Een kaart voor mijn manager

Gestart door Gabriëlla, september 05, 2016, 22:26:25 PM

Gabriëlla

Dus ik maak een goede kans op een nieuw contract denk je Carla?

GABRIELLA

Carla

Dat durf ik niet te stellen Gabriëlla, maar Het Oordeel en Kelken Aas samen is een mooie combi lijkt mij. Soms staat het Oordeel ook voor het afsluiten van iets, maar vaak is dat dan een bevredigende afsluiting. En Kelken aas is een hele gunstige groeikaart. Dus er zal wel wat gebeuren, maar of dat een verlenging van je contract zal zijn... het kan ook best zijn dat er iets anders moois op je pad komt.

Gabriëlla

Je hebt gelijk Carla, ik denk dat ik minder bang hoef te zijn dan ik nu ben ;D Ik weet liever waar ik aan toe ben dan dat die spreekwoordelijke kerk maar in het midden wordt gelaten.

Carla

Dat snap ik wel Gabriëlla  ;D
Maar ik denk dat een van de lessen, die we allemaal vroeg of laat te leren hebben, is om het over te geven, om mee te gaan op de stroom van het leven en vertrouwen te hebben.
En ja, ik weet het, dat is NIET makkelijk!  :)
Maar met Kelken Aas kun je in ieder geval vertrouwen dat het hoe dan ook een gunstige ontwikkeling zal blijken te zijn.

Gabriëlla

En bij mij gaat dat natuurlijk weer op een hele stomme manier ;D Met veel "plezier" :D kijk ik naar mijn verdere ontwikkeling uit!

Ik hou je op de hoogte!


GABRIELLA

Carla


Lief

En?

Hoe dan ook volgens mij komt het goed voor jou.

Liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Gabriëlla

Duim maar met me mee Lief! Mijn zenuwen kunnen dat goed gebruiken ;D Het rotte is dat mijn galblaas in dit soort situaties niet goed meewerkt, waardoor lichamelijke en geestelijke verslapping. Maar ik weet dat dus moet ik het redden

GABRIELLA

Lief

Duimen maken overuren. Even lief zijn voor galblaas zodat de body en mind scherp blijft. Jij gaat dat redden.

liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Gabriëlla

Wederom bedankt Lief!!

Niet voor niks trok ik gisteren Zwaarden Koningin en vandaag Zwaarden 2!

Gabriëlla

Ik heb een trieste mededeling! Mijn contract wordt helaas niet verlengd. Vandaag een brief in de bus gevonden!

Lief

Look for the answer inside your question...

Gabriëlla

Weer verder solliciteren Lief, waar ik geen moer zin in heb :P :P :P Ik heb eerlijk gezegd ook niet veel hoop op een baan maar wil het misschien ook niet.

Astarte

Dat is vervelend. Ik vind het wel opvallend dat je dit per brief wordt medegedeeld en niet persoonlijk. Maar hoe dan ook het is erg rot.

Gabriëlla

Inderdaad, heel apart Astarte! Zeer opvallend dat mij dit per brief wordt meegedeeld en niet persoonlijk. Heb jij enig idee wat hier achter kan zitten? Nu weet ik toevallig dat ik over een half jaar weer terug mag komen maar vreemd genoeg is dat niet in de brief vermeld.

GABRIELLA