezin en familie        : Pentakels Schildknaap
5. Vrije tijd en hobby's  : Matigheid
6. Werk en gezondheid  : De Gehangene
7. Relaties                     : Zwaarden 3
8. Mysterie, diepte         : De Wereld
9. Nieuwe horizonten     : Staven 2
10. Recht en Wet, Werk  : Staven 5
11. Sociale activiteiten    : Zwaarden Koningin
12. Afzondering, gevoel  : Kelken 7

Het allereerst wat ik voelde, is dat er iets heel nieuws in jouw leven komt (Kelken 7 en De Wereld!). Grote kans dat het iets is wat je helemaal niet verwacht! Wat waarschijnlijk toch een van de mooiste dingen in je leven wordt, mooier dan je ooit had kunnen denken! Ik zal hier proberen om een tipje van de sluier op te lichten!

Zie de Keizerin op nummer 1! Zorg en/of verantwoordelijkheid dragen is en'/of blijft een grote rol in je leven spelen! Maar.....nu komt er samen staan bij (Staven 2). Het samen staan met mensen waarvan je het helemaal niet verwacht (Matigheid). Wat Matigheid betreft: je kunt in je vrije tijd iemand tegenkomen als wegwijzer op je pad.
Ik krijg nu sterk het gevoel dat je een diepgeworteld gevoel hebt van overal alleen voor staan en chronisch uitblijvende steun.

Dan maak ik nu eerst maar even een sprong naar je relatiehuizen (Staven 4, Zwaarden 3 en Zwaarden Koningin).
Heeft dat gevoel van chronisch tekort aan ondersteuning met je huwelijk te maken (Zwaarden 3)? Ik heb namelijk dat je van je buurvrouw (Staven 4 en/of Zwaarden Koningin) wel ondersteuning krijgt!
Ik zie een huwelijk, in ieder geval een langdurige relatie bij jou die twee kanten op kan gaan: of deze ondergaat een ingrijpende verandering of het wordt een scheiding. Als een kasplantje naast elkaar leven kan natuurlijk ook maar ik vraag me dan wel af hoe je daaronder zal blijven. Ik zie wel dat je nog heel veel om je partner geeft maar dat jullie omgeving slechte invloed op jullie relatie heeft. En/of je voelt je er alleen voor staan.
Ik 'zie' zorgen en problemen door een zeer bijdehante vrouw (Zwaarden Koningin). Dit kan een vrouw op je werk zijn maar misschien toch ook een vrouw uit je omgeving? Kan ik even niet goed plaatsen maar goed.

Nu even een stapje terug naar je geld en werkhuizen (Zwaarden Koning, De Gehangene en Staven 5). Staven 5 is een slechte kaart aangaande de concurrentie. Grote kans dat deze  van je huidige baas zal winnen. En..in combinatie met De Gehangene is de kans ook groot dat er op den duur een ontslag volgt. Ik sluit niet uit dat Zwaarden Koningin jouw bazin is, die dus niet makkelijk is!

Zo hoe ik het nu zie, denk ik dat je in de (nabije) toekomst in ieder geval met een (dreigend) ontslag te maken krijgt. Ik krijg het gevoel dat dit als eerst zal gebeuren.
Daarnaast denk ik dat je relatie een ingrijpende verandering zal ondergaan en dat er misschien wel een scheiding in zit. Krijg ik weer het gevoel dat Zwaarden Koningin hierin een rol speelt.
Dit is/wordt heel zwaar voor je maar probeer eens naar De Wereld te kijken!! Je diepste waarheid zal boven komen (De Wereld). Je zult mega (zelf) inzicht krijgen, waardoor je andere beslissingen zult nemen, waardoor je in voor jou betere omstandigheden komt!

Alles wat nu wordt afgebroken zal drastisch vernieuwd worden.


GABRIELLA


Elfje

Hee Gabriela. Heel erg bedankt voor je legging. Over iets nieuws in mijn leven: alles wordt anders, woonruimte, schulden, moet afstand doen van heel veel materiële zaken. Wil niet meer leven als in het verleden oa qua werk en relaties. Zorgen en verantwoording dragen hoort echt bij mij maar ben daar veel te ver in gegaan, grenzenloos. Vanaf nu eerst zorgen en verantwoording dragen voor mezelf. Eenzaamheid loopt als een rode draad door mijn leven en ondervind heel veel problemen in mijn zoektocht naar hulp en steun. De relatie met mijn narcistische man heb ik vorig jaar april beëindigd. Het houden van heeft hij in de kiem weten te smoren. Absoluut geen liefde voor hem, complete berusting en opluchting hierin. Daarmee aanvaard ik alle consequenties: schulden, verhuizen, kleine huisvesting, afstand doen van spullen, door langdurige ziektewet door psychische problemen geen contractverlenging per 31 december, alleen zijn, eenzaamheid. Heb in de tussentijd een relatie van een jaar gehad met een man met NAH die spritueel is. Zo'n mooie ervaringen gehad ondanks alle troubles. Totdat zijn dochter (15) in beeld kwam . Hij had al een paar keer zo'n ervaring gehad als hij een vriendin kreeg, dan kwam ineens zijn dochter weer in beeld.

Elfje

Hij had daarover het idee dat dit zo 'geregeld' werd door zijn ex en dochter. Zodat hij, door zijn NAH, teveel op zijn bord kreeg en de relatie uitmaakte. Zo ook met mij, hij zat in de zorg voor zijn dochter vol in zijn hoofd waarbij ik er nog maar bij hing. Zijn vertoont extreem gedrag door emotionele schade. Kan zij die bijdehante vrouw zijn waar je het over had? Zij voelde zich bedreigd door mij en ik kon dat door vele 'subtiele' gedragingen tot op het bot voelen. Heb het uitgemaakt omdat ik het niet meer aankon. Ik hou nog steeds heel veel van hem. Denk je dat we ooit nog bij elkaar komen? De schijnbaar 'veilige' bodem is onder mijn bestaan uit waardoor ik 'gedwongen' word om het anders te gaan doen. Ik herken dus echt heel veel in jouw bevindingen. Hoop dat je nog iets kunt/wil zeggen, of de kaarten leggen mn over laatstgenoemde relatie. Heel erg bedankt voor je bevindingen!

Gabriëlla

Wat een heel verhaal Elfje! Nu ik dit allemaal zo eens lees, denk ik dat De Gehangene weleens de spil van je legging zou kunnen zijn! Ook dat zorg dragen (De Keizerin) maar nu eerst voor jezelf hé! Enne..mijn vader is een narcistische persoonlijkheid, hij heeft er althans veel trekken van dus ik weet uiterst goed waar je het over hebt! Ik vind het mega goed dat je uiteindelijk toch voor jezelf kiest en je lieve kantje niet meer in de kiem laat smoren!
Ik krijg het gevoel dat die dochter van die NHA man (ik ken die term niet, wat is dat?) Zwaarden Koningin is. Uiteraard is het voor hem vervelend dat zijn dochter niet accepteert dat hij een vriendin heeft. Zij is echter vijftien jaar, is al hard op weg om zelfstandig te worden. Ik vind dat haar vader best weleens voor zijn eigen geluk mag opkomen! Daarin heeft hij een stukje eigen verantwoordelijkheid, ook naar jou toe!

Nu een kleine legging voor jou met de vraag of jullie weer bij elkaar komen.

1. Hier draait het om: Kelken Koning
2. Zo begint het       : Munten Koning
3. De reacties           : De Hogepriesteres
4. Het resultaat         : Kelken Ridder

1. Het gaat om een hele gevoelige, inlevende en fantasievolle man, een kantje wat jij ook zeer zeker in je hebt.

2. Op een gegeven moment ga jij op een zeer daadkrachtige aanpak over in de hoop op een langdurige relatie.

3. Hij zal eerst een hele afwachtende houding aannemen. Hij wil je op een gegeven moment tegemoet komen. Het initiatief moet wel van jou uit gaan, hij zal zelf niet snel iets doen.

4. Het einde zal veel vreugde brengen 8) Reken op een grote, verzoenende sfeer!

GABRIELLA

Elfje

Hoi Gabriella, dat zou mooi zijn. En inderdaad, hij zal de stap niet zetten. Star! NAH is trouwens Niet Aangeboren Hersennletsel. Hij heeft op 22 jarige leeftijd een heel zwaar ongeluk gehad waarbij hij drie weken in coma heeft gelegen. Dit maakt dat hij beperkt energie heeft, gauw volloopt in zijn hoofd, snel prikkelbaar is en ook lichamelijke beperkingen heeft. Als hij veel rust heeft en neemt, zijn wereld klein houdt is hij zo'n oneindig lieve man. Op het moment dat het hem te vol wordt in zijn hoofd dan is hij zo overprikkeld dat hij keihard kan zijn. Wat dat narcisme betreft, wat is dat een verwoestende persoonlijkheidsstoornis. Afschuwelijk gewoon! Ik wens jou dan ook heel veel sterkte met je vader en niet alleen jou maar iedereen in zijn directe omgeving. Ukkie de kater wordt nu na drie dagen spoelen onderzocht op bloedwaarden en eiwitten in de urine. Kan elk moment de uitslag krijgen. Heel erg bedankt voor je inzichten en als je nog een bepaald gevoel bij mijn tekst hebt dan heel graag. Volg regelmatig jouw bevindingen op het forum en ben erg onder de indruk ervan. Heel erg bedankt.

Gabriëlla

Ik ben benieuwd naar de bloeduitslagen van jouw katertje Elfje!! Ik stuur hem bij deze een dosis geluksenergie toe!

Ik dank je voor je compliment en ook voor je medeleven aangaande mijn vader en omgeving. Misschien dat ik ooit eens mijn hart bij je mag luchten mocht dat nodig zijn?

Elfje

Hee meid, ik heb Ukkie opgehaald van de dierenarts, de waardes wel gedaald maar nog veel te hoog. De dierenarts dacht in weken voor mijn hartendiefje. Als dat zo is ben ik toch blij dat ik hem het spoelen heb laten ondergaan. Mijn kleinste wensje  was dat ik nog even tijd kreeg om afscheid te nemen van Ukkie en nog veel warmte en liefde geven. Bij katten met nierfalen zeggen ze: treat the cat nog the numbers. Ik ga Ukkie goed in de gaten houden en als ik zie aan Ukkie dat het dreigt mis te gaan dan laat ik hem in liefde gaan. Hoe moeilijk dit ook is.
Natuurlijk mag je bij me spuien wat betreft het narcisme van je vader. Dit is zo'n ontwrichtend iets wat iemand die dit niet aan den lijve ondervonden heeft zich bijna niet voor kan stellen. Weet alleen niet hoe we privé in contact kunnen komen maar dat weet jij misschien wel. Schroom niet, herkenning en erkenning kan zo zalvend zijn. Groetjes Henriette

Gabriëlla

Een geluk bij dit groot ongeluk is, dat je Ukkie nog een tijdje mag verwennen! ik wed dat je alles geeft wat je in je hebt! Mocht het mis gaan, dan hoef je jezelf nooit iets te verwijten want je hebt tot het allerlaatste toe je uiterste best voor hem gedaan!

Mocht ik er weer last van krijgen dan stuur ik je hier een privébericht.


GABRIELLA

Elfje

Hoi Gabriella, inderdaad special care voor Ukkie.
Hoe zie ik dat ik een privé bericht heb?
Groetjes Henriette