36 kaarten legging

Gestart door Clauvantm, juli 28, 2016, 09:49:56 AM

Clauvantm

Hallo allemaal. Ik heb net een 36kaarten legging voor mezelf gelegd met de vraag of ze me iets kunnen vertellen over mijn huwelijk en verdere liefdesleven...ik heb hem voor mezelf al verklaard maar wil jullie visie er ook graag van weten. Misschien lezen jullie weer iets anders eruit dan dat ik zelf heb gedaan...hier mijn legging;

Maan  anker   heer  weg          vis    slang lijkkist kind    hond
Ruiter  muis    toren ruiker      ster   wolk  zon      klaver huis
Vrouw sleutel hart   ooievaar  kruis beer  boom  tuin     brief
Vos      schip   roede zeis        vogel boek lelie     ring     berg

Groetjes claudia

Gabriëlla

Hoi Clauvantm,

Jij (vrouw) ligt niet in de lijn van de Heer (je man), wat voor mij aangeeft dat op de een of andere manier gelijkwaardigheid in de relatie ontbreekt. Het Hart ligt wel in jouw lijn, met de Sleutel ernaast, wat mij de indruk geeft dat jij wel bereid bent om oplossingen te zoeken voor jullie huidige problemen. Daarbij komt nog dat de Ring totaal niet in jullie lijn ligt, zelfs ver beiden persoonskaarten. Voor mij een gebrek aan gevoel van verbondenheid.

Ik heb het idee dat jouw man (De Heer) zich langzaam maar zeker meer en meer in zijn eigen wereldje gaat terugtrekken. Jij bent in positieve zin tot veel in staat om dit te veranderen maar ik vraag mij af of jouw man (volledig) medewerking hieraan verleent. Volgens mij weet hij dat momenteel zelf nog niet goed (De Weg).
Heeft hij problemen op zijn werk gehad waarvan hij je niet alles heeft verteld? Heeft hij spijt van een financiële kwestie (Vissen/De Weg)?

Ik heb het idee dat jij via de vrienden/kennissen meer gaat horen dan van je man zelf.

GABRIELLA

Jo21031980

Goh, ik wil is even proberen...

Ik heb precies het gevoel dat de heer (je man) vastzit in zijn gevoelsleven, moeilijkheden om zich te uiten?  Combinatie: Maan + Anker + Heer 

Lijkt me dat hij voor een keuze komt te staan waarbij zaken afgewogen worden op emotioneel gebied of heeft het misschien met financiën te maken?  (heer + weg + vissen), Ik heb precies het gevoel dat hij ergens een keuze moet maken wat met veel gevoelens gepaard gaat.

De vrouw die neemt de sleutel dan wel in handen, zoekt naar oplossingen i.v.m liefdesaangelegenheden, ik denk dat jij veranderingen wil bewerkstelligen (de ooievaar ligt er ook bij) maar het kruis geeft volgens mij vertragingen/belemmeringen weer, het loopt misschien niet zoals je hoopt of zou willen?

Moet er ergens nog opgelet worden voor iets i.v.m financiën, bedrog of een list?  Combinatie van de vos met het schip in de onderste lijn, het lijkt mij precies dat er hier wel is een woordenwisseling of ruzie over kan komen (de roede + de zeis). 

Ik vermoed dat je nieuws vanuit een bepaalde omgeving gaat ontvangen van een contact (tuin + brief + ring)  waar moeilijkheden opduiken (de berg) of iets dat moet overwonnen worden.

Tot hier even mijn poging, ik ben ook nog volop lerende hierin...  Dus ik ben best benieuwd, uit feedback kan je blijven leren.  ;-)

Superwoman

Mooi verwoord Jo, zou je ook naar de mijne willen kijken? ðŸ'ðŸ»

Clauvantm

Bedankt voor jullie feedback ik merk dat ik de kaarten soms anders lees en leer veel van andere mensen hun visie op mijn kaarten.

Gr. Claudia

Jo21031980

Citaat van: Superwoman op juli 29, 2016, 22:33:26 PM
Mooi verwoord Jo, zou je ook naar de mijne willen kijken? ðŸ'ðŸ»

Ja hoor Superwoman, uiteraard wil ik dat hoor!  Heb je ze al ingepost op het forum, anders mag je je legging ook privé doorsturen hoor.

Superwoman

Jah staat in omschrijfing kruis van het lot :)