liefdeslegging, wie helpt verklaren?

Gestart door Siro, september 07, 2016, 11:26:54 AM

Siro

Hoi,

vogels     kindje     doodskist     kruis         ster          schip         huis     ruiter     hond

vos          toren      brief             muizen      ooievaar   klaver      zon      sleutel    lelie

hart         heer       zeis              beer          dame        maan       ruiker   tuin        boek

vissen      weg       anker           roede        boom         wolken    slang    berg      ring

Wie kan mij uitleggen wat er mij in de liefde te wachten staat?

Dank u wel.

Liefs,
Siro

Gabriëlla

Het zegt mij Siro, dat voorlopig eerst je werk het belangrijkst voor je zal zijn. Ik denk dat je het daar heel erg naar je zin zult gaan krijgen. Sommige collega's van je zullen (ook) je vrienden worden.

Na deze periode zal de liefde een rol in je leven gaan spelen. Het is een kennis (hoeft niet noodzakelijk eerst een collega te zijn geweest) die heimelijk liefde voor je koestert. Daarna merk je dat hij wat jaloers is aangelegd als andere mannen je (vermeend) leuk vinden en ga je 'het' zien.


GABRIELLA

Siro

Dank je wel Gabriëlla,

kan je me ook uitleggen HOE je dat ziet? Dan leer ik bij, en hoef ik niet iedere keer om hulp te vragen.

Ondertussen weet ik al links van de dame is verleden, rechts is toekomst.
Daar zie ik de maan en ruiker, dus mij goed voelen op mijn werk.
nieuwe vrienden = dan die tuin? Op mijn werk = Boek (leerkracht - studie).

Boven: wat er op je afkomt, wat boven je hoofd hangt? ooievaar - ster = veranderingen die zich uitbreiden
onder: wat je weet? boom (geen idee) meestal staat dat voor gezondheid dacht ik.

Maar die nieuwe liefde kan ik er niet uithalen  :-\

Heel erg bedankt in ieder geval.

liefs,
Siro

Gabriëlla

Maan/Ruiker/Tuin/Boek. Dan stopt het rijtje. In principe een onbekende toekomst. Mijn ervaring is echter, dat dan de eerste kaart helemaal links (Hart) toch een richtingaanwijzer is. De Maan en de Ruiker is inderdaad goed voelen op je werk. Omdat de Tuin erbij ligt (De Tuin geeft vrienden aan) geeft dit aan dat sommige collega's ook vrienden zullen worden maar tevens kan deze combinatie wijzen op vrienden buiten je werk. Met deze combi is de scheidslijn daartussen niet altijd even duidelijk, waarschijnlijk geldt dit dan voor beide mogelijkheden. Vooral omdat het Boek erbij ligt. Het Boek geeft geheimen aan maar ook opleiding. Je gaat je verder ontwikkelen op je werk.
Het Boek (geheimen) plus het Hart duidt op een geheime aanbidder (Heer).

Vraag gerust verder als je iets niet snapt.


GABRIELLA