een prive beller snachts. help!

Gestart door wondertje, september 07, 2016, 15:34:09 PM

wondertje

Hallo,

Vorige week werd ik om 24:00 in de avond prive gebeld, ik nam op en er werd kort geluisterd en toen opgehangen. Vannacht om half 3 werd ik 2x weer prive gebeld. Dit zag ik in de ochtend. Nou heb ik nog niet erg lang dit nummer, ik heb met opzet een nieuw nummer genomen omdat ik een paar maanden geleden heel veel prive gestalkt werd.

Nu is mijn vraag, wie is de prive beller van vannacht..(krijg er de kriebels van).
Is de prive bellet van vorige week en afgelopen nacht wellicht mijn ex?
Kan er iemand aub kaartjes leggen..?

Gabriëlla

Hoi Wondertje,

Ik heb voor jou vraag drie kaarten getrokken.
-De Geliefden
-Zwaarden Koning
-Kelken 3

Ik krijg een beeld van iemand waarmee je een relatie hebt gehad. Heeft die persoon als sterrenbeeld Tweelingen? Of is hij er zelf een van een tweeling? Zowel verbaal als lichamelijk is hij zeer lenig! Kan hij (ballet)danser zijn?
Hij is in ieder geval wel duidelijk gek op vrouwen. Kan het zijn dat hij van een van hen jouw nummer heeft? Ik sluit niet uit dat een van jouw vriendinnen nu met hem gaat.
Hij heeft je precies waar hij je wil hebben! Hij weet precies dat jij voor dit soort dingen bang bent.

GABRIELLA

wondertje

Hallo,

Bedankt!
Ja mijn ex is een tweeling (super knap van jou). Maar hij is niet lenig en doet verder helemaal niet aan sport of dansen. Ik heb geen vriendinnen (sneu he) maar hij had mijn nummer nog van de tijd dat wij een relatie hadden. Ik geloof niet dat hij het doet om mij bang te maken, want hij weet dat ik automatisch aan hem denk als dader omdat hij één van de weinige mensen is die mijn nummer heeft..en dit weet hij ook aangezien ik dit nummer pas heb.
Het kan zijn dat hij van vrouwen houdt, het is qua uiterlijk geen mooie jongen en onzeker ook. Hij is verbaal ook niet bijzonder lenig of inhoudelijk hoor, het is een simpele jongen. Niks indrukwekkends qua communicatie etc.

ik heb zelf niet het gevoel dat hij me bang wil maken of negatieve redenen, eerder dat hij wil kijken of ik opneem en of ik wat zeg ofzo, aangezien hij de vorige keer dat hij belde even luisterde naar mijn hallo en daarna niet meer terug belde.

Gabriëlla

Niet meer bang zijn Wondertje!

GABRIELLA

wondertje

Bedankt maar ik ben echt niet bang. Ik vroeg me gewoon af of het die ex is en vid het raar aangezien hij de gene is die afstand heeft genomen 4 maanden terug en ik hem heel graag wilde. En dan nu ligt hij blijkbaar wakker en denkt hij aan mij.

Gabriëlla

Maar hoe sta jij tegenover hem Wondertje?

wondertje

Schattig en lief dat je dat vraagt.
Ik twijfelde eerst aan hem in het begin van de relatie, voornamelijk omdat hij mijn type niet was.
Zijn innerlijk vond ik wel leuk. Op den duur stonden we niet op 1 lijn. Hij wilde met mij trouwen..incl ring gekregen etc. Maar dat ging mij te snel. En op een gegeven moment zag hij dat als een afwijzing. 3 straks r maanden geleden dumpte hij mij, hij had bepaald gedrag van mij opgevat als afwijzing en hem maten vallen.
Ik was er helemaal kapot van, dagelijks heel veen verdriet gehad. We hebben totaal geen contact meer gehad sinds de breuk.
Ineens werd ik vorige week prive gebeld om 12 uur in de avond, ik zei hallo..die gene luisterde 3 sec en hing op.
Nou afgelopn nacht dus half 3 prive oproepen 2x.
En ik vind het zo raar dat hij dan belt, bedoel het is uit en we hebben geen enkele vorm van contact.
Hij was de gene die nergens meer op reageerde 4 maanden geleden, nadat het uit ging bleef ik hem nog een week smsen en bellen maar ik kreeg 0 op request.
En dan nu ineens dus dat gebel.
Hoe ik er in sta..ja vooral van ??..vraagtekens.

Gabriëlla

Het is algemeen bekend dat trouwen binnen een jaar erg snel is! Uit statistieken blijkt nog steeds dat mensen die binnen een jaar trouwen vaker uit elkaar gaan.
Na vier maanden trouwen is in mijn optie veel te snel! Ik vraag me dan altijd af wat daar achter zit, waarom de persoon in kwestie zo'n haast heeft. Hij voelt zich afgewezen zegt hij. Is dit de werkelijke reden van zijn kwaadheid of gaat het hem (ook) nog om iets anders? Waarom zou hij nu dan weer contact met je willen en dan nog wel op zo'n rare manier door anoniem te bellen.

Ik weet het natuurlijk niet echt maar hij maakt op mij zelfs een wat brutale indruk en hij weet volgens mij heel goed wat hij wil. Hij lijkt me vooral een type die kaarsrecht op zijn doel af gaat. Het lijkt mij dat zo'n type best wel de telefoon durft te pakken en rechtuit te zeggen wat hij wil, waar hij nu staat. Dit geeft mij een raar gevoel.

GABRIELLA

wondertje

Hm ja vanuit zijn religie/cultuur en familie. Relatie mag niet religieus gezien vanuit die cultuur.
Ik weet echt ook niet wat de bedoeling is van een nachtelijk telefoontje en dan niks zeggen of ophangen. Maar ja ik ga mn hoofd er niet meer over breken, als hij cotact wil dan geeft prive bellen geen zin natuurlijk.
Er over nadenken geen ook geen zin. En brutaal is het zeker.

Hij heeft verder geen reden om kwaad op me te zijn, tenzij hij die perse wil vinden/bedenken.  Ben niet vreemd ggaan ofzo. Ik heb ook mijn minder goede eigenschappen zoals elk mens. Maar blinde woede heb ik echt niet verdiend.

Ik weet overigens niet of hij contact wil hoor, zo vat ik de prive oproepen niet op. Wellicht zit daar niet perse een concrete reden achter.

wondertje

Ps hij wou niet na 4 maanden trouwen, het is nu 4 maanden uit.

Gabriëlla

Als iemand je onverschillig laat Wondertje, dan ga je iemand niet zo bellen! Dan ben je wel degelijk op zoek naar contact met iemand, dan ben je zelfs wanhopig. En als jij je hoofd er niet over wilt breken, waarom maak je dan dit topic aan?
Rest mij dan weer de vraag waarom hij wil trouwen terwijl jullie niet (helemaal) op een lijn zitten. En zich dan nog afgewezen voelt als jij nee zegt tegen trouwen. En dan weer op deze manier dus contact zoekt.
Je schrijft dat het vier maanden uit is maar ik ga er wel vanuit dat hij zeer snel met die ringen is geweest want anders had je hem niet te voortvarend gevonden.

Maar goed, ik begrijp dat je er verder niet op door wilt gaan dus laat ik het hierbij.

GABRIELLA

wondertje

Nee nee ik wil er wel op door gaan. Please help me.
Je hebt gelijk..maar ik heb er zoveel over nagedacht dat ik moe ben. Ik kom er niet uit.

Wat denk jij dat hij wil met die prive oproepen..?

Gabriëlla

Ik vraag me af Wondertje of hij nood aan jou heeft uit uit liefde of iets anders. Ik blijf het gevoel houden dat er iets achter dat snelle trouwen zit. Als je er prijs op stelt, dan kan ik wel een legging voor je doen waarmee ik wat meer over zijn achterliggende bedoelingen kan zien. Ik kan natuurlijk ook wat vragen hier voor jou op het forum zetten zodat je de kaarten voor jezelf kunt leggen, ook alleen maar als je zin hebt natuurlijk!

wondertje

Ja heel graag, als je zou willen leggen voor mij.
En ook over waarom hij prive belt.
Maar wat zou er nou achter snel trouwen kunnen zitten joh..vaag.

Gabriëlla

Hoi Wondertje,

Hier de legging De Ankh genaamd. Ik heb al vaker ervaren dat dit een zeer goede legging is om achtergronden na te vorsen. Ik heb deze legging gedaan met de vraag wat er achter het gedrag van jouw ex schuil gaat.

Wat elkaar kruist:                             De Keizer/Kelken 7
Vroege oorzaken:                             Pentakels 2
Wat een mechanisme in werking zet: Kelken 2
Hoger inzicht:                                   Kelken 10
Noodzakelijke consequentie:             Matigheid

Zijn volgende stap:                           Zwaarden Ridder
Verrassende ervaring:                       Zwaarden Koning
Resultaat:                                         De Hogepriester

Jouw ex lijkt al op hele jonge leeftijd een strijd te hebben (gehad?) tussen de twee culturen waarin hij nu zit. Hij heeft het sterke plichtsgevoel dat hij aan zijn ouders en familie moet gehoorzamen maar tevens voelt hij dat hij niet meer aan al hun verwachtingen kan en wil voldoen. De rest van de kaarten roepen bij mij het gevoel op dat hij met deze strijd nog lang niet klaar is!
Twee tweeën in een legging geven vaak ruzie met een partner aan maar gelet op De Keizer, denk ik dat hij weleens een behoorlijk conflict met zijn vader kan hebben! Ik heb het vage gevoel dat zijn vader hem met onterving gedreigd heeft, indien jouw ex niet die vrouw trouwt die zijn vader voor hem uitzoekt. Kan het zijn dat daar ruzie(s) over geweest is/zijn?
Jouw ex is modern genoeg voor een Nederlandse vrouw om het dan zo maar eens te stellen maar ik denk toch dat het verlies van geld plus familie een te grote brok is om te verteren. Zijn voorstel om met jou te trouwen is duidelijk een uitvlucht uit zijn familie/thuissituatie geweest. Deels doordat hij van je houdt, deels uit praktische overwegingen.
En zelfs al wilde hij oprecht helemaal voor je gaan: ik heb het idee dat de druk van zijn familie, plus zijn diep gewortelde schuldgevoel als hij niet aan hun eisen voldoet, jullie eventuele huwelijk niet had overleefd.

Kan het zijn dat hij (inmiddels) al gebonden is (Kelken 10) c.q er een gearrangeerd huwelijk in de planning staat met een vrouw van wie hij in essentie niet houdt? Gaat hij jou daarom bellen?

Ik ben erg bang dat hij er straks twee huwelijken op na wil houden: een met jou, een met haar! Mijn blik valt ineens weer op Kelken 10. Eenmaal met jou getrouwd zal hij vaak naar zijn familie gaan, waar hij zonder dat jij het weet nog een vrouw heeft zitten. Hij wipt duidelijk tussen twee stoelen in, waar hij bij lange na nog niet uit is!

GABRIELLA