Kan iemand voor mij de kaarten leggen aub?

Gestart door Onzeker, november 23, 2016, 17:01:21 PM

Onzeker

Goedenavond,
Zou iemand voor mij de kaarten willen leggen/toekomst voorspellen aub?
Alvast dank,

Gabriëlla

Hoi Onzeker,

Hierbij het Keltisch Kruis, een mooie legging om een blik in de toekomst mee te werpen.

1. Situatie: Kelken Koning
2. Obstakel: Zwaarden Aas
3. Eerste ontwikkeling: Zwaarden 8
4. Basis/ver verleden: Zwaarden 2
5. Recent verleden    : Zwaarden 9
6. Toekomst              : Kelken 2
7. Persoonskaart       : De Hogepriester
8. Omgevingskaart    : Staven Aas
9. Hoop en angst       : Pentakels Koning
10. Uitkomst              : Pentakels 2


Mijn focus gaat meteen naar Kelken Koning/Zwaarden Aas. Dit geeft mij het gevoel van zorgen en moeilijkheden door een moeilijke man! Deze man komt heel rustig over maar is absoluut niet mis!! Ik krijg het gevoel dat hij iets te verbergen heeft! Hij veegt graag dingen onder het vloerkleed, waarvan hij bang is dat jij ze juist onder dat vloerkleed vandaan veegt. Hij is in ieder geval buitengewoon koppig en behoudend.
Ik heb het idee dat het om een vrij orthodox christelijke man gaat. Ik heb het vage vermoeden dat hij (vermeend) niet vast in zijn geloof staat. En/of hij doet dingen waarvan hij vindt dat hij ze niet moet doen of hij laat dingen terwijl hij ze juist wel moet doen.

Gelet op zijn achtergrond (Zwaarden 9/Pentakels Koning) denk ik dat hijzelf (uit naam van God??) vroeger mishandeld is en/of chronisch bang gemaakt. Het zwaard wat ooit zijn ouders en/of de rest van zijn omgeving op hem lieten neer suizen, laat hij nu op anderen neer suizen!

Ik denk niet dat hij zijn eigen zwakten ziet (Zwaarden 2/Zwaarden 8). Hij zal in de nabije toekomst (meer) last gaan krijgen van het gevoel dat mensen hem (vermeend) belazeren. Zijn eigen fouten en/of verkeerde houding in de omgang met mensen ziet hij denk ik niet. Ik denk dat hij hierin heel erg gaat vastlopen.

Kelken 2/Pentakels 2: Ik heb het idee dat er binnen nu en hooguit anderhalf jaar een scheiding op komst is. De uitkomst ervan is echter wat ongewis (Pentakels 2). Het ligt aan de mate waar in de heer in kwestie over zijn valse schaamte(n) heen kan komen, zijn koppigheid wat mindert en open, eerlijker wordt naar zijn omgeving.

Ik sluit ook niet uit dat jij verliefd wordt, waardoor het uiteindelijk tot een scheiding komt (Kelken 2). Er moet eerst nog e.e.a uitgewerkt worden (door strijd) wil er duidelijkheid over jullie toekomst komen.


GABRIELLA


Onzeker

Beste Gabriella,

Je legging is zo correct!! Ik zit momenteel in een moeilijke situatie met mijn man. Hij liegt en verbergt idd zaken van mij. We zijn momenteel ook uit elkaar. Kan je zien of hij nog contact zal opnemen om het goed te maken? Om te vechten voor ons huwelijk?
Voor de toekomst schreef je neer dat er over hooguit een anderhalf jaar een scheiding opkomst is. Ben je er zeker van dat ik zal scheiden?
En dat ik verliefd zal worden op een ander en dat dat de reden zal zijn van de scheiding?

Hij doet dingen dat hij niet moet doen? Kan je enkele voorbeelden geven? Bedriegt hij mij met andere vrouwen?
Er is wel een vrouw waar hij veel contact mee heeft (vriendschap) maar zijn er andere waar hij het bed mee deelt??
En je schref neer dat er eea moet uitgewerkt worden eer dat er duidelijkheid zal zijn over onze toekomst? Kan het nog goedkomen tussen ons? Mits dat we alles uitpraten? Is er dan kans dat we een goed huwelijk kunnen hebben?
Want ik hou wel van hem en zou heel graag mijn huwelijk willen redden.

Er had iemand voorspeld dat hij binnen een korte tijd een relatie zou aangaan met een ander? Klopt dat?

Mijn excuses voor de vele vragen maar ik hoop hiermee wat orde in de chaos te kunnen scheppen.



Gabriëlla

Lieve Onzeker,

Vraag maar gerust hoor, liever dat je vraagt dan dat je je naam nog meer spreekwoordelijke eer aan gaat doen.

Ik denk dat hij nog contact op zal nemen om voor jullie huwelijk te vechten. Ik vermoed dat dit is als hij er zeker van is dat jouw verborgen kantje (wat in ZIJN beleving dan taboe is :-\) geen gevaar meer vormt voor jullie omgeving.
Ik kan helaas niet met zekerheid zeggen of jullie gaan scheiden. Ik 'zie' wel dat er eerst nog e.e.a aan ups en downs komen! Zo ben je bij elkaar. zo ben je weer een poos(je) uit elkaar. Een definitieve uitspraak kan ik hierover dus echt nog niet doen.

Voor jullie allebei sluit ik verliefdheid op een ander niet uit. Mogelijk is dit de uiteindelijke doorbraak voor een scheiding.

Wat hij in hoofdzaak niet moet doen, is dat zijn omgeving hem belazert terwijl hij zichzelf belazert en daarmee jou! Hier heeft hij nog veel lessen in te leren!
Ik wil eigenlijk ook iets aan jou vragen. Heeft hij veel vriendschappelijke contacten met vrouwen? Vriendschappelijk dus waar zeer zeker geen seks aan te pas komt dat je weet? Ik krijg nu namelijk het vage vermoeden dat hij uiterst heimelijk bi of homo kan zijn. Ik kan het natuurlijk mis hebben maar ik vind deze hele KK-legging een hoge dosis manlijke energie hebben. Zo aan de zwaarden te zien, denk ik aan bi.
Als dit zo is, kan het dan misschien zijn dat hij doet alsof hij jouw zaken verbergt terwijl het in feite zijn zaken zijn? Kan het dan misschien zijn dat hij momenteel door een dominante heer wordt benaderd en dat jij dat niet mag zien??
Hij wil jou maar die eventuele heer laat hem ook niet los. Alleen als het waar is wat ik nu denk hé! Ik heb het idee dat hij in een enorme spagaat terecht komt!

Kansen op een goed huwelijk. Zeer zeker door uitpraten maar ook het herwinnen van vertrouwen. Dan zal denk ik relatietherapie nodig zijn. Jij wil dat misschien wel maar hij ook?

Kun je hier wat mee? Vraag er gerust op los hoor!


GABRIELLA

Onzeker

#4
Bedankt dat ik mag verder vragen, betekent veel voor mij om alles duidelijk uitgelegd te krijgen.

Mijn verborgen kantje? Kan je even toelichten?

Ik heb enkel weet van 1 vrouw, en dat zou vriendschappelijk zijn want is een familielid van hem. En daar heeft hij zeker geen sex mee.
Dus mijn vraag aan jou is of hij mij bedriegt met andere vrouwen? Want dat betwijfel ik, ik ken hem als een zeer verlegen man en zie hem niet meteen het bed induiken met een andere? Klopt dat?

Hij wordt inderdaad momenteel benaderd door zijn broer  die zeer bazig over hem doet en dat is ook reden dat ik bij hem (tijdelijk hopelijk) weg ben. Zijn broer behandelt hem als een klein kind en speelt er baas over terwijl hij dit niet hoort toe te staan. Maar bi of homo, neen dat absoluut niet. Is wel de energie van zijn broer die je duidelijk waarneemt.

En zal het nog lang duren voot hij een poging tot verzoening maakt?


Gabriëlla

Hoi Onzeker,

Je schrijft in je eerste reactie aan mij dat je man zaken VAN jou verbergt. Zaken VOOR jou betekent dus dat hij dingen voor jou verbergt die met hemzelf te maken hebben!
Hij gaat nu nog niet vreemd denk ik. Het is eerder dat hij zijn ogen voor zijn eigen problemen sluit, waardoor hij moeilijkheden heeft of krijgt met zijn omgeving. Kom ik weer op die (valse) schaamte uit.
Ik sluit echter niet uit dat hij en/of jij in de toekomst iemand ontmoet voor wie er wel vlam gevat wordt. Als hem dit gebeurt, dan komt dit o.a doordat hij zijn problemen ontvlucht. Die ander weet van niks, is aardig voor hem, wakkert weer een andere dimensie aan en wordt zo een inspiratiebron.

Als zijn broer zo over hem blijft bazen, dan kan het nog wel even duren eer hij een poging tot verzoening maakt.

GABRIELLA

Onzeker