beslissingslegging

Gestart door Siro, november 16, 2016, 13:44:09 PM

Siro

Dag Gabriëlla,

bedankt voor jouw tijd en energie dat je hier wil insteken  :-*

Wat is de schijf van vier?
Verhuizen? Zou kunnen, misschien gaat hij samen wonen met die nieuwe vriendin??

liefs,
Siro

Zazen

Citaat van: Siro op november 16, 2016, 13:44:09 PM
Hallo iedereen,

er is me iets ter ore gekomen die me helemaal niet gelukkig maakt: mijn ex sleurt ons (mijn dochter en mezelf) door het slijk en strooit hatelijke roddels rond over ons...
Nu had ik in eerste instantie de neiging om hem daarover te aan schrijven, maar heb een legging gevonden voor advies:

legging           3       1       5
               7
                       4       2       6

7 = significator, het thema van de legging
3,1,5: chronologische volgorde van wat gebeurt als de beslissing JA is.
4,2,6: chronologische volgorde van wat gebeurt als de beslissing NEE is.

Mijn vraag: wat gebeurt er als ik de brief stuur, wat gebeurt er als ik hem niet stuur?

                          de gehangene (omgekeerd)         bekers 5           de maan (omgekeerd)
de zegewagen
                          kelken 6                                        de zon              rad van fortuin   

als ik het zo vlug bekijk, lijkt het me beter om niets van me te laten horen en het gewoon te negeren.  Wat ik niet begrijp, is de zegewagen als situatie? Wil hij "zegevieren" over ons door andere mensen tegen ons op te stoken?

Nu ik dit schrijf, vraag ik me ineens af of het gaat over hoe ik me zal voelen of hoe de ander erop zal reageren? Iemand ervaring met deze legging?

liefs,
Siro

Hey Siro,

Ik zou inderdaad niets doen.
Ook dat is een actie :D.
Mocht je alsnog besluiten te handelen bereid je dan voor op een bulk ellende.

De zegewagen lijkt me jouw eigen energie......strijd enzo met je ex-relatie en je wilt winnen...


Gabriëlla

@Siro,

De schijf van vier is de gezonde voedingsschijf.

Als hij al gaat samenwonen met zijn nieuwe vriendin, dan zal dat voor korte duur zijn denk ik. En wat dan nog: als hij met haar wil leven zoals jij eerder hebt beschreven, zijn keus! Jij wilt wat mooiers!

Siro

@ zazen

winnen, ja, in de betekenis van positief afsluiten. Geen ruzie of haatgevoelens of wrok. Zo'n situaties vreten mij  vanbinnen op.

@iedereen,
Na mijn "slechte dag" gisteren trok ik deze morgen bekers schildknaap als dagkaart, mooie dag voor de boeg (dacht ik)
Toen ik naar mijn wagen stapte, passeerde mijn ex met zijn wagen mij straal negeren. Op dat moment had ik het volledig gehad.
Toen heb ik toch een (positief) bericht gestuurd, met de bedoeling om een verzoenende hand te reiken (ruzie bijleggen en klaar). Gezien de uitkomst van de beslissingslegging was het waarschijnlijk niet zo'n goed idee, maar voor mezelf kan ik het zo afsluiten.
Meer kan ik niet doen. Hij kan erop ingaan of niet, maar dat is dan zijn keuze.

Hoe zal hij reageren op mijn bericht?

1: uitgangspositie: kelken 9 - een goed gevoel hebben, maar niet bevredigend. Geslotenheid, ontvluchten van problemen.

2: kruiskaart: kelken aas - de verzoening wel / niet aannemen

3: het onbewuste: kelken 6 - keuzes maken i.v.m. verleden

4: recente verleden, oorzaken: gerechtigheid - krijgen wat je toekomt

5: het doel: staven 7 - je aangevallen voelen

6: nabije toekomst: pentakels 5 - crisiskaart

7: de vrager: staven 8 - snelle gebeurtenissen

8: de omgeving: kelken ridder - afgesloten van zijn gevoelens

9: hoop en vrees: pentakels koning - materialisme?? Koppig blijven doordoen ....

10: uitkomst: staven page - nieuwe kansen zien???

Heel veel kelken; dus gaat gepaard met veel emoties. 3 kaarten met staven; is dat handelen?

Ik weet niet goed hoe het uiteindelijk zal uitdraaien...

In ieder geval is er een zwaar pak van mijn schouders gevallen en voel ik me kilo's lichter  :D

liefs,
Siro

Siro

Hoi, hoi,

dit wil toch heel graag delen met jullie!!
Gisteren had ik dus dat bericht gestuurd naar mijn ex.
Deze voormiddag heeft hij me opgebeld en hebben we de ruzie uitgeklaard.
Voor mij is dat een hele opluchting!!
Hoe ik staven page in het verhaal kan inpassen is me niet heel duidelijk.
Maar ik heb mijn doel bereikt en gans die episode op een positieve manier kunnen afsluiten  ;D ;D ;D

liefs,
Siro

Gabriëlla

Komt hij dan niet meer bij je buren Siro?
Is hij van plan om alles wat hij aan zijn omgeving over jou heeft verteld ook recht te zetten?
Rijdt hij nu ook niet meer constant langs?

Wie weet hoe hard hij nu in zijn vuistje lacht!

Siro

ai,

Zo gek dat je over dat langsrijden begint: hij hoeft inderdaad helemaal niet via mijn straat naar zijn werk. Integendeel.

Weet je, ik heb er voor mezelf op die manier een streep kunnen onder trekken zodat ik weer verder kan. Die ruzie bleef maar knagen en knagen. Nu zijn er geen losse eindjes meer voor mij.

Wat hij verder doet, denkt, zegt ... is allemaal zijn verantwoordelijkheid.
Voor mij is het nu (hopelijk) een definitief afgesloten hoofdstuk.

liefs,
Siro

Gabriëlla

Gefeliciteerd Siro! Je hebt gewonnen!


Siro

#23
Inderdaad, ik heb mezelf herwonnen!!

Thanx  :-*

Gabriëlla

Dan heeft Zazen toch gelijk Siro!  :-*

Siro

Vanavond als dagkaart (Wat heb ik vandaag geleerd?): De Toren

Denk dat ik op de goeie weg ben om weer mijn eigen pad te bewandelen  :D

liefs,
Siro