Hoi Onzeker,
Hierbij het Keltisch Kruis, een mooie legging om een blik in de toekomst mee te werpen.
1. Situatie: Kelken Koning
2. Obstakel: Zwaarden Aas
3. Eerste ontwikkeling: Zwaarden 8
4. Basis/ver verleden: Zwaarden 2
5. Recent verleden : Zwaarden 9
6. Toekomst : Kelken 2
7. Persoonskaart : De Hogepriester
8. Omgevingskaart : Staven Aas
9. Hoop en angst : Pentakels Koning
10. Uitkomst : Pentakels 2
Mijn focus gaat meteen naar Kelken Koning/Zwaarden Aas. Dit geeft mij het gevoel van zorgen en moeilijkheden door een moeilijke man! Deze man komt heel rustig over maar is absoluut niet mis!! Ik krijg het gevoel dat hij iets te verbergen heeft! Hij veegt graag dingen onder het vloerkleed, waarvan hij bang is dat jij ze juist onder dat vloerkleed vandaan veegt. Hij is in ieder geval buitengewoon koppig en behoudend.
Ik heb het idee dat het om een vrij orthodox christelijke man gaat. Ik heb het vage vermoeden dat hij (vermeend) niet vast in zijn geloof staat. En/of hij doet dingen waarvan hij vindt dat hij ze niet moet doen of hij laat dingen terwijl hij ze juist wel moet doen.
Gelet op zijn achtergrond (Zwaarden 9/Pentakels Koning) denk ik dat hijzelf (uit naam van God??) vroeger mishandeld is en/of chronisch bang gemaakt. Het zwaard wat ooit zijn ouders en/of de rest van zijn omgeving op hem lieten neer suizen, laat hij nu op anderen neer suizen!
Ik denk niet dat hij zijn eigen zwakten ziet (Zwaarden 2/Zwaarden

. Hij zal in de nabije toekomst (meer) last gaan krijgen van het gevoel dat mensen hem (vermeend) belazeren. Zijn eigen fouten en/of verkeerde houding in de omgang met mensen ziet hij denk ik niet. Ik denk dat hij hierin heel erg gaat vastlopen.
Kelken 2/Pentakels 2: Ik heb het idee dat er binnen nu en hooguit anderhalf jaar een scheiding op komst is. De uitkomst ervan is echter wat ongewis (Pentakels 2). Het ligt aan de mate waar in de heer in kwestie over zijn valse schaamte(n) heen kan komen, zijn koppigheid wat mindert en open, eerlijker wordt naar zijn omgeving.
Ik sluit ook niet uit dat jij verliefd wordt, waardoor het uiteindelijk tot een scheiding komt (Kelken 2). Er moet eerst nog e.e.a uitgewerkt worden (door strijd) wil er duidelijkheid over jullie toekomst komen.
GABRIELLA