Auteur Topic: Wat lezen jullie in mijn kruis van het lot (36 kaarten legging)  (gelezen 2967 keer)

Superwoman

• Gast
Wat lezen jullie in mijn kruis van het lot (36 kaarten legging)
« Gepost op: juli 29, 2016, 00:15:18 am »
Tuin    Beer    Vos        Weg    boek  Hart  Vogels   wolken   Muizen
Vissen vrouw  ruiker    klaver  berg  zon   schip     roede     lijkkist
Anker  hond   brief       kind    zeis   lelie   toren    heer       boom
Maan   ruiter  ooievaar slang   ring   ster   kruis     sleutel    huis
« Laatst bewerkt op: juli 29, 2016, 22:29:06 pm door Superwoman »

Gabriëlla

• Gast
Re: Wat lezen jullie in mijn kruis van het lot (36 kaarten legging)
« Reactie #1 Gepost op: juli 29, 2016, 17:06:36 pm »
Hoi Superwoman,

De Dame ligt bijna helemaal links van de legging, wat aangeeft dat er meer van het verleden dan het heden wordt prijsgegeven. Toch neem ik dan altijd de laatste kaart van rechts als uitgangspunt, in dit geval is dat de Lijkkist.

Met De Roede ernaast lijkt er een conflict op handen te zijn omdat je voelt dat er iets niet klopt. Ik heb het idee dat het met een man te maken heeft. Hij is een vrij gesloten iemand die erg op zijn vrijheid gesteld is. Ik heb het idee dat hij moeilijk afstand van zijn huis kan doen.

GABRIELLA

Superwoman

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: juli 29, 2016, 22:31:39 pm »
Maar links van pk is verleden en rechts van pk is toekomst.

Al vertel je me wel iets over mijn verleden wat ik heb afgesloten (denk ik) bijzonder! Ik heb wat spaties verwijderd zodat er 4 rijen zijn aan het eind ligt ook muizen en en lijkkist dit betekent een sterfgeval kun je me daar meer over vertellen?

Gabriëlla

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juli 29, 2016, 22:48:34 pm »
Hoi Superwoman,

Als ik zo eens kijk, dan denk ik aan een langzame afname van de gezondheid, zonder dat de persoon in kwestie dit zelf in de gate heeft. Ik heb het idee dat dit om een chronische ontsteking gaat.

Jo21031980

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: juli 31, 2016, 22:36:25 pm »
Eventjes beetje bij beetje proberen...

Ik heb precies het gevoel dat er binnen een omgeving een zekere afgunst/jaloezie ligt, sluwheid ook wel misschien?  Een beetje opletten zou ik zeggen misschien met wie je in je directe omgeving toelaat?  Combinatie (Tuin - De Beer - Vos)

Ergens kom je in een keuze te staan of ben je nog aan het wikken en aan het wegen op liefdesgebied, lijkt of je hierin iets verborgen zit of dat je er hier meer inzichten in gaat opdoen.  (de weg - het boek - het hart)

Het lijkt me precies dat er wel communicatie is of gesprekken die er zijn over hartsaangelegenheden/innerlijk gevoel maar dat er toch ook als keerzijde obstakels en muizenissen/gepieker bij aanwezig is.  (Hart - Vogels - Wolken - Muizen)

Dit is al even een eerste deel, ik werk er nog rustig verder aan...  Dit kreeg ik precies spontaan even binnen.  Geef je ook feedback?  Wat je er zelf uithaalt?

Jo21031980

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: juli 31, 2016, 22:38:26 pm »
Maar links van pk is verleden en rechts van pk is toekomst.

Al vertel je me wel iets over mijn verleden wat ik heb afgesloten (denk ik) bijzonder! Ik heb wat spaties verwijderd zodat er 4 rijen zijn aan het eind ligt ook muizen en en lijkkist dit betekent een sterfgeval kun je me daar meer over vertellen?

Bekijk jij het ook op deze manier wat boven de persoonskaart ligt, dat overkomt je.  En wat onder de persoonskaart ligt, dat heb je eigenlijk onder controle?

Gabriëlla

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: juli 31, 2016, 22:43:21 pm »
Ja Jo,

Wat boven de persoonskaart ligt dat overkomt je, heb je niet in de hand en wat onder je persoonskaart ligt juist wel. Wat links wat de persoonskaart ligt is passief, rechts actief. Laat ik als uitgangspunt De Ring nemen. Ligt de Ring links van de persoonskaart dan heb je weliswaar een band met iemand maar gaat deze meestal niet verder dan het verstandelijke, soms ook onverschilligheid. Rechts van de persoonskaart voelen we een duurzame, emotionele band.

Uiteraard is het sterk afhankelijk van de kaarten die de Ring omringen.

Jo21031980

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: augustus 05, 2016, 20:06:45 pm »
Ja Jo,

Wat boven de persoonskaart ligt dat overkomt je, heb je niet in de hand en wat onder je persoonskaart ligt juist wel. Wat links wat de persoonskaart ligt is passief, rechts actief. Laat ik als uitgangspunt De Ring nemen. Ligt de Ring links van de persoonskaart dan heb je weliswaar een band met iemand maar gaat deze meestal niet verder dan het verstandelijke, soms ook onverschilligheid. Rechts van de persoonskaart voelen we een duurzame, emotionele band.

Uiteraard is het sterk afhankelijk van de kaarten die de Ring omringen.

Bedankt voor je duiding Gabriella!