dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, september 26, 2016, 16:12:20 PM

Gabriëlla

Wow, een pittige tante waar jij voor gaat werken! Maar achter die misschien wat harde facade, gaat iemand met problemen schuil.

Lief

Dat is dus de dame die nieuw is.....maar ik niet voor ga werken. Inderdaad een pittige dame. En ik denk dat ze een drankprobleem heeft.....
Look for the answer inside your question...

Lief

kaartjes voor de zondag.....

vos   hart   heer    =tuin    /mc klaver
  klaver  hond   vogels
         tuin    lelie
              vos

nu werken. straks eens kijken.

fijne zondag!

liefs, Lief :-*

Gabriëlla

Een heer die erg op zijn vrijheid gesteld is, die vriendschap met je wil? Weliswaar is hij trouw maar heeft wel een soort van bindingsangst.

Lief

Lief

Lief

Vogels.   Hart.     Hond.  =. Hond.   Mc/lelie
      Kruis.    Wolken.   Kruis
         Wolken.      Wolken
                 Vogels

De derde in een relatie (vreemdgaan)is vertrokken. Een kruis door de wolken, Maar deze trekken nog niet weg. Daarvoor zal veel gepraat moeten worden.

Fijne dag!

Liefs, Lief :-*

Damaris

Is de hond trouw, vraag ik mij af. zijn derde relatie (vreemdgaan) is vertrokken. kruis/wolken en maar blijven praten (vogels) maar praatjes vullen meestal geen gaatjes. lelie staat voor bescherming, en dan komen er bij mijn vraagtekens. wie wordt door wie beschermt? bescherm jij je man, of beschermt jouw man jouw. Tenslotte geeft een huwelijk zekerheid, en beschermt het jouw naam Lief. Tenslotte ben je lief genoeg om al zijn escapades te pikken. je kunt natuurlijk je woede richten naar bimbo's maar is jouw man niet degene die verantwoordelijk is voor jullie huwelijk? ook dat is bescherming voor je man, hij mag vreemd gaan, de bimbo's krijgen de verantwoording op hun bord geschoteld. Hij is slachtoffer van bimbo's? Maar misschien neem ik je woorden fout op, ik zou in ieder geval de bimbo's laten leven, want op het moment dat jij ze doodschopt bega je net zo goed een misdaad. En ik snap dat je het figuurlijk bedoeld, maar toch is het misschien het overdenken waard.

Damaris

Lief

Lief

Damaris

Woorden wil zeggen klanken of geluiden waaraan we in gezamenlijk overleg een betekenis hebben gegeven. Maar dieren, vogels maken geluiden die geen taalkundige betekenis hebben ze kunnen geen taal gebruiken geluiden waarachter een gevoel schuilt. Er zingt een vogel en dat zingen drukt een gevoel uit. Boven de klanken vind je woorden, gedachten ideologieën onder de klanken bevinden gevoelens en zolang je niet onder de gevoelens kunt komen kun je niet onder de mind komen. De hele wereld is vol klanken. Alleen de mensenwereld is vol woorden.

ik las dit gisteren, en direct moest ik aan jouw vogels denken.
misschien een kleine boodschap van de bescherming van bovenaf.

lief
Damaris

ps. boek Osho--het boek der geheimen

Lief

Dank je wel! Mooi verwoord....

Kaartjes voor vandaag.

Sleutel.   Kist.     Vissen.   = schip.  Mc/hond
      Boom.  Wolken.    Ruiter
          Roede.      Slang
                  Hond

Iets met mijn gezondheid. Homeopathie? Second opinion?
Verder veel gedoe over de ontrouw.

Fijne dag!

Liefs, Lief :-*

Lief

Lief

Gabriëlla

Ik vind je niet zwart-wit hoor Lief! Je hebt toch recht om te weten wat zijn motieven van het vreemdgaan zijn/waren? Ik vind dat niet meer dan normaal tenminste!
Jouw vriend maakt een door mensen vaak gemaakte denkfout: zo snel mogelijk vergeten en doen of er niets gebeurd is dan waait het wel over. Zo werkt dat dus niet!! Hoe zou hij het vinden als jij het hem aangedaan had??
Hij mist kennelijk iets bij jou wat hij bij haar schijnbaar wel vindt/vond maar wat er dus schijnbaar toch niet is. En jij hebt weer dingen die zij niet heeft, waarschijnlijk sluit je veel beter aan bij hem dan zij en is hij daar nu achter.

Laat hem dan tenminste zeggen wat hij mist!

Lief

Lief

Gabriëlla

Vreemdgaan doe je niet "gewoon". Als hij het zo 'gewoon' vindt dan had hij wel open en eerlijk tegen je kunnen zijn! Hij is als de dood dat jij weggaat omdat hij zelf ook wel voelt dat hij het alleen zijn niet trekt. Nou, dan gaat hij toch lekker naar zijn bijvrouw toe?? Wie weet wil zij hem wel troosten!

Lief

Lief