Het valt wel op dat mensen hier veel over klagen maar er iets aan doen, ho maar! Klagen maar niks doen is geen kunst vind ik!
Veel minder goed betaalde banen worden door vrijwilligers overgenomen. Dan heb je nog speciale jongerenprojecten in het kader van de aanpak van jeugdwerkeloosheid. Dan nog arbeidsmigranten uit Oost-Europa die hier een baan zoeken. Dit terwijl er zat Nederlanders zijn die geen baan hebben maar geen zin hebben in lager betaald werk! Althans, een groot deel heeft hier geen zin in. En moet je eens zien hoe Oost-Europese arbeidsmigranten vaak worden uitgebuit! Ik kan een lijstje van incidenten opnoemen, hetgeen ik hier niet zal doen.
Dan wordt er voor (veel) minder betaald werk ook nog eens vaak studenten gevraagd. Als student moet je toch beter betaald werk kunnen vinden toch? Of zie ik dit dan verkeerd?? Dan ook nog projecten voor 65 plussers!
Vooruit Astarte, wat hebben we nog meer??
Ik heb het gevoel dat er op zich meer werk is of komt. Ik denk dat het probleem veeleer in de juridische kant van de zaak zit, liever gezegd, zeer uit zijn verband gerukte/uit de hand gelopen flexwetten. Zolang hier niets aan wordt gedaan zal de huidige situatie zich blijven voortzetten! Nu heb je een schijnbaar

eerlijk systeem van werkverdeling.
De ketenregeling is in ieder geval zéér voor verbetering vatbaar

GABRIELLA