Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Droom over een vis?

Gestart door Superwoman, juli 30, 2016, 12:58:46 PM

Superwoman

Ik was op zoek naar een cadeau en ondertussen was ik aan het kijken hoe ik 1 van mijn vissen het beste kon verzorgen. Ik wou niet dat hij eenzaam in zijn bol zat, maar de grote vissen in mijn vijver was ik bang dat deze mijn kleine zou verzwelgen. Dit cadeau ging van een ketting naar bloemen en alles was niet goed genoeg. Vaak ga ik met mijn vis naar het zwembad waar ook een helderziende is, ik heb geen vraag, maar vind het fijn om toe te kijken. Mijn vis vervoer ik in een klein flesje met een kurk erop. Om bij het zwembad te komen moet ik over een lang pad lopen, het is prachtig (lijkt wel een schilderij, letterlijk). Het pad is langs het water en ik woon aan dat pad met mijn hond en vissen. Onderweg naar het zwembad kom ik een man tegen die hetzelfde ras hond heeft als ik heb en hij is aan het trainen met de hond. Hij loopt onder de houten brug door terwijl de hond een groot stuk slik (is een soort klei, maar er zat veel mos op) (echt enorm) voortrekt met een touw. Ik ga over de brug en loop naarde winkel samen met mijn vis, ik kijk daar weer naar cadeautjes. Stella is thuis en ik ineens ook. En staat een man voorde deur die van mijn probleem hoorde en kwam met een oplossing. Het perfecte cadeau, in ruil voor mijn haar. Op het moment dat mijn haar in zijn bezit is, kom ik erachter dat hij me beduveld heeft. Echt een vossenstreek. En ik stuur mijn hond achter hem aan, ik zeg "pak hem". Mijn hond begint te blaffen en rent achter hem aan. Zo hard ik kan het niet bijhouden en ik ben haar kwijt. Al ben ik niet bang haar nooit weer te vinden, ben ik wel intens verdrietig. Mijn lieve hond kwijt. Stom cadeau. Zo voel ik me.
Ik ga naar de helderziende en heb een vraag. Hoe kan ik mijn hond terug krijgen? Zij komt met mij mee naar huis en verder weet ik het niet precies meer, het moest in ieder geval heel bijzonder zijn want ze behandeld niet veel vragen. Ik begon toen wakker te worden, daarom is het allemaal vaag...

Gabriëlla

Het eerste wat in mij opkomt, is dat dit een intense droom over (valse?) kameraadschap (hond), in samenhang met jouw intuïtieve, emotionele vermogens zonder dat je strategisch hoeft te zijn (vis). Soms ontbreekt het je denk ik aan zelfwaardering. De man die jij tegenkomt, die dezelfde hond heeft als jij, speelt daar op een zeer sluwe manier op in!
Hij wil je op die manier jouw intuïtieve krachten en vitaliteit afnemen, zelfs stelen!

Ik denk beste Superwoman, dat iemand in jouw buurt zich als een goede vriend of kennis voordoet maar in wezen je vijand is. Hij hekelt je denk ik juist vanwege je sterke intuïtieve kant. Terwijl dit NIET zo is, ervaart hij jou wel als zeer berekenend en strategisch! Voor mij overduidelijk een verdrongen kant van hemzelf waar hij schijnbaar onvoldoende inzicht in heeft. Hoe ziet die man er in je droom uit? Onder het mom van je hoeft mij geen cadeau te geven (voor zijn verjaardag bijvoorbeeld) lijkt het alsof hij een aardig gebaar doet maar dat is het niet. Je kunt niks goed bij hem doen.

Gelet op dat zwembad Superwoman, denk ik dat het raadzaam is dat jij gaat schiften in je kennissenkring. Wie is goed, wie is kwaad.

Jouw droom doet me enigszins aan een bijbelverhaal denken. Ik geloof dat het Simsom was. Hij had aan iemand in vertrouwen verteld dat zijn kracht in zijn haar zat. Vertrouwen misplaatst want de volgende dag hadden ze in zijn slaap zijn haar afgeknipt. In zijn haar zat zijn kracht, kracht verloren dus! Zorg dat dit bij jou niet gebeurd!

GABRIELLA