dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, september 26, 2016, 16:12:20 PM

Lief

Liefs, Lief
Look for the answer inside your question...

Gabriëlla

Vrouw-Wolken-Muizen-Weg zegt mij dat je momenteel niet weet hoe je aan een bepaalde situatie kunt ontsnappen. Heb je spijt van een materiële of immateriële keuze?

Man-Schip: durf je geen keus te maken i.v.m financiële situatie? Of ligt het aan de manier waarop hij met geld omgaat?

De Zon geeft ligt op de zaak. Wat niet meer bij jullie en/of jou hoort zal weggebrand worden door het licht en vuur van de zon.

Lief

Liefs Lief
Citaat van: Lief
Liefs, Lief

Gabriëlla

Hoe reageerde jouw man toen je zei regel het maar? Hoe keek hij?

Lief

X

Gabriëlla

Zo aan je kaarten te zien keek De Heer (jouw man dus) wel raar op toen jij dat zei! Hij heeft misschien wel gedacht dat jij zou schrikken als hij dreigt om bij je weg te gaan. Want dit is wel een soort van dreigement denk ik. Ik denk namelijk dat er een enorme discrepantie zit tussen wat hij voelt en wat hij zegt.
Weliswaar meent hij niet echt wat hij zegt maar desalniettemin vind ik het niet kloppen dat hij dat zegt. Als hem dingen dwars zitten moet hij daar open en eerlijk met jou over praten. Iemand emotioneel chanteren vind ik niet zuiver.

Het Kind staat behalve voor onwetendheid of nog niet weten wat je wilt ook voor een totaal nieuwe ervaring. Er wordt een keus gemaakt maar maken jullie die keus samen of alleen hij?

GABRIELLA

Lief

Lief....

Gabriëlla

Dus omdat hij niet met die fout kan dealen die hij heeft gemaakt, moet jij er dan maar wel mee dealen?? Het probleem wordt dus bij jou neergelegd? Het is op zich al een fout dat iemand denkt dat ie nooit fouten maakt. Dus als jij niet wilt dealen met de fout die hij gemaakt heeft dan gaat hij weg....zegt hij??

Jij bent altijd doodgoed voor hem geweest en daar gaat stukje bij beetje verandering in komen! Daar wil hij dus niet mee dealen! Maar hij wil het ook niet alleen doen want anders was hij nu wel weg geweest. Snap je?

Ik ben héél benieuwd naar je bloeduitslagen voor morgen! Goeie huisarts heb jij zeg, petje af!

GABRIELLA

Lief

Lief

Gabriëlla

Hey Lief!

Iets waar een kruis over wordt gemaakt (Kruis).

Een geheim in je kennissenkring (Tuin-Wolken en Het Boek). Iets duisters (Wolken) waar men liever niet mee naar buiten komt. Reden om eens nader onder de loep te nemen. Er wordt met heel het hart een keus gemaakt. Een keus die goed zal uitpakken (Klaveren).

GABRIELLA

Lief

Dat Kruis zou ik graag over een aantal dingen zien.

Dat van de kennissenkring kan ik niet plaatsen.
De doodsimpele reden is dat ik ze niet heb. Ik heb collega's en mijn gezin. Verder komt hier nooit iemand over de vloer.

zeer benieuwd naar de keuze. Hoe dan ook, het gaat mij passen.

Dank weer voor je heldere duiding.

Liefs, Lief😘

Siro

Hallo,

ik leer zelf met de kaarten werken en vraag me af HOE zo'n legging gaat?

Ik zie 2 rijen van drie kaarten. Naast de eerste rij komt = ...... (hoe bepaal je die kaart?) En wat betekent MC? Is dat een kaart die je trekt of berekent of hoe gaat dat?
Dan komt er een derde rij met 2 kaarten. Zeggen die iets over de vorige 2 rijen? En dan die laatste kaart, die ene helemaal alleen onderaan?

Iemand die het me kan uitleggen aub? Dank u wel!!

liefs,
Siro

Lief

Hoi Siro,

Ik hoop dat ik het helder uit kan leggen.....

Je schud de kaarten, coupeer en trek wen kaart van boven of beneden af. Deze kaart wordt de middelste van de bovenste 3. Ik beschouw deze kaart als invloedrijkste op mijn persoon. De middelste is namelijk de plek van de persoonskaart.
Daarna trek ik kaart 2 en leg deze links van de 1e kaart. Daarna pak ik nog een kaart en deze gaat rechts van de 1e kaart.
Nu gaan we tellen. We gaan uit van 36, het aantal van de kaarten. Ik ga nu even een voorbeeld geven.

Kaart 1 is roede(11) kaart 2 is klaver(2) kaart 3 is hond(18).

Klaver roede hond, dat zijn de 1e 3 kaarten. Deze tel je bij elkaar op.  Dit is 31. Kaart 4 is dus de zon. Kaart 4 is het gevolg van de 1e 3 kaarten.

Roede klaver hond=zon

Vervolgens begin je rij 2.

Roede (11) en klaver (2) geeft kind(13), klaver(2) en hond(18) geeft tuin(20), hond(18) en zon (31) geeft 49. Omdat we uitgaan van maximaal 36 trekken we dit getal van 49 af. Dit is 13.   Kind tuin kind word dus 2e rij.

Roede klaver hond =zon
      Kind tuin kind

Rij 3 wordt kind +tuin=33. In dit geval 2 keer.

Roede klaver hond=zon
        Kind tuin kind
        Sleutel. Sleutel

Nu tellen we de sleutels op, 66. We trekken weer 36 af en komen op 30, lelie.

Roede klaver hond=zon
        Kind tuin kind
        Sleutel. Sleutel
                Lelie

Nu tellen we alle kaarten bij elkaar op. We trekken daarna steeds 36 af totdat er ern getal overblijft gelijk aan of minder dan 36. Dat is de MC. Magic Card. Dit is de overall kaart. De sfeer of thema van het geheel.

In dit geval hart(24). Thema kan dus liefde, gevoel zijn. Dingen die aan het hart gaan.

Im hoop dat het zo duidelijk is.

Liefs, Lief :-*

Lief

Lief

Siro

Dank je wel Lief voor de heldere uitleg.

Ik had gisteren al kaartjes getrokken en vandaag weer. Zet ze op een apart thema.

liefs,
Siro