kan iemand me helpen met duiden alsjeblief ?

Gestart door zonnegroet, november 09, 2016, 15:23:22 PM

zonnegroet

Heb sinds 4 maand een prille relatie met een erg lieve jongen, hij is 10 jaar jonger en heeft zo goed als geen ervaring in relaties..
in de beginperiode ging het heel goed tussen ons maar naar verloop van tijd ben ik me gaan storen aan hem..
dit duurt nu toch al één maand,
we kunnen er over praten en hij heeft me voldoende ruimte gegeven de dingen te overdenken.
Ik vind onze relatie nogal afgevlakt.. te weinig diepgang waar ik erg veel nood aan heb.
Saai zeg maar..
Komende week heeft hij een weekje verlof en wil hij graag even met mij op reis, maar dat idee beklemd me nu al..
heb de kaartjes even om raad gevraagd met een 3 kaart legging.. hoe het verder moet met ons.. want ik weet het echt niet meer..

uitkomst

de ooievaar   de ruiter   de vissen

de kaarten lijken me positief, mijn gedachten gaan nu alle kanten uit..
kan iemand me helpen met ze te duiden alsjeblief ?

het is ook al even geleden dat ik met de kaartjes bezig ben geweest, heb ze bewust een tijdje aan de kant gehouden.

Alvast erg bedankt !

Liefs !


Lief

Hoi Zonnegroet,

Ooievaar staat voor verhuizing/verandering.
Brief/vissen voor verdrietig nieuws.

Gaan er dingen veranderen door verdrietig nieuws?

Even los van de kaarten.

Als er na 4 maanden ak zoveel twijfel en irritatie is lijkt deze persoon mij gewoon niet de ware. Hoe lief ook.

Liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

zonnegroet

Dag lief,

lief van je om te helpen duiden !

'k heb denk ik een beetje angst dat ik de verkeerde beslissing zal nemen..
omdat mijn blik niet helder is..
er is nogal erg veel gebeurd de laatste 2 maand (enkele sterfgevallen e.d.) waardoor ik overspannen ben geraakt.

maar mijn gevoel pruttelt tegen, ik mis hem namelijk niet, zelfs niet als ik hem 2 weken niet zie..
dat moet wel voldoende zeggen..

Lief

Weet je.....je hebt alle tijd om alles eens op een rijtje te zetten toch? Ware liefde heeft de gewoonte om terug te komen hoor en zo niet.....dan was het niet de ware. Lekker zorgen dat je zelf weer lekker in je vel komt.

Liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Gabriëlla

Hoi Zonnegroet!

Jij hebt een relatie met een erg lieve jongen schrijf je. Misschien heel raar gezegd van mij maar kan het zijn dat juist dáár het probleem zit? Misschien ga jij juist meer liefde voor een man voelen als hij je scherp weet te houden?

Je bent bang om de verkeerde beslissing te nemen schrijf je ook. Wat bind jou aan hem en wat juist niet? Heb je daar zelf al enige kijk op?

Verder sluit ik mij aan bij wat Lief schrijft!


GABRIELLA

zonnegroet

Als ik er nu eens over nadenk is er niets dat mij aan hem bindt.. sja

dank je dames voor de inzichten ;)

Gabriëlla

Je zag dus iets wat er niet was. Als je inzicht krijgt in wat dat is, dan kom je bij je diepere verlangens.

GABRIELLA