Heer van Siro

Gestart door Siro, november 22, 2016, 22:26:32 PM

Siro

Hoi,

Vanavond kaartjes gelegd zonder vraag, en raad eens... Daar is de Heer alweer!!

maan        sleutel     wolken     weg     tuin     ruiker     vogels     ooievaar     schip

muizen      kind         vos          slang    zon     berg      kruis         boom         boek

kist            brief        ruiter       tuin      klaver  vissen   zeis           ster            toren

hart           anker      dame       lelie      beer    ring        hond         heer          roede

Bekijk het morgen.

Slaapwel.

Liefs,
Siro

Gabriëlla

Ach Siro, van die heer heb je het al gewonnen dus dat is gelukkig een zorg minder ;D Of gaat het inmiddels alweer om een andere??

Siro

Dag Gabriëlla,

geen idee, het viel me gewoon op dat die Heer in mijn toekomstlijn ligt.
Dus om kort door de bocht te gaan, ik denk dat het iemand is die ik nog zal ontmoeten... Meer heb ik op dit moment ook nog niet bekeken.

Liefs,
Siro

Gabriëlla


Damaris

ik wil de pret niet drukken, maar naast de heer ligt de roede :-\

Siro

Hallo iedereen,
ik zou deze legging willen gebruiken, niet zozeer om te weten wat er mogelijks op mijn pad komt, maar eerder om het lezen goed te leren. Voor mij gaat er enorm veel energie uit van die legging (waarom??? geen idee)
Ik zal stap voor stap proberen.  Bekijk ook af en toe filmpjes op internet.

Daarom wil ik ook heel graag ook jullie feedback lezen!!

Verleden
het Hart ligt in het huis van de Heer: een Heer in het verleden waar de dame van houdt/heeft gehouden
daarnaast anker in het huis van de dame: stabiele dame, dame die iets moet loslaten, dame die vasthoudt aan iets
combinatie van die vier kaarten: de dame houdt vast aan de Heer waar ze van houdt / de dame heeft de Heer waar ze van houdt losgelaten.

Dame ligt in het huis van de lelie: het is een oudere dame (ahummmm), de dame is in harmonie, heeft vertrouwen
lelie ligt in het huis van de zon: vertrouwen, harmonie/geluk langzaam komt terug

Als ik nu alles combineer: de Dame heeft een Heer waar ze van houdt/hield (verleden) losgelaten, daardoor vind ze weer harmonie, vrede, evenwicht bij zichzelf.

Dat was het voor vandaag.

Graag jullie (ongezouten) mening....

liefs,
Siro

Gabriëlla

Die energie die jij voelt is misschien wel de stroming van je romantische instelling! Wie weet!

Die Dame heeft 'het' overwonnen, vandaar dus dat kruis erbij!

Waarin heeft de Dame dan precies dat vertrouwen? Wat brengt haar dan geluk? Wat brengt haar dan weer in evenwicht?

Siro

Dag Gabriëlla,

hoe zie ik dat?
Citaat van: Gabriëlla op november 23, 2016, 21:04:25 PM
Waarin heeft de Dame dan precies dat vertrouwen? Wat brengt haar dan geluk? Wat brengt haar dan weer in evenwicht?

De kaarten die daar verticaal boven liggen?

Dat kruis ligt toch ver weg? Dat begrijp ik niet.

Gabriëlla

Dat Kruis ligt ver weg, daarin heb jij gelijk! Toch geeft dat Anker mij hetzelfde gevoel.
Kijk niet alleen naar de kaarten die verticaal boven je liggen maar ook de kaarten in de schuine lijn; Tuin-Zon-Ruiker.

Siro

Hallo,

ik heb vragen.

Is het dan zo dat ik voor iedere kaart de verticale kaarten boven en onder bekijk + de schuine lijnen om "alle" info te hebben over die ene kaart?

Wat is het verschil boven en onder / schuine lijn boven - onder verleden / schuine lijn boven / onder toekomst?

Wat mij ook soms opvalt: soms liggen kaarten in elkaars huis. Versterken die elkaar dan?

liefs,
Siro

Gabriëlla

Als ik legpatronen met Lenormandkaarten moet interpreteren, kijk ik als eerste waar de Heer of Dame ligt, afhankelijk van het geslacht van de vrager. Vanuit zijn of haar positie kijk ik dan naar de lijnen recht boven en onder de vraagsteller en vervolgens in een schuine lijn naar boven. Die schuine lijnen noem ik de aanvullingen op mogelijk toekomstige gebeurtenissen.

De kaarten die onder je liggen zijn de gebieden die je goed in de hand hebt. De kaarten die boven je liggen is datgene wat je nog staat te gebeuren, waar je weinig tot geen invloed op hebt.
Links is het verleden, het midden het heden en rechts de toekomst.

Als de persoonskaart van de vrager helemaal rechts ligt, geeft de legging alleen info over de toekomst prijs. Ikzelf kijk dan gelijk naar de kaart uiterst links van de vrager. Uit ervaring weet ik, dat dit een goede indicatie is voor de op handen zijnde ontwikkelingen.

Kaarten die in elkaars huis liggen versterken elkaar! Net zoals een planeet de werking van zijn huis versterkt maar dan gaan we op de astrologische tour en dan hier off-topic :)

Siro

Hoi,

daarnet nog eens kaarten gelegd, geen vraag, niets, compleet leeg hoofd... maar heel bizar

maan     brief     ster     anker     ruiker     ooievaar     vogels     wolken     berg

kist        beer     ruiter   lelie       heer       vissen         klaver      muizen     zeis

zon        hond    kruis    sleutel   weg        hart           ring          kind          vos

boek      slang   toren    boom    vrouw     huis           schip        roede        tuin

Wat me opviel was dat er weer/nog een Heer boven mijn hoofd cirkelt.
Je had gezegd dat kaarten in hun eigen huis worden versterkt, en DAT valt me heel erg op.
Hart en ring liggen in hun eigen huis
Hart ligt in mijn schuine lijn naar boven; Hart/hart - klaver/ster - wolken/kist: liefde brengt geluk dat zich uitbreidt en de wolken verdwijnen?? (kist)
Dat hart ligt ook in de schuine lijn naar beneden van de Heer (als het ware een kruispunt) of wil dat niets zeggen.

MAAR tussen de Heer en de vrouw ligt weg/muizen; dus dat lijkt me niet positief

Hoe kan ik dat nu best lezen?

Liefs,
Siro

Gabriëlla

Een zeer zelfstandige heer die zijn eigen weg gaat!! Hij weet (indirecte) boodschappen heel goed op te pakken! Waar heb je deze heer ontmoet Siro? Ik ben benieuwd!

Siro

Dag Gabriëlla,

Geen flauw idee over wie het zou kunnen gaan. Dus het is iemand die ik (al) ken?

Ben mijn ex een paar dagen geleden weer tegen gekomen. Hij keek weer weg, maar het deed me niets meer. Dus de Toren heeft zijn werk gedaan  ;D  ;D

Wat komen moet, zal komen zeker...

Klopt mijn uitleg (voor zover het een uitleg is)? Ik zou het kaartlezen wel heel graag willen kunnen.

Liefs,
Siro

Gabriëlla

Misschien heb je wel een stille aanbidder Siro ;D Het Hart en die Heer maar daarna De Ring en Het Kind, zegt mij dat dit om een totaal nieuwe ervaring gaat.