36 legging relatie

Gestart door Lief, oktober 05, 2016, 10:46:47 AM

Lief

hart    vissen    vogels     weg       kind     wolk        boek         tuin    toren
kist     schip     sleutel     vrouw    kruis     berg       ring          anker  heer
roede  zeis       ruiker      boom     vos       klaver    muizen      ruiter  brief
zon     sterren   hond       maan     slang    beer       ooievaar   huis     lelie

greetz, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Gabriëlla

Ik heb het idee dat je er als een berg tegenop ziet om weer alleen door het leven te gaan, wat uiteraard zeer voorstelbaar is! Je hebt ook sterk het idee dat je je kind tekort doet als je het weghaalt bij de vader. Weet dat een kinderen zeer fijne antennes hebben voor de onderliggende sfeer tussen vader en moeder. Vaak zeggen kinderen tegen ouders: was toch maar uit elkaar gegaan want wij voelde wel dat er iets was!

Wat is voor jezelf beter Lief? In een relatie blijven hangen waarin je doodongelukkig bent of het toch alleen proberen waardoor je het emotioneel gezien wat rustiger krijgt? Ik "zie" namelijk dat je steeds slechter tegen de sfeer kan die er tussen jou en je man in staat.

Ik denk dat je nu in een fase bent belandt waarin je voor jezelf keuzes moet gaan maken. Ben je bang dat hij je financieel zal benadelen?

GABRIELLA

Lief

hoihoi,

Het gekke is dat ik er niet als een berg tegenop zie. En zeker niet doodongelukkig ben. Ik zou het alleen zonde vinden na alle energie die ik in deze relatie gestopt heb voor mij en mijn kinderen, 16 jaar lang.

Hij weet het voor de 13e keer weer eens niet in 16 jaar, blaadjes vallen van de bomen. Hij mag dan ook de keuze maken en alles aanvragen. Ik leun achterover en kijk of ik het met alles eens ben. Ik ben met een bak geld gekomen en ga hier echt niet zonder een cent weg. Benadelen zal niet lukken. Daarvoor heb ik genoeg troeven in handen.

wordt vervolgt....

Dank Gabriella :-*

Gabriëlla

Hoi Lief,

Inderdaad apart dat je er niet als een berg tegenop ziet maar dan wel beter voor jou. Kan het dan misschien zijn dat je innerlijk (onbewust?) je keus eigenlijk al gemaakt hebt?? De Berg kan dan ook staan voor het feit dat je steeds minder weet hoe iets van jullie relatie te maken. Je motivatie raakt op een gegeven moment op denk ik.

Jij schrijft dat zijn huidige depressie te wijten is aan het feit dat de blaadjes van de bomen vallen. Kijk ik naar de kaarten die links van de Heer liggen, dan zie ik dat de Ring met het Anker links van hem liggen. Behalve dat de blaadjes van de bomen vallen (Het Anker?) denk ik toch dat ook hij niet helemaal gelukkig is. Zie de Ring links van hem. De Ring links van een persoonskaart betekent vaak dat de persoon in kwestie zich niet (meer) met iemand verbonden voelt.

Lief

Hoi Gabriella,

Ik denk dat hij al 16 jaar niet weet of hij gelukkig is bepaalde periodes. Das nou eenmaal hoe hij in elkaar steekt. Op het moment dat ik het accepteer en zeg dat we dan stappen moeten k dernemen hangt hij weer aan mijn enkels en is alles weer koek en ei.
Ik denk dat de laatste jaren de midlife crisis aardig meedoet. Hij wordt een oud mannetje en dat wil hij niet.
We gaan het wel zien. Ik laat me niet zomaar de deur uittrappen met mijn kids.

Liefs, Lief😘