Auteur Topic: Algemene legging  (gelezen 1014 keer)

Grijze man

• Volledig lid
  • Niet zo oud en wijs als het klinkt
Algemene legging
« Gepost op: november 02, 2016, 13:27:48 pm »
Ik heb soms van die leggingen die lezen als een spannend boek.

Hoe het nu is; Zwaarden koning
Wat weggaat: De Dwaas
Wat komt : Kelken Aas + extra duiding gematigdheid
Wat verrast: Kracht + extra duiding de zegenwagen
Hoe het wordt: De wereld + extra duiding Kelken Schildknaap

Het lastige is dat ik geen specifieke vraag heb gesteld, gewoon mijn leven in het algemeen. Hoe dan ook zie ik niet veel om voor op mijn hoede te zijn en daar ben ik blij om.

Ik zal wat onbezorgdheid kwijtraken maar daar komt plezier en geluk voor in de plaats. Kracht of wijsheid zal een onverwachte rol spelen op weg naar een goede afloop.

Hoe zien jullie hem?

- bewerkt - Ik was te benieuwd en kon het niet laten om een extra kaart te leggen.

Als extra duiding voor dekaart die verrast;
Bij kracht komt er een zegwagen bij..erg strijdlustge kaarten die erop duiden dat obstakels worden overwonnen...wat mij tegenwerkt zal ik kunnen "verslaan"

En bij extra duiding wat er komt:
Bij de kelken Aas is als extra duiding gematigdheid, geluk door zaken creatief te combineren, geest en verstand in balans...

Een koning, een Aas en verder alleen grote Arcana intussen in deze legging, 0,7,8,14 en 21 Waarbij het begin van iets gaat (0) en het afronden van iets er aan komt (21)

als laatste extra duiding dan die afsluiting;

Bij de wereld komt een Kelken schildknaap als extra duiding..succes door communicatie en waakzaamheid..hmm..ga ik over nadenken..ben benieuwd in ieder geval :)
« Laatst bewerkt op: november 02, 2016, 13:43:37 pm door Grijze man »

Gabriëlla

• Master lid
Re: Algemene legging
« Reactie #1 Gepost op: november 02, 2016, 16:40:31 pm »
Hey Grijze Man,

Mijn gevoel ging meteen naar De Wereld/Kelken Schildknaap toe! Ik krijg zeer sterk door dat jij op een indringende manier helemaal opnieuw contact gaat maken met je eigen kern! Je zult hierin nog boven jezelf uit stijgen (De Wereld).
Je gaat opnieuw de balans opmaken (Zegewagen), je zult veel zekerheden achter je laten. Kracht geeft vaak aan dat dit met werk te maken heeft maar ditmaal krijg ik dat niet zo goed door. Wisselende situaties krijg ik door maar ook dit blijft vaag.
Kelken Aas en Matigheid wordt voor mij dan weer interessant! Kijk ik meteen weer naar Kelken Schildknaap, zie de beker die hij in zijn hand houdt! Die beker is hier een mooie kelk geworden. Deze kracht gaat werken naarmate je dieper of dichter bij je kern komt. In combinatie met Matigheid zeer interessant! Je ontmoet geluk met en/of door mensen uit een hele andere wereld. Vrij vertaald: mensen waarvan je het totaal niet verwacht!!! Het gevoel komt de dag en het uur onverwacht binnen!

Je laat je nu niet meer door angst (De Dwaas) maar door je gevoelens en verlangens leiden.

Je hebt nu veel met onverbiddelijkheid te maken (Zwaarden Koning) denk ik. Of het beeldt je eigen vastberadenheid uit! Ik zie een tweespalt en/of afkoeling, ook een heroriëntatie!

GABRIELLA

Zazen

• Nieuw lid
  • *
Re: Algemene legging
« Reactie #2 Gepost op: november 18, 2016, 14:52:19 pm »

je gedachtes gaan indalen je hart in.
Meer je succesvol handelen vanuit je gevoel.
Als je vrijgezel bent wellicht een liefde(srelatie)/romance aan t einde van dit proces. 

Een upgrade van jou als mens.