Auteur Topic: vriendin  (gelezen 1848 keer)

testelt

• Gast
vriendin
« Gepost op: februari 20, 2017, 18:38:32 pm »
wie kan helpen duiden .een vriendin heeft 11jaar een relatie ,ik heb haar pas leren kennen .ze praat graag met mij .Ze heeft haar kaarten gelegd op de vraag .Waarom ze dikwijls niet weet wat zeggen tegen mij ze blokeerd soms (in goede manier.omdat ik ze redelijk al ken durf ik niet goed te antwoorden

man klavers zon
hart (dame)ruiter lelie
anker berg huis

testelt

• Gast
Re: vriendin
« Reactie #1 Gepost op: februari 22, 2017, 06:24:16 am »
Zou ze gevoelens kunnen hebben voor mij ?

Damaris

• Senior lid
« Reactie #2 Gepost op: februari 22, 2017, 16:31:40 pm »
hallo Testelt.

eerlijk gezegd ik vind of vond je 1e mailtje vaag, en kan er niet goed uit komen. Als ik je goed begrijp heb je iemand ontmoet die al 11 jaar een relatie heeft. Nu heb jij gevoelens voor deze dame. Je verteld me dat de dame graag met je praat, maar toch blokkeert ze ook.  Ik neem aan dat dit om diepere gevoelens gaat. ik ben niet zo goed met lenormand, en ik weet ook niet goed wat de dame heeft gevraagd in de legging. Ze heeft gevraagd waarom ze blokkeert bij je, als ik het goed begrijp. op de dame ligt de ruiter. de ruiter is bericht, de vrouw heeft het antwoord op de vraag. hart anker berg is voor mij de blokkade. Haar hart zit vast ze kan  geen kant op. Ze heeft haar hart verpand. Aan een huis, en ik trek dan de conclusie aan zekerheden. Haar relatie geeft haar zekerheid, wat ze moeilijk zal kunnen opgeven. de vrouw droomt en hoopt (lelie) van een ander leven. met een man die haar gelukkig zou kunnen maken. Ben jij die man? Ik weet het om eerlijk te zijn niet. Hoeveel moed heeft deze vrouw? man klavers zon, dit moet een goddelijke man zijn, en iedere relatie heeft zijn beperkingen, wil deze vrouw dit zien? Een relatie is ook werken en bouwen aan een toekomst. En durft ze daarbij haar relatie op te geven voor een droom. Het antwoord ligt bij de dame. Of ze gevoelens voor je heeft, ik denk het wel. Maar hoe realistisch zijn haar gevoelens voor jouw?  Verliefdheid, het weg dromen. Ja die gevoelens zal ze voor je hebben. Maar is dat voldoende voor de volgende stap? Of de dame dat wil....en alweer de antwoord ligt bij haar.

liefs
Damaris

testelt

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: februari 22, 2017, 16:45:34 pm »
hartelijk dank