Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Echt?!!

Gestart door Clauvantm, augustus 17, 2016, 17:03:41 PM

Clauvantm

Ik heb vanacht gedroomt over een overleden liefde van me en ik voelde zijn lichaam aanraking echt..echt....iemand hier ervaring mee???

Gabriëlla

Jouw overleden geliefde laat je op deze manier weten dat hij nog even bij je wil zijn.

GABRIELLA

Clauvantm

Dank je...de droom was heel bijzonder mooi ik vertel hem hier nog wel. Dan kun je kijken wat je eruit kunt halen :)

Clauvantm

Toen ik gister op bed lag voelde ik al dat "iemand" mijn hand vast pakte zoals hand in hand tussen de vingers door mijn hand werd zelfs opgetilt....in mijn droom kwam ik een soort school binnen en moest iets opschrijven ik was laat en de juf gaf me een tekst die me ontroerde het was in het engels maar ik weer nu niet meer wat. In de groep zat hij hij lachte naar me. Even later stond hij achter me met zijn handen op mijn schouder en gaf een kus op mijn hoofd. Ik voelde echt echt dat hij daar stond zo intens gevoel. Ik leunde met mijn hoofd tegen zijn borst.Toen zaten we in het midden en zei hij als jij met me trouwt mag ik hier voor altijd blijven.. toen liepen we hand in hand een lange weg waarbij ik grote stukken onkruid weg tussen de stenen haalde. Het was een mooie dag waarbij de zon op zijn mooist was.

Gabriëlla

Een school of klas geeft de manier aan waarop je je in tot/in groepen verhoudt. Dat die juffrouw Engels tegen je praat, zegt mij dat ze jou op een positieve manier (let op die zon!) anders vindt dan anderen. Als jij met me trouwt mag ik hier voor altijd blijven. Kan het zijn dat hij in die droom uit Engeland komt en dat hij om voor jou onbekende redenen hier wilde blijven? En dat die juffrouw dat ook wist en dacht zij is wel wat voor hem? Ik denk dat zij jullie geleidegeest is.
Je haalt dat onkruid van die lange weg af omdat je weet dat je wantrouwen misplaatst is. Ik denk dat in een of meer van jouw vorige levens zaken tussen jou en hem zijn geweest die je in dit leven verder moe(s)t uitwerken! Die handen op je schouder en kus op je voorhoofd geeft aan dat hij een heel sterk vertrouwen in je heeft plus ook nog een dosis respect.

GABRIELLA

Clauvantm

Die jongen is in het echt overleden en was mijn eerste echte liefde...ik ken hem hij is nederlands en het enige wat qua buitenlands met hem verbonden was was denemarken....ik vond het wel apart dat ze een engelse tekst gaf maar snap het niet....wel dat ik van deze droom intens gelukkig word nogsteeds als ik er aan terug denk...ik denk dat het misschien meer is dat ik hem niet kan loslaten??? En wil dat hij blijft kan dat misschien?? Over het onkruid denk ik dat je wel echt gelijk hebt...
Ik weet dat hij vertrouwen in mij heeft en is fijn omdat nog weer zo te horen. Dank je :)

Gabriëlla

Ik snap die Engelse tekst dan ook niet. Jij kunt hem niet loslaten maar hij jou waarschijnlijk ook niet.

GABRIELLA