dagkaarten Siro

Gestart door Siro, september 29, 2016, 20:45:48 PM

Siro

Hallo, het is al een tijdje geleden. Heb veel tijd nodig voor mezelf.

Toch deze legging hier op geplaatst met een specifieke reden.

Dagkaartjes voor vandaag

wolken     zeisen     huis = tuin     MC/vos
           ster             vos       hart
                lelie              klaver
                       maan

Wat zien jullie erin?

Liefs,
Siro

Gabriëlla

MC/Vos: geeft mij een gevoel van een enge, stiekeme leider. Ik heb het idee dat het om iemand gaat die jij al een tijdje kent of iemand die vlakbij jou woont (Huis).
Gaat het om iemand waar je een tijdelijke breuk mee hebt (gehad)? (Wolken/Zeisen). Ik denk dat het om iemand met valse trots gaat. Zegt hij (deze legging voelt voor mij manlijk aan) dat hij vriendschap wil maar ondertussen meer? Of vertrouw je gewoon iets niet?

GABRIELLA

Siro

Dag Gabriella,

ik denk dat mijn ex, samen met zijn nieuwe vriendin, bij mij in de buurt komt wonen. Heb nog niet rondgevraagd of het ook zo is. Maar er staat een huis dicht bij het mijne van waar je recht bij mij binnen kijkt als het ware. Plots was dat huis leeg (de vorige bewoners zijn verhuisd veronderstel ik) en was mijn ex daar aan het verven en behangen .... Het kan natuurlijk een klusje zijn dat hij voor iemand anders doet. Maar aangezien zijn vriendin er ook iedere keer bij is, denk ik dat het zijn (hun) huis wordt.
Dus nee, ik vertrouw het niet helemaal. En als hij daar al komt wonen, waarom daar precies? Het voelt niet helemaal lekker.
Zal zo snel mogelijk proberen te weten komen hoe het eigenlijk zit.

In ieder geval bedankt!!

Liefs,
Siro

Gabriëlla

Hoi Siro,

Wij voelen hetzelfde Siro want ook ik kreeg een niet lekker gevoel bij deze legging. Ik vraag me net als jij af, waarom hij precies tegenover jou wil komen wonen! Als dat zo is natuurlijk hé maar met jouw intuïtie is niets mis dus ga ik er met een slag om de arm vanuit dat je gelijk hebt.
Een Vos doet nooit dingen zonder een doel! Ik ben benieuwd naar wat je allemaal ontdekt Siro!

Mega veel sterkte in ieder geval!

GABRIELLA

Sas-8314

hallo Siro  :)

jouw kaartjes en wat ze bij mij oproepen ...

wolken     zeisen     huis = tuin     MC/vos
           ster             vos       hart
                lelie              klaver
                       maan

het eerste wordt mijn aandacht getrokken naar de ster .. oftewel zoals ik 'm deze zie als de kern, hetgeen waar aandacht naar uit gaat en/of zou moeten gaan.
zakelijk versus persoonlijk / gevoel versus emoties. Als mens zijnde dienen we goed zaken te doen.
Ons gevoel weet, onze emoties Willen ..
Ik begrijp dat er reden voor wantrouwen ligt, maar net zoveel vertrouwen welke je in je zelf zou kunnen hebben wanneer je hart spreekt en jij luistert.
Nu komt je ex wellicht vlak bij je wonen, voor hetzelfde geld gaat morgen je buurman of de hele buurt vreemd gedrag vertonen (naar jou) m.a.w laat los wat je niet kunt controleren / beheersen en richt je op je zelf, zou mijn advies zijn ...
Zo worden dingen ook niet gevoed en gaat het vanzelf dood / over naar een andere fase.

liefs Sas

what defines us is how well we rise after falling

Siro

Dank je wel Sas,
ik laat me soms nog te snel uit mijn lood slaan...

liefs,
Siro