dagkaarten Siro

Gestart door Siro, september 29, 2016, 20:45:48 PM

Siro

Hallo,

mijn kaarten van gisteren:
             hart      dame       muizen = huis   MC/huis
                   ooievaar   ster      brief
                             sleutel    slang
                                      huis

iets waar de dame van houdt, leidt tot stress/verlies
er komen goede veranderingen, een goed bericht
dat is de sleutel/de oplossing tot het verraad in huis/iemand dicht bij mij

Het heeft te maken met mijn huis???

Vandaag, heel bizarre legging:

brief     kruis      ruiker = kruis     MC/ruiker
            brief      ruiker      ruiker
                  kruis        hond
                        hond
Hier snap ik niets van, behalve dat er ergens een kruis wordt over getrokken of dat iets een hele last is om te dragen.... ivm een vriend, maar het is iets heel positiefs!!

liefs,
Siro

Siro

2/10

roede            boek           slang = lijkkist     MC/kind
                             ruiter          sleutel            beer
                                    vissen           vogels
                                                zeis
er komt een eind aan ruzie, strijd met een vals persoon die geheimen heeft
nieuws opent deuren en heeft kracht
er wordt veel (vissen) geroddeld (roede en vogels)

maar ik ben daarvan niet op de hoogte (kind)

liefs,
Siro

Siro

18/10

kind       ooievaar     dame    = muizen  MC/hond
                lelie               zeis       ster
                      huis              boek
                             lelie

nieuwe veranderingen of veranderingen tussen de dame en het kind leiden tot gemis/stress
     er komt plotselinge steun/harmonie die zichtbaar wordt/ zich uitspreidt
    iets dat bekend wordt ivm iemand dicht bij mij leidt tot vertrouwen

Ik lees vaak wat anderen schrijven en hoe ze het interpreteren, maar het blijft toch heel moeilijk voor mij.

liefs,
Siro

Lief

Vertel me wat....

Maar volgens mij doe je het aardig goed hoor :D

liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Gabriëlla

Dat denk ik ook!

GABRIELLA

Siro

Dag Gabriella en Lief,
bedankt voor jullie reactie!! Het is leuk om ook eens de visie van iemand anders te horen.

Kaartjes voor vandaag:

sleutel          vogels          heer = ruiter   MC/heer
                    ruiker          huis           dame
                           kind           sleutel
                                 zeis

Er komt een belangrijk gesprek met een heer (iemand uit het verleden??)
Het komt verrassend, plotseling en het brengt (op)nieuw geluk in het huis van de dame.

Ik ben benieuwd...

Liefs,
Siro

Gabriëlla

En er komen ook nog eens oplossingen (Sleutel).

Siro

Hallo,

ik ben nog altijd benieuwd naar de uitkomst van de vorige legging. Nog geen kat (euhm Heer gehoord of gezien).

legging voor vandaag

klaver     beer     ruiker=boek     MC/huis
                ooievaar   hart     anker
                           boom  muizen
                                 heer
Hier is de heer terug, maar kan er niet echt een samenhangend verhaal van maken. Boek, beer en boom vind ik lastige kaarten om te interpreteren.

Het frappante is dat die heer ook in mijn maandlegging boven mijn hoofd hangt.

toren      vos      slang      heer      ster          berg          sleutel    zon
boek       ring     hart        dame     vogels      ooievaar   huis        kist
roede     hond   vis           muis      wolk         klaver        kind        boom
brief       tuin     kruis        beer      schip        ruiter         zeis         lelie
                         ruiker       weg      maan       anker

Iemand die mij kan helpen om hier een zinnig verhaal van te maken?

Liefs,
Siro

Gabriëlla

Hoi Siro,

Ik heb het idee dat die Heer wat last heeft van valse trots! Het lijkt nu goed met hem te gaan maar pas op: hij is er nog niet (De Ster/De Berg en de Sleutel).
En jij lijkt juist je eigen kracht niet te kennen! Vogels en Ooievaar geven voor mij aan dat jij alles heel goed aan kunt! Je zult nog een hele lange tijd behoefte hebben aan vrijheid en onafhankelijkheid. Na lange tijd krijg je een stille aanbidder :D

Siro

Dag Gabriëlla,
terwijl je dit schreef (waarvoor dank  :-*) gebeurde iets heel leuks bij mij thuis :D
Het dochtertje van mijn ex is langs geweest, out of the bleu  ;D
Gisteren had ik met haar getelefoneerd (kan enkel als ze bij haar mama is) en die mama is bij mij op bezoek gekomen met haar. Ik ben echt super blij dat ik ze nog eens gezien heb. Volgens dat meisje mocht ze geen contact meer hebben met mij van mijn ex. Maar de mama zei: jij hebt haar grootgebracht en ze praat nog veel over jullie en vraagt veel naar jou... Dus die mama wil ook graag dat het contact tussen ons blijft. Ben echt suuuper content  ;D

Heb wel schrik nu voor de reactie van mijn ex als hij het te weten zal komen  :-\ Vermits hij nadrukkelijk tegen zijn dochtertje heeft gezegd dat ze mij niet meer mag zien...

Wat de legging betreft:
die heer zou best wel mijn ex (valse trots) kunnen zijn (ik zou niet weten wie anders), maar wat betekent het dat hij boven mij ligt? Komt er opnieuw contact?
Vogels en ooievaar had ik er niet uitgehaald; hoe link je dat met kracht?
vrijheid en onafhankelijkheid: zo voelt het idd ook aan.
I would rather die of thirst, than drink of the cup of mediocrity  ;)
ben wel benieuwd naar mijn "geheime aanbidder"...

De vraag was: wat komt er op mijn pad in de maand november. Gaat de toekomst dan enkel over november? Probeer dat iedere maand te doen en dan achteraf kijken wat ik er kan uithalen (heeeel moeilijk).

Heel erg bedankt,
Siro van op de wolkjes  :D :D :D

Gabriëlla

Hey Siro :D

Wát leuk dat het dochtertje van je ex bij jou is langs geweest! Het pleit toch wel enorm voor je dat haar mama haar bij jou komt brengen en zij ook nog eens die dingen tegen je zegt!! Jij hebt toch een poos terug over je ex gedroomd?? Lees die droom er nog eens op na, dan kun je misschien voelen of hij erachter komt en zo ja, hoe hij dan zal reageren.

Ik had ook al het idee dat die man weleens jouw ex kon zijn! Dat hij boven jou ligt geeft mij het gevoel dat hij denkt jou de baas te zijn, door bijvoorbeeld het contact met zijn dochtertje te verbieden. Dat gevoel krijg ik althans. Ik denk niet dat er rechtstreeks contact zal komen, meer dan hij jou op Twitter en zo aan het volgen is of anderszins de boel in de gate houdt.
Ooievaars kunnen lange afstanden afleggen, kunnen veel aan en hebben een groot uithoudingsvermogen. Ik heb ervaren dat mensen ook die kracht bezitten als De Ooievaar in de buurt van hun persoonskaart ligt.

Nee, ik heb niet het idee dat dit alleen de maand november betreft maar zeer zeker een langere periode.

GABRIELLA

Siro

Hoi,

Ja die droom dat ik iemand kuste en het bleek mijn ex te zijn, veel valt er niet te rapen vrees ik. Heb het maar op de "ouderwetse" manier gedaan en aan de mama gevraagd  ;)  Hij heeft er niets over gezegd, hij was niet kwaad blijkbaar.

Wat ik niet goed begrijp, is waarom zou hij me (nog) controleren? Hij heeft aan iedere vinger een vriendinnetje, hopt van het ene feestje naar het andere.... Genoeg te doen zou ik denken. Trouwens, veel valt er niet te controleren; ik ben nergens te vinden op internet (behalve hier dan), heb amper een sociaal leven en woon heel alleen (je komt er niet met een wagen). Controleren vergt wel wat inspanning....

liefs,
Siro

Gabriëlla

Het kan ook een algeheel misplaatst gevoel zijn van boven je te staan. Maar het kan ook zijn dat jij heimelijk een soort van rots in de branding voor hem bent en hij dat nooit zal toegeven!

Siro

kaartjes voor vandaag

ring     slang      maan     heer     MC/muizen
         maan     schip       hart
                anker     brief
                       boek

ik bestudeer het straks, maar hier is de heer opnieuw....

nog een fijne zondag!!

Liefs,
Siro

Gabriëlla

Ik denk dat er een groot verschil zit in wat die heer zegt en doet/voelt! De Muizen geven mij een indirecte manier van handelen aan. Ik sluit niet uit dat dit komt doordat de heer in kwestie verdriet heeft en daar wat onhandig mee omgaat.