Wie wil een legging voor mij doen? :)

Gestart door pukje, augustus 25, 2016, 17:22:25 PM

pukje

Hallo lieve mensen,

Graag zou ik een legging over de liefde willen. Wat kan ik verwachten? Wat komt er op mijn pad? Ik ben een vrouw.

Alvast enorm bedankt bij voorbaat.

Gabriëlla

Hoi Pukje,

Je wilt wel een man maar je bent ergens bang voor het verlies van je vrijheid. Ik heb het idee dat je graag onafhankelijk wilt zijn. Ik denk dat dit voortkomt uit angst om overheerst te worden!
De relaties die jij zult aangaan zullen sterk karmisch bepaald zijn. Op een gegeven moment zul je je angst voor binding en alles wat daarbij hoort gaan loslaten. Nu is/wordt je werk belangrijk en ook je sociale leven. Pas later zal er een man in je leven komen die heel belangrijk voor je wordt. Afijn, kijk zelf maar!

Sleutel   -Boek    -Vossen   -Vissen   -Boom    -Slang   -Klaveren  -Brief
Sterren  -HEER   -Ruiker     -Anker    -Huis       -Maan   -Ooievaar  -Tuin
Vogels   -Ruiter   -Lelie       -Zeisen   -Roede    -Zon      -DAME     -Kruis
Hart       -Hond    -Kist       -Wolken   -Ring      -Schip   -Muizen    -Toren
                            Berg       -Kindje   -Beer       -Weg

Ik krijg het even niet helder of je via je werk of kennissenkring iemand gaat ontmoeten maar nogmaals: eerst je ambities en dan die man.

GABRIELLA

pukje

Enorm bedankt voor je snelle reactie. Waardeer het enorm.
Het klopt precies dat ik wel wilde maar niet kon, een soort blokkade had voor een huwelijk. Maar na mijn laatste relarie van 3 maanden geleden voel ik juist dat ik er wel klaar voor ben. En dat gevoel had ik na mijn andere relaties niet. Het voelt nu meer van aha oke nu kan ik en is de blokkade weg.

Gabriëlla

Gewoon doorgaan met leven Pukje, dan komt het vanzelf!