Zo'n vreemde hebben wij nog niet gehad!

Gestart door Gabriëlla, november 09, 2016, 17:31:53 PM

Gabriëlla

Dank je voor je bemoedigende reactie Astarte! Ik hoor eigenlijk niet met dat rotte gevoel te zitten.

Ik weet dat uitzendbureau's vaak met ongemotiveerde mensen te maken krijgen. Ik begrijp het op zich wel maar vind dit niet voor honderd procent een excuus! Ik ga morgen zelf bellen, dan weten ze op een goede manier met wie ze te maken hebben. Ik kan vaak zonder lelijke woorden te gebruiken zeggen waar het op staat. In mijn optie dan hé ;D

GABRIELLA

Carla

Gabriëlla

Hallo allemaal!

Ik heb dus dat telefoontje gepleegd en tot mijn verwondering was de intercedent in kwestie weliswaar wat zakelijk maar toch aardig! We hebben even gepraat en misverstanden opgelost. Bleek dat ik van mijn kant ook iets niet helemaal duidelijk heb gemaakt. Toch had ik het vage idee dat hij mijn telefoontje wel kon waarderen!

Ik ga aanstaande dinsdag alsnog naar de vestiging voor een afspraak. Het is niet zeker of ik die baan alsnog krijg. Ik denk dat we over andere opties verder gaan praten.

Astarte

Dat klinkt goed.

Nou is er nog iets wat ik me afvraag. Je bent zo goed in  het interpreteren van de Tarot, dat ik het idee krijg dat je paranormaal begaafd bent. Alles klopt zo goed. Hoe heb je dat geleerd? En hoe lang ben je al met de Tarot bezig? Ze zouden zo'n talent als jou goed kunnen gebruiken bij de Nederlandse tv programma's Dit is mijn toekomst en Astro TV.

Siro

Dag Gabriëlla,
mijn ervaring met interim bureaus is het volgende: als je zelf initiatief neemt, schuif je automatisch een trapje hoger op de ladder.
Ik wens je veel succes!!
Werk zoeken is rot, maar vroeg of laat komt er iets goeds uit de bus. De volhouder wint.

Liefs,
Siro

Gabriëlla

@Siro,

Dank je voor je medeleven 8)Ik duim ervoor dat je gelijk krijgt! Ik vermeld het wel als er zich nieuwe ontwikkelingen voordoen!

@Astarte,

Paranormaal vind ik altijd een wat zwaar beladen woord maar ik ben in ieder geval wel hooggevoelig en naar ik vermoed helder ruikend. Ik weet dat dit heel raar klinkt maar soms nemen woorden een bepaalde geur of kleur met zich mee.
Ik hou me zo ongeveer vijftien jaar bezig met Tarot. Veel gelezen, veel voor mezelf geoefend. Ik trek ook regelmatig een tarot dagkaart voor mezelf. Aan het einde van die dag ga ik de getrokken kaart dan spiegelen. Wat is er gebeurd, is dat typisch iets wat bij de betreffende kaart past?
Ik leg in mijn privéleven regelmatig kaarten voor kennissen. Zij geven regelmatig aan dat zij zeer tevreden zijn over mijn interpretaties. Qua talent ben ik misschien goed voor de Nederlandse tv, ik vraag me echter af of ik dat qua mentaliteit ook ben. Maar desalniettemin toch reuze bedankt voor je compliment!!

GABRIELLA

Astarte

Ik had altijd een andere voorstelling van helder ruikend zijn. Maar nu snap ik het. Wil wel eens weten welke Tarot boeken je hebt gelezen en wat er in je boekenkast staat. Ik hoop ook ooit zo accuraat als jij te worden met Tarot lezingen. En wat betreft die tv programma's, je weet nooit of het een leuke bijverdienste kan zijn. Maar je weet als kijker ook niet wat er achter de schermen gebeurd. 

Zo is er een lezeres waarbij de betekenissen overeen komen met de lectuur. Ook is er een lezer die vaak het Keltisch Kruis legt, en waarvan ik als kijker de verbanden met de betekenissen niet kan leggen. En ooit heb ik een Tarot lezeres bij zo'n dergelijk programma horen zeggen dat iemand een goede toekomst tegemoet zou gaan. De uitkomst kaarten waren de Toren en de Duivel. Die volgens mij toch echt niet iets zijn om vrolijk van te worden. Of iemand lag alle 78 de kaarten en zei dat iemand goede maar ook slechte tijden had meegemaakt. Iets wat voor de hele wereld bevolking telt. Je zet er wel eens vraagtekens bij die programma's, maar ik blijf het interessant vinden en hoop altijd wel wat van de Tarot te leren.

Gabriëlla

Hey Astarte!

Weer mijn grote dank voor je tweede, minstens even mooie en leuke reactie!

Ik heb de volgende tarotboeken gelezen:
-Tarot, een open boek van René Maas
-Sleutelwoorden van de Tarot van Hajo Banzhaf
-De Tarot van A tot Z van Hajo Banzhaf
-Beeld van de Tarot van Jan Ton
-Tarot voor Beginners
-De Goddelijke Driehoek van F. Javane en D. Bunker
-De Tarot; de spiegel van onze ziel, handleiding van de Aleister Crowley
-De tarot; de spiegel van onze relaties, Aleister Crowley
-De Druïdentarot van Phillip en Stephanie Carr com
-Tarot, Rituelen, fantasieën en feiten van Heidemarie Pielmeier
-Tarot Wijsheid; de Tarot ontcijferd van Rachel Pollack

Als de uitkomstkaarten de Duivel en De Toren zijn, dan heb je als kaartlegger de ondankbare taak om te zeggen dat de persoon in kwestie zal vastlopen in de situatie! Zeker niet om vrolijk van te worden maar je maakt mensen wantrouwend en bang voor tarotkaarten als je valse voorspellingen doet! De kunst is om niet te cru en niet te vaag te zijn, zoals inderdaad goede en slechte dingen meemaken! Dat geld zeker voor iedereen!