hoi, hoi,
mijn reactie op de uitleg:
Bekers 5/Staven 3: hij kan zich dus moeilijk losmaken van jou.
Dat vind ik heel raar, want hij is zelf weggegaan. Waarom is hij dan weggegaan? Wat zoekt hij dan bij mij of wat bindt hem aan mij?
Bekers Ridder: niet open en eerlijk jegens zichzelf en anderen kunnen zijn.
Dat wisten we al (lang). Jammer voor hem, maar dat is zijn keuze.
Bekers Aas: positief einde van een zware discussie. Hier is het laatste woord nog niet over gevallen.
Hier haal ik uit dat er in de toekomst nog een gesprek komt tussen ons over die ruzie? "Positief" is al positief, want dat zit me wel heel erg dwars. Zoals ik al eerder zei; het zit me niet lekker dat alles is geëindigd met een knallende ruzie. Het blijft knagen. Ik kan niet tegen negativiteit.
Zwaarden 2/Pentakels 2: partners gaan, in dit geval zeer waarschijnlijk blijven. uiteen.
Dus geen hereniging tussen ons; zo voelt het ook aan, want ik vertrouw hem voor geen meter meer.
Deze kaartcombinatie zegt mij dat hij van zichzelf vervreemdt is. In combinatie met Bekers Aas zullen emoties hoogtij vieren.
Hij zit mijlenver van zichzelf weg (daarom ook middelengebruik of ten gevolge daarvan???). Dat van die emoties die hoogtij vieren snap ik niet goed. Als je heel emotioneel bent, ben je toch in contact met jezelf? En waarover is hij dan zo emotioneel?
staven 8: ja, die nieuwe vriendin. Nu hoeft hij zich niet meer in te houden of te verbergen dat en wat hij gebruikt. Zij is daarin zijn gelijke. Koning en koningin van de discotheek.
Waar haal je dat dit hem heel moeilijk af gaat?
zwaarden schildknaap: ik weet het meeste niet. Om van topic te veranderen, pluto (transit huis 4) vormt binnen een paar maanden voor de tweede keer een vierkant met mars (huis 1!!) heer 7!!! De eerste keer dat pluto dit vierkant vormde was in het voorjaar, zware ruzie met zijn baas op het werk. Ik weet heel goed waarom ik geen contact wil met hem momenteel (los van al de rest).
zwaarden 3: hij is er dus echt op uit om mij bewust te kwetsen???
Om het astrologisch wat te schetsen:
gans de periode dat ik hem kende, liep Uranus door mijn 7de huis....
Bij hem heeft Uranus zijn intrede gedaan een paar jaar geleden, aan en uit toestanden....
Nu maakt Uranus veel aspecten op relatievlak bij hem: Uranus vierkant venus (huis 4, Steenbok) heer 1 (weegschaal) en 8 (stier), Uranus opposiet Mars (huis 1, weegschaal) heer 7(ram) en 2(schorpioen), Uranus opposiet Saturnus (huis 1, weegschaal) heer 4(steenbok) en 5(waterman) (hij is ook Waterman).
Alle transits D/R/D, binnen 1,5 jaar; zware lessen te leren dus.
Dus alle relaties die hij nu begint, zijn Uranus getint. Spannend, maar.... Ik denk dat die nieuwe vriendin hem wel over het één en ander kan/zal laten nadenken. Hij zal nu bv zelf ervaren hoe het is om met een verslaafde samen te leven. Hij zal er waarschijnlijk wel een financiële kater aan overhouden...
Ik denk dat ik zijn gegevens al eens heb doorgestuurd naar jou.
Astrologisch gezien is hij een heel interessant studie onderwerp, veel zware transits op "relatief korte" tijd. Heb al veel bijgeleerd zo.
Dat was het voorlopig voor nu.
Heb nog een toepasselijk lied gevonden over hem:
https://www.youtube.com/watch?v=CMXuS1FUHholiefs,
Siro