36 legging ivm gezondheid

Gestart door Lief, september 19, 2016, 08:59:28 AM

Lief

Tijd geleden dat ik de kaartjes ter hand heb genomen. Nu gezondheidsklachten en behoefte om weer eens een periode te overzien....

vos          boom     zon     boek     roede      berg        hond     kist       kind
wolken     vogels    slang  heer      sleutel     zeis        ster       huis       weg
toren        klaver   maan  muizen   hart       ooievaar   anker    vrouw   ruiter
beer         vissen    kruis  tuin       brief       schip        lelie      ruiker    ring
Look for the answer inside your question...

Gabriëlla

Ik denk dat jouw klachten met het verleden te maken hebben. De spanning die je toen had komt er nu uit. Ik denk dat jouw klachten met name in je onderbuik zitten. Ik sluit niet uit dat, behalve je buik. je hormoonspiegel ook van slag is. Ik denk dat je het de komende tijd even heel rustig aan moet doen, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

Lief

hoi Gabriella,

De spijker op zijn kop! Inderdaad een heel verleden met spanningen. Inderdaad mijn onderbuik. Hormonen zijn mijn hele leven al een dingetje.

Mijn huisarts heeft mij 6 jaar laten lopen met bloedverlies bij ontlasting. Altijd weggewuifd als aambeien. Nu zijn na 6 jaar de klachten veranderd, meer bloed, slijm, loze aandrang. Woensdag onderzoeken. Deze klachten horen helaas bij zoveel dingen, van kwaadaardig tot minder erg dat ik niet weet wat ik moet verwachten. Vandaar mijn behoefte om de kaartjes te willen leggen....

Dank voor de moeite :-*

Liefs, Lief.

Gabriëlla

Lief

Gabriëlla

Hoi Lief,

Hoe is het vandaag gegaan? Vielen de onderzoeken mee? Hebben ze al een idee van wat het zou kunnen zijn?

GABRIELLA

Lief

Hoi hoi,

Ze hebben de endeldarm nagekeken. Geen enge bevindingen. Wel aambeien die ze niet gingen behandelen vanwege snel bloedend slijmvlies. Nu een vervolgafspraak om de darm iets hogerop na te kijken. De s-bocht. Hopen dat ze daar ook niks geks vinden. Dan zien of het slijmvlies daar ook bloederig is. Dit kan dan duiden op een (chronische) darmontsteking. Ik ben in ieder geval nog niet gerust....

Dank voor het vragen.

Liefs, Lief😘

Gabriëlla

Hoi Lief,

Ik heb meteen maar gekeken naar Het Kruis in je legging, de kaart die chronische ziekten aangeeft. Deze kaart ligt niet de lijn van de Boom, die ziekten in zijn algemeenheid aangeeft en/of dingen die niet kloppen. Ik denk dat het om een verwaarloosde ontsteking gaat, hetgeen iets anders kan zijn dan chronisch! Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?

Lief

Ik word maandag gebeld voor een afspraak. Dan gaan ze weer darmonderzoek doen. Dan de hele dikke darm. Chronische ontstekingen is natuurlijk ook niet heel fijn, maar dat klinkt mij beter dan een kwaadaardige tumor. Ik hoop maar dat het los gaat lopen. De angst blijft toch.....

Gabriëlla

Hey Lief,

Ik kan het niet goed in woorden uitdrukken maar ik snap je wel hoor!! Heb je al op dit forum bij Lenormand gekeken? Kijk eens wat voor uitleg Silerlady bij de Boom heeft geschreven en kijk dan weer eens naar je eigen legging. Misschien dat dit een stukje ongerustheid kan wegnemen?

Lief

Dank je wel Gabriella. Ik zal er morgenochtend eens naar kijken.

Fijne avond!

liefs, Lief :-*

Lief

Ik heb even gekeken bij de uitleg van Silverlady.

De vos zegt dat er langzaam iets is ingeslopen. Vogels+wolken+boom. Gesprekken met arts over gezondheid. Slang....vergiftiging (ontsteking). Zon geeft aan dat ik erdoor kom?

Even vertaald:

Door een langdurig verkeerd voedingspatroon is mijn darmflora langzaam poreus geworden en ontvankelijk voor infecties/ontstekingen?

Nou, ik zou hier voor tekenen!

Fijne zondag.

Liefs, Lief :-*

Gabriëlla

Hoi Lief,

Ik zit inderdaad ook die richting op te denken ja. Met De Vogels erbij, kan het dan misschien ook zijn dat het om een milde vorm van endometriose gaat (wat baarmoederslijmvlies wat buiten de baarmoeder is geraakt)? Daar kun je dit soort klachten ook van hebben. Kaart dit eens aan bij je arts als hij na da tweede onderzoek nog niks bij je vindt.
Het zal nog wel tobben blijven maar je komt er wel door hoor! Je hoeft mij verder geen tekst en uitleg te doen als je dat niet wil hoor Lief maar heb jij afgelopen tijd misschien enkele dierbaren verloren?

GABRIELLA

Lief

hoi Gabriella,

In oktober is het 2 jaar geleden dat ik mijn vader verloor. Dat is heel dichtbij zeg maar. Verder heb ik inderdaad 3 dierbaren verloren en komen er nog een aantal aan.

Ik zal hier even enige uitleg geven. Ik heb 2 boeken gemaakt. 30 vrouwen en 30 mannen met kanker heb ik gefotografeerd. Deze staan in een boek. De laatste tijd zijn er 3 mensen overleden. 2 meiden van 26, 28. 1 man van 42. Ik voel dit iedere keer weer. Ik heb met de mensen gewerkt en nauw contact gehouden. Het raakt mij diep wanneer een moeder van een zoontje van 4 de strijd van deze rotziekte verliest. Het is dus niet in familie/vriendensfeer, maar wel iedere keer heel confronterend. Inderdaad dus dierbaren verloren. Van de man van 42 heb ik zelfs zijn uitvaart gefotografeerd, wat heel erg pijnlijk was.

dank voor je reactie. Je ziet dingen erg goed.

liefs, Lief :-*

Gabriëlla

Dank je Lief!

Ik snap nu echter waarom jij gezondheidsproblemen hebt! Dit alles wat jij nu meemaakt heeft zeker zijn weerslag op je gezondheid. Makkelijker gezegd dan gedaan misschien maar misschien dat het beter voor je is om even afstand te nemen van dat werk?

GABRIELLA