dagkaarten Siro

Gestart door Siro, september 29, 2016, 20:45:48 PM

Siro

Dag Gabriëlla,

Citaat van: Gabriëlla op november 06, 2016, 11:55:57 AM
Ik denk dat er een groot verschil zit in wat die heer zegt en doet/voelt! De Muizen geven mij een indirecte manier van handelen aan. Ik sluit niet uit dat dit komt doordat de heer in kwestie verdriet heeft en daar wat onhandig mee omgaat.

Hoe moet ik dat dan zien? "De heer" gedraagt zich zo ten opzichte van mij?

liefs,
Siro

Ik had het volgende "gezien" (vanuit mijn gezichtspunt)

een heer heeft emotioneel verraad (maan/slang) gepleegd in de relatie (ring)
dat heeft geleid tot veranderende gevoelens (maan/schip) in liefde (hart) voor hem
maar, helaas plattekaas, zit ik vast met het boek, anker en brief.

die heer blijft mij wel achtervolgen hoor. Deze middag had ik zomaar kaartjes gelegd, geen vraag. En wie komt in het kader op de proppen, jawel de heer. Heer op ruiter, ruiter op heer

heer     tuin         maan     lelie     wolken     boom     zeis             roede     anker
      brief     boek        ster       hart     zon           muis      hond          dame      beer
      ruiker   kruis         vos       toren   vissen      kind        ooievaar    schip       slang
      ruiter    sleutel     berg     ring      klaver       kist         weg           huis        vogels

het boek ligt in het huis van roede (iets dat terugkeert), in mijn november legging lag daar de ring (en het boek in huis van de zeis, plotseling - onverwacht). Verder ster en hart... (dus dat komt ook terug in vergelijking met de november legging). De dame ligt deze keer in het huis van de ooievaar!!

Hoe meer ik denk er iets van te begrijpen, hoe meer het me verbaasd. Of zie ik spoken??
Zowiezo hoop ik ASAP de mist uit mijn hoofd te kunnen wegvegen, het vreet energie  :'(

Iemand die me iets zinnigs kan vertellen over de heer. Die begint me stilletjesaan wel de intrigeren. Maakt niet uit Lenormand / Tarot.

Gabriëlla

Het Boek en de Brief zegt mij dat je die boodschap nog moet krijgen. De boodschap die, zoals gewoonlijk?, meer inhoudt dan vermeld wordt. Het enige wat ik ervan kan zeggen, is dat jij ergens een kruis over gaat maken. Met tarotkaarten zal ik proberen om meer over die heer te weten te komen, goed?

GABRIELLA

Siro

Dag Gabriëlla,

waar haal jij dat kruis over iets halen. Ik kan het er niet uithalen.

liefs,
Siro

Gabriëlla

Het Kruis onder Het Boek dus. De Brief en Het Boek: deze combinatie geeft vaak aan dat een bericht op zijn minst anders is dan wordt vermeld. Met Het Kruis eronder, wordt het vaak moeilijk om achter de precieze inhoud van het bericht te komen.
Mijn ervaring met het Kruis (ik ga niet puur en alleen af op wat er in de boeken staat maar ook op eigen ervaring) is, dat het je lotsbestemming kan aangeven maar ook dat iets over is, gaat. Als De Ring bij het Kruis is, dan is er vaak iets (on)gewild blijvend.

GABRIELLA

Siro

Goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag:

huis        ruiker        doodskist = berg      MC/ruiter
                 kind         ooievaar         dame
                       lelie                   zeis
                              huis

ik bekijk het straks.

liefs,
Siro

Siro

er komt iets of iemand op mij/ons af
geluk in huis komt ten einde (doodskist), iemand werkt serieus tegen/ er moet een hindernis worden genomen
of de hindernis is genomen en er komt een goede transformatie in het huis/gezin.
veranderingen tussen kind en vrouw of nieuwe veranderingen voor de vrouw
plotseling vertrouwen/steun in het huis of steun en vertrouwen in huis wordt weggemaaid.

Ik heb zo de indruk dat het twee kanten op kan: ofwel heel positief ofwel heel negatief.

liefs,
Siro

Siro

dagkaarten voor vandaag

ster     slang     vogels=anker     MC/beer
          muis      toren       roede
                 wolken    lelie
                           kruis

geraak er niet goed uit:
roddels breiden zich uit hardnekkig uit
eenzaamheid/stress (muizen) op het werk (toren) keert terug (roede)/ problemen met autoriteiten, opsluiting
wanhoop, verlies???
Beer: jaloezie???

Kan het echt niet plaatsen

Heb deze nacht wel verwarrend gedroomd over mijn ex. Kon het me bij het wakker worden niet meer exact herinneren, maar had wel een heel naar gevoel....

Wie kan helpen duiden?

liefs,
Siro

Lief

hoihoi,

Ster slang   vogels
   muis =Het gaat om iets wat je je inbeeld, een illusie. Dit zorgt voor een misverstand en brengt wat leed van korte duur met zich mee.

De toren kan duiden dat het om werk gaat of om een instantie.
De roede rammelt aan je anker, jouw houvast/zekerheid/zelfvertrouwen.
De beer zegt dat je een gevoel van onvrede hebt. Tegenwerkingen in carrière.

Ik zie het meer in werk dan op persoonlijk gebied deze kaarten.

Als ik het op een relatie betrek dan was er veel afgunst en jaloezie. Alles was gebaseerd op een illusie. Niks was wat het leek. Er is in ieder geval een kruis over getrokken....

liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Siro

Dank je wel Lief,

ik kan het eerder plaatsen op relatievlak dan op werkvlak.
Op mijn werk loopt alles zoals het hoort te lopen.

Liefs,
Siro

Lief

Even vraagje over de droom...

Was dat gevoel met wakker worden niet een illusie?

Was het gevoelsmatig een droom die niet klopte. Waarvan je misschien gehoopt had dat het wel klopte en gaf dat je tijdelijk een gevoel van 'leed'.

Siro

Dag Lief,

neen, het was eerder een situatie. Wij hebben ooit een kampeertent gekocht samen, die staat hier. Hij wou die gebruiken, maar eigenlijk kwam het erop neer dat hij die met een leugen voor zichzelf wou houden. Dat "naar" gevoel was het gevoel dat ik dikwijls heb gehad met hem: ik ben er weer opgelegd (hoe zeggen ze dat in Nederland, bedot?).
Heel exact herinner ik me de droom niet meer, maar het gevoel herken ik des te beter  :'(

Vanmorgen ben ik weer badend in het zweet wakker geworden. Weer heel warrig gedroomd over hem, maar niets helder toen ik wakker werd.

liefs,
Siro

Lief

ahh....helder.....

Ja, gewoon besodemieterd dus, bedot. Dat wakker worden en de droom niet meer herinneren maar het gevoel wel is herkenbaar.

Wat naar dat iemand zo'n impact kan hebben in je onbewuste dat je badend van het zweet wakker wordt.

Dikke knuffel.

liefs, Lief :-*

Siro

dagkaarten 19/11

gisteren volgende kaarten getrokken:

slang       ring      maan = heer     MC/vissen
                 maan     berg        hart
                         ooievaar  ruiker
                                     toren

Een akkoord/compromis bereiken met een heer waarmee ik een emotionele relatie heb.
emotionele blokkades (maan/berg) worden opgelost (hart)
veranderingen (ooievaar) ten goede (ruiker) leiden tot groei (toren) en overvloed (vissen)

Iemand die er iets anders in ziet?

Mijn dag kan alvast niet meer stuk.
Voel me zo licht als een veertje en de laatste donkere wolken laat ik wegblazen door de stormwind die momenteel door België raast.

Nog een fijne zondag!!

Liefs,
Siro

Siro

Hoi, hoi

rollercoaster van emoties voor mij vandaag  :'(  Mijn hoofd vol dikke, grijze wolken

Volgende kaartjes getrokken:

zeis     vogels     schip = ring      MC/muizen
         weg         beer      heer
              ruiter        slang
                      kist

het gaat over gemis, verdriet over relatie met de Heer
Zit met mezelf in de knoop en moet leren om op een andere manier te denken over de relatie.
Keuzes maken i.v.m. een jaloerse/valse Heer ??
Vals nieuws of nieuws van een vals persoon leidt tot een totale verandering.

Liefs,
Siro

Damaris

Citaat van: Siro op november 20, 2016, 13:11:53 PM
Voel me zo licht als een veertje en de laatste donkere wolken laat ik wegblazen door de stormwind die momenteel door België raast.

Citaat van: Siro op november 27, 2016, 18:52:28 PM
rollercoaster van emoties voor mij vandaag  :'(  Mijn hoofd vol dikke, grijze wolken

hetgeen wat je dus nodig hebt is weer een storm (flinke huilbui is ook goed). Een storm voor de dikke grijze wolken (grote muizen). Opgeblazen muizen van verdriet om gemis, hoogstwaarschijnlijk om de Heer. communicatie is afgekapt. je kunt hier uren over nadenken, en dat zal je ook doen, maar de kist is de oplossingen, voor jezelf de zaak afsluiten en opnieuw gaan beginnen. De kist, de dood de grootste transformatie kaart in dit spel. en nog een mooie transformatie kaart is de slang, stroop de oude dode huid van de heer van je lichaam, om te komen tot nieuwe groei. ik gun het je.

https://www.youtube.com/watch?v=ABXtWqmArUU

Damaris.