Legging voor De Heer van Siro

Gestart door Gabriëlla, november 06, 2016, 22:18:21 PM

Gabriëlla

Hoi Siro,

Ik doe eerst een algemene legging voor deze heer, mogelijk kun je dan bepalen of hij degene is die zo op jou reageert. Als dat niet het geval is, kan ik altijd nog specifiekere legging(en) doen. Ik doe een chakra legging, wat een indicatie over zijn karakter geeft.

Chakra 1 (materiële leven): Pentakels Ridder
Chakra 2 (Liefdesleven    ): Staven Koningin
Chakra 3 (persoonlijkheid): Zwaarden Schildknaap
Chakra 4 (Hartstochten   ): Bekers Ridder
Chakra 5 (Communicatie ): Zwaarden 9
Chakra 6 (Het derde oog ): De Keizer
Chakra 7 (Hoger bewust ) : Bekers Schildknaap

Wat mij hier zeer opvalt, is het grote aantal hofkaarten die in deze legging voorkomen. Dit geeft mij het gevoel dat de heer in kwestie in een enorme transformatiefase zit. Zie ook de enige kaarten die ik getalsmatig bij elkaar kan optellen (Zwaarden 9/De Keizer zijn samen 13). Dertien staat voor De Dood en die twee getallen bij elkaar opgeteld kom ik bij vier uit, in dit geval bij De Keizer! Hier ligt voor hem momenteel het zwaartepunt!

Je vraagt je af hoe die heer tegenover jou handelt. Zie hierboven. Iets sterft momenteel in hem af c.q gaat breken met iets en er komt duidelijk iets nieuws aan. Hier kan weleens de geheimzinnigheid in zitten. Want wat laat hij achter/verliest hij en wat begint er opnieuw?
Hij zal daar heel moeilijk met jou over kunnen praten (Pentakels Ridder/Zwaarden 9). Communicatie heeft nog het sterkst met je aardse leven te maken. Dit is waarschijnlijk de oorzaak van zijn zeer indirecte communicatie.

Zijn hogerbewustzijnskaart geeft aan dat hij duidelijk door iets of iemand is geraakt. Ik krijg het gevoel dat dit met een of ander schandaal te maken heeft en/of met iets waar hij een schaamtecomplex over heeft. Ik sluit niet uit dat je misschien niet eens iets van die man zelf hoort maar juist vanuit zijn omgeving.

Gelet op De Keizer, denk ik dat het om iemand gaat die graag macht en invloed heeft en dit jammerlijk is mislukt. Hij wilde beroemdheid maar heeft nu beruchtheid :( >:( Hij kan hier zeer moeilijk mee omgaan. Deze gebeurtenissen kunnen weleens achter die transformatiefase zitten!
Het is iemand die nu leert dat de dingen niet zijn zoals ze uiterlijk zijn! Ook dat je je niet altijd ongevraagd met iemands zaken moet bemoeien!

Kun je hier iets mee?

GABRIELLA

Siro

Dag Gabriëlla,

als ik letterlijk naar de legging kijk, zie ik het volgende:
pentakels ridder: is materieel ingesteld
staven koningin: beiden hebben geen vaste partner; onafhankelijkheid
zwaarden schildknaap: verraad, conflict, strijd
bekers ridder: sterke wil, houdt gevoelens onder controle, in zichzelf gekeerd
zwaarden 9: pijnlijk verlies, zelfbeschuldiging, schaamte
de keizer: zekerheid, dominantie, structuur
bekers schildknaap: innerlijk bewustzijn, moet leren om bij zichzelf naar binnen te kijken

2 schildknapen, iemand die in een leerproces zit (i.v.m. gevoelens/emoties en ook gedachten)
2 ridders: vernieuwingen op vlak van financiële en op vlak van gevoelens

om zeker te zijn dat ik alles goed begrijp: hoe hij tegenover mij handelt, als de keizer; dominant dus. Maar hij ondergaat een transformatie, dus hij zal zich met de tijd anders opstellen tegenover mij.

ik heb 2 mogelijke kandidaten die in het plaatje passen:
mijn ex en de vader van mijn dochter.
Ik bekijk het wel vanuit mijn gezichtspunt, dus allemaal situaties die met mij te maken hebben.

Mijn ex:
hij kan breken met zijn oude levenswijze (uitgaansmilieu,...) en kiezen voor een andere van manier van leven OF hij heeft gebroken met mij, kan een nieuwe vriendin vinden; hij is niet communicatief, praat heel moeilijk over wat er in hem omgaat.
Schaamte; kan gaan over wat hij heeft gedaan tegenover mij deze zomer; dat hij zijn dochter heeft verboden om nog contact met mij te hebben; kan ook iets zijn waar ik geen weet van heb.
Machtsaspect: dacht misschien dat ik hem eeuwig zou vergeven en laten doorgaan (terugkeren bij mij). Mij dus aan het lijntje blijven houden. Maar ik heb er een definitieve streep onder getrokken. Heb hem letterlijk gezegd: als je zo degoutant blijft doen tegen mij, hoef ik je nooit meer te zien. Dus vandaar zijn nederlaag.

De vader van mijn dochter:
Ik ben een rechtszaak begonnen, deels op vraag van mijn dochter. Die wou hem niet meer zien. Deze week is het vonnis uitgesproken en hij is serieus op de vingers getikt geweest door de rechtbank. o.a. voor oneerlijk  handelen en bewust dingen verborgen houden voor de rechtbank. De bezoekregeling is ook terug geschroefd. Dus zijn opzet is niet gelukt. Hij zal zich anders moeten opstellen tegenover mijn dochter (en onrechtstreeks tegenover mij), wil hij het contact met haar behouden. Hij ging er altijd vanuit dat hij nooit de rekening zou gepresenteerd krijgen.

Dat ongevraagd met iemands zaken bemoeien, kan ik bij geen enkele van de twee kunnen plaatsen.

Dat is alles wat ik momenteel kan bedenken. Heb je hier genoeg aan om verder te graven?

liefs  :-*
Siro

Gabriëlla

Hey Siro!

Mijn aandacht wordt i.v.m de vader van jouw dochter, naar Zwaarden Schildknaap getrokken. Verraad omdat hij door de rechtbank op zijn vingers is getikt vanwege oneerlijkheid. En dat nou juist die bezoekregeling is teruggeschroefd. Je hoeft mij geen tekst en uitleg te geven hoor maar kan het zijn dat er in de rechtbank hele pijnlijke dingen (van hem) naar voren zijn gekomen?

Ik weet niet zeker of jouw ex met zijn oude leefwijze breekt. Zou kunnen natuurlijk maar dat gevoel komt bij mij momenteel niet sterk door. Kan het misschien ook zijn dat er iets in die vriendenkring is gebeurd wat onder de dekmantel geveegd moet worden? Ik krijg namelijk wel heel sterk door dat het leerproces nogal ingrijpend is. En/of het is een pijnlijk verlies waar hij moeilijk overheen is/komt.

Als die vrouw zijn nieuwe vriendin is,dan is onafhankelijkheid het beste denk ik. Vooralsnog zie ik geen langdurige verbintenis.

Siro

Dag Gabriëlla,

bedankt voor de uitleg.

Vader van mijn dochter: mijn dochter heeft de rechter gesproken en achteraf een brief geschreven die niet in zijn voordeel sprak. Het ging o.a. over haar geld. Pijnlijk idd.

mijn ex: wat ik weet over hem is wat er tussen ons is gebeurd. Of er iets in die vriendenkring is gebeurd die onder de mat wordt geveegd weet ik niet. Pijnlijk verlies, kan op mij slaan. Ik denk dat mijn afwijzing voor hem toch onverwacht kwam. Wat die mogelijke nieuwe vriendin betreft; die vrouw leeft zoals hem, mss nog ietsje "erger", exclusieve feestjes met de nodige "accessoires". Ze is aan niemand gebonden. Ik denk ook dat het op termijn lastig zou kunnen worden voor hem. Hij zoekt echt een thuis, iemand die voor hem zorgt. Of hij zich goed zal voelen in de positie van de man die thuis op zijn vrouw wacht, dat denk ik niet.

Wie is "de mysterieuze heer"? We blijven op een tweespoor zitten.

liefs,
Siro

Gabriëlla

Kan die mysterieuze heer misschien iemand zijn die in eerste instantie wat saai overkomt maar wel zeer betrouwbaar is en met en voor je vecht?

Ik denk dat ik nog wel een legmethode weet om meer over hem te achterhalen, mits jij dat wilt.

GABRIELLA

Siro

Dag Gabriëlla,

het zou leuk zijn om zo'n heer in mijn leven te hebben, maar ik zou niet weten wie...
De mysterieuze heer wordt steeds mysterieuzer heb ik de indruk  ;)

Als je een extra legging wil doen, graag. Ben echt nieuwsgierig!!

liefs,
Siro  :-*

Gabriëlla

Hoi Siro,

Hier een andere legging over die mysterieuze man van jou! :)

1. Blanco kaart                            : De Kluizenaar
2. Wat hij voelt                            : Pentakels Koning
3. Wat hij denkt                           : Staven 10
4. Waarop hij zijn mening baseert: Staven 6
5. Wat hem diep raakt                  : De Wereld
6. Wat hij verwerpt                       : Zwaarden Koningin

Ditmaal weer een man die zich moeilijk kan uiten (Pentakels Koning) en ook nog tobberig kan zijn (Staven 10), die moeilijk dingen uit handen kan geven maar ditmaal WEL zeer betrouwbaar is en ook nog lief! (Pentakels Koning). Het is ook nog eens een hele wijze man (De Kluizenaar).
Ik krijg het gevoel dat hij kunstenaar is maar kan niet precies de vinger leggen waarin/waarmee. Ik voel in ieder geval dat hij (voor zijn gevoel) niet de erkenning heeft gekregen waar hij zo op hoopte ( Staven 6) Het kan zijn dat hij hierdoor een minderwaardigheidsgevoel heeft.

En...De Kluizenaar geeft aan dat een relatie zonder diepgang voor hem totaal NIET werkt! Kijk dan gelijk naar De Wereld! Bij jou kan hij duidelijk zijn hart ophalen!!

Kleine waarschuwing vooraf; zie Zwaarden Koningin. Hoewel hij van doortastendheid houdt, houdt deze man absoluut niet van vrouwen die hem verwaarlozen met aandacht. Hij houdt ook niet van vrouwen die gauw scherp zijn! Zijn behoefte aan nestwarmte is denk ik minstens bovengemiddeld. Te verstandelijk ingestelde vrouwen doen hem ook niet goed. Ik heb het idee dat hij meer van Pentakels of Bekers Koningin houdt.

We shall see!!

GABRIELLA

Siro

Dag Gabriëlla,

je maakt het me niet gemakkelijk  ;)

eerste vraag: duidt de heer op een man of kan het ook een vrouw zijn?

tweede vraag: is die man al in mijn leven, maw ken ik hem al of is het iemand die ik nog niet ken?

Heb nog eens nagedacht over "welke mannen" (geslacht man) er in mijn leven een rol spelen (los van mijn familie dan).

Als ik jouw laatste beschrijving lees dan kan het eventueel ook een vriend van mij zijn.
Maar dan klopt het een en ander niet of ik ken hem niet genoeg.
Moeilijk uiten en tobberig zijn: weet ik niet echt, in ieder geval nooit ondervonden.
Betrouwbaar en lief denk ik wel, toch tegenover mij.
Met wijze man, bedoel je dan levenservaring? dat is zeker, want die man heeft de leeftijd van mijn ouders en heeft al heel wat meegemaakt.
Kunstenaar: in de heel brede zin, hij is kinesist en echt goed in wat hij doet. Op die manier dan wel.
Erkenning en minderwaardigheidsgevoel: zeker niet op beroepsvlak; wel op relatievlak. Heeft al twee huwelijken achter de rug.
Hart ophalen: we hebben het meestal naar onze zin samen, niets speciaals, gewoon gezellig samen zitten kletsen, iets drinken...
hoe hij voor de rest is in relaties weet ik niet, hij heeft al wat losse vriendinnen gehad na zijn scheiding en nu een LAT-relatie. Mij lijkt het dat hij zich daar goed bij voelt, zo zegt hij het toch.

Mijn ex komt ook weer op de proppen:
moeilijk uiten en tobberig: check!
betrouwbaar, iets minder; lief als het hem uitkomt.
wijze man: hangt ervan af wat je daarmee bedoelt.
kunstenaar: hij is schilder/decorateur en echt supergoed in zijn werk
niet de erkenning gekregen waar hij op hoopte en minderwaardigheidsgevoel: zeker op relatievlak met mij
kluizenaar: klopt
de wereld: weet ik niet, praatte niet echt veel; maar kwam altijd terug en als ik vroeg waarom: ik vind je een toffe...
verwaarlozen met aandacht: check, negatieve spiraal waarin we waren terechtgekomen
scherpe vrouwen: check (veel discussie over gehad)
behoefte aan nestwarmte: check
scherpe vrouwen: check

MAAR hij heeft een nieuwe vriendin!!

Wat betekende die heer weer in mijn leven?

liefs,
Siro

Gabriëlla

Hoi Siro,

Ik heb het idee Pentakels Koning een man is die jij nu nog niet kent. Het kan zijn dat jouw ex en/of die vriend van jou in zijn buurt komen maar uiteindelijk toch niet de ware voor jou zijn. Ik ervaar hem tenminste liever en eerlijker dan je ex. Misschien een hele rare vraag van mij maar misschien dat je toch nog meer om je ex geeft dan je denkt? Want dat kan het ook zijn dat je zijn beeld doorkrijgt.

Met wijs bedoel ik levenservaring maar ook bindingen op veel dieper niveau! Misschien ben ik nu bevooroordeeld maar bij jouw ex krijg ik niet echt een beeld van wijsheid door, onterecht??

GABRIELLA

Siro

Dag Gabriëlla,

als ik het forum bekijk dan heb je het heel druk gehad vandaag...

Ja, mijn ex is een lang verhaal en die blijft in een klein hoekje hangen. Hij raakt precies niet helemaal uit mijn systeem. Heb altijd het goede proberen te zien in hem, maar ik denk dat zijn verslavingen en de manier waarop ik daar mee omging (of net niet kon mee omgaan)  ons de das heeft omgedaan. Ik (en hij misschien ook) wilde echt dat het anders zou gaan. En dan een geforceerd einde, het zit me nog altijd niet lekker die ruzie  :'(

Als je wijsheid op die manier omschrijft, dan zie ik dat nu ook niet bij hem. Daar is hij bang voor. Volgens mij zou hij eerst een heus transformatie proces moeten ondergaan en zichzelf onder ogen durven komen voor hij daar aan toe is.

Denk dat er gauw een antwoord komt; Saturnus (heer 5) loopt begin december over Neptunus (heer 7). Ofwel komt een droom uit ofwel ben ik een illusie armer. Ik stuur je mijn gegevens eens in PB.

In ieder geval bedankt  :-*,
liefs,
Siro

PS wanneer de mysterieuze heer opduikt, ben je de eerste (na mij  ;) ) die het weet!

Gabriëlla

Hey Siro!

Druk verkeer vandaag ja maar wel gezellig!

Heel vervelend dat je zo met dat geforceerde einde zit maar wie weet moest dat wel zo zijn omdat je je anders niet van hem had losgemaakt. Misschien is nu de tijd gekomen, dat jij dit alles emotioneel gezien voor jezelf gaat afsluiten. Of wil je wachten tot hij eindelijk dat hele transformatieproces heeft doorgemaakt?

Ik ben benieuwd wanneer die heer komt Siro 8)

GABRIELLA

Siro

Citaat van: Gabriëlla op november 12, 2016, 00:12:38 AM
Of wil je wachten tot hij eindelijk dat hele transformatieproces heeft doorgemaakt?

Nee hoor, ik ga er niet op zitten wachten, hij heeft al mogelijkheden gekregen een aantal jaar geleden (astrologisch gezien dan), en van mij ook. Nu komt Pluto zich er mee bemoeien. Hij is nog voor een heel aantal jaren zoet. Toevallig kwam ik hem daarnet tegen met de wagen, en hij deed of hij me niet had gezien. Dat zegt genoeg denk ik. Even daarna kwam ik zijn vriend tegen, had hem niet gezien maar hij riep me van de overkant van de straat en vroeg hoe het met me was enzo. Doet wel deugd.

jaa, de mysterieuze heer. Ben ook heel benieuwd...

liefs,
Siro

gisteren kelken aas als dagkaart, vandaag de wereld: denk dat er veel veranderingen op komst zijn, maar goeie!

Gabriëlla

Wow Siro,

Zullen we ruilen? ;D Ik wil ook wel zo'n mega mooie kaartcombinatie. Liefde die tot bovenpersoonlijke ervaringen leidt, zegt mij deze combi.