@ zazen
winnen, ja, in de betekenis van positief afsluiten. Geen ruzie of haatgevoelens of wrok. Zo'n situaties vreten mij vanbinnen op.
@iedereen,
Na mijn "slechte dag" gisteren trok ik deze morgen bekers schildknaap als dagkaart, mooie dag voor de boeg (dacht ik)
Toen ik naar mijn wagen stapte, passeerde mijn ex met zijn wagen mij straal negeren. Op dat moment had ik het volledig gehad.
Toen heb ik toch een (positief) bericht gestuurd, met de bedoeling om een verzoenende hand te reiken (ruzie bijleggen en klaar). Gezien de uitkomst van de beslissingslegging was het waarschijnlijk niet zo'n goed idee, maar voor mezelf kan ik het zo afsluiten.
Meer kan ik niet doen. Hij kan erop ingaan of niet, maar dat is dan zijn keuze.
Hoe zal hij reageren op mijn bericht?
1: uitgangspositie: kelken 9 - een goed gevoel hebben, maar niet bevredigend. Geslotenheid, ontvluchten van problemen.
2: kruiskaart: kelken aas - de verzoening wel / niet aannemen
3: het onbewuste: kelken 6 - keuzes maken i.v.m. verleden
4: recente verleden, oorzaken: gerechtigheid - krijgen wat je toekomt
5: het doel: staven 7 - je aangevallen voelen
6: nabije toekomst: pentakels 5 - crisiskaart
7: de vrager: staven 8 - snelle gebeurtenissen
8: de omgeving: kelken ridder - afgesloten van zijn gevoelens
9: hoop en vrees: pentakels koning - materialisme?? Koppig blijven doordoen ....
10: uitkomst: staven page - nieuwe kansen zien???
Heel veel kelken; dus gaat gepaard met veel emoties. 3 kaarten met staven; is dat handelen?
Ik weet niet goed hoe het uiteindelijk zal uitdraaien...
In ieder geval is er een zwaar pak van mijn schouders gevallen en voel ik me kilo's lichter

liefs,
Siro