een prive beller snachts. help!

Gestart door wondertje, september 07, 2016, 15:34:09 PM

wondertje

Allereerst wil ik je enorm bedanken voor de legging en voor de moeite. Toen ik zei ik breek mijn hoofd er niet over zei ik dat uit angst voor wat ik te weten zou komen. Maar deze boodschap van jou doet me geen pijn. Het voelt goed.

Je legging klopt wat betreft zijn familie. De ouders leggen wel druk op hem qua trouwen. Zijn zussen boeit het niet erg veel. Maet zijn vader had hij erge conflicten omdat hij in zijn jonge jaren met slechte jongens om ging en zich bezig hield op het verkeerde pad. Toen is hij zijn leven gaan beteren en hield het conflict op. Hij heeft wel altijd het idee gehad van ik moet presteren tov vader.
Het kan best dat moeder een meid heeft geregels voor hem. Maar 2 huwelijken dat kan niet, omdat ik de zelfde afkomst heb als hij. Hij zou niet 2 huwelijken kunnen hebben ivm mijn familie etc.
Ik ben ook van zijn cultuur.
Het zou best kunnen dat hij mij belt met de boodschap ik ga trouwen, dat zou me pijn doen maar ik zou ook weten dat het geen huwelijk met liefde is in het begin.
Ik denk dat de breuk die erg hard en koud was ook komt door de druk van moeder. Naar mijn idee heeft hij te snel gehandeld door mij hard te dumpen etc. Je kan wel snel snel handelen en snel snel trouwen met de eerste de beste..maar of dat garantie biedt voor geluk...vertrouw nooit op de maakbaarheid van liefde.

Ik trok 3 online kaarten op de vraag wat is zijn boodschap als hij mij gaat bellen en kreeg: hart, ring, vissen. Volgens mij slaat ring vissen op een huwelijk met benefits. Dus idd, misschien komt hij me na een breuk van 3,5 maand zeggen dat hij gaat trouwen. Gewoon omdat het kan.

Je bent een engel.

wondertje

Kun je mij trouwens aub meer uitleg geven over dit stukje: wat betekent dat. Wat wordt zijn volgende stap en wat is het resultaat?

Zijn volgende stap:                           Zwaarden Ridder
Verrassende ervaring:                       Zwaarden Koning
Resultaat:                                         De Hogepriester

Gabriëlla

Ik dank jou bij deze voor je openheid jegens mij! Want wat je vertelt is heel wat!

Weliswaar hebben jullie dezelfde cultuur maar ik dacht dat een huwelijk wat alleen in Marokko (ik noem nu maar een land hoor!) gesloten is, in Nederland niet rechtsgeldig is. Is dit inmiddels veranderd? Ik wil je echt niet bang maken of mijn gelijk halen maar misschien wil hij jou er als tweede relatie naast hebben? Als hij maar van het gezeur van zijn vader af is?
Ik denk dat die vader van hem in zijn algemeenheid een zeer dominante man is met wie bijna niet te praten valt of ben ik nu te negatief? Trouwens, als hij geen contact meer met jou wil, waarom moet jij dan weten dat hij gaat trouwen ;) Hij heeft zeker veel te snel gehandeld, ook ondoordacht maar een kat in het nauw doet rare sprongen toch?
Als hij tegen zijn gevoel in handelt en hij houdt niet van de vrouw die moeder voor hem heeft geregeld, dan is dat huwelijk op een gegeven moment gedoemd te mislukken. Dat is althans vaak zo.

Gelet op jouw Lenormandkaartjes, zie ik zo'n huwelijk, mogelijk met een (achter)nicht. Er is wel een soort band maar te weinig voor liefde.

Sorry, was zo verdiept in de legging, dat ik de laatste drie kaarten vergat! Ik 'zie' een enorme strijd met zijn vader maar weet even niet waar die strijd over gaat. Hij ervaart wel tot zijn verrassing dat hij zich niet meer zo naar zijn vaders pijpen hoeft te dansen als hij altijd dacht! Hij zal zich vrijer voelen maar heb grote twijfels of hij op het relationele vlak voor zichzelf durft te kiezen. Weet je hoe het zijn zussen is vergaan?

GABRIELLA